Ryktetråden

Sau1

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
143
Du kom med ultimatumet ang å kicke john, hvis du nekter, kan vi fort komme med en bekreftelse.

Så du er villig til å legge ut bevis for denne påstanden, men vil ikke støtte opp andre påstander?

Er det kanskje fordi pp-påstanden er usann?:eek:
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Nei trenger ikke legge ut bevis av den påstanden. Dere har det allerede. Dere alle har jo fått PM av mrzhalt idag ang at dem vil være med dere i krigen.

Fordi? den stygge sannheten, -ST- hadde ikke baller til å krige mot alle :) En situasjon dem satte seg selv i, men dem løp jo med halen mellom beina da :)
 

Sau1

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
143
BERM, en stamme som er 5 ganger større enn -ST- tør ikke krige mot alle, hvorfor skulle da -ST- tørre det?
 

Sau1

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
143
M.T.K er jo en sterk alliert, vil du ikke si det? i tillegg så driver dere med rekruttering av store spillere i andre stammer på siden!
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
MTK er sterk alliert ja.

Men jeg må jo si at dere er jo like store? Så fair krig har dere jo fått?

Er jo du som desperat har konspirert med alle stammene på hele v34 om å gå mot oss :) til og med MTK.

Samt at du har sikkert vært med å konspiere til : ( ) sitt skitne utbrudd av IAP
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Jeg er sykt feig Simen, beklager skal ikke gjenta seg.

Men det er jo du også da?

"Vi er innestengt, krig i alle retninger, send deff til alle sammen, og kick john ellers joiner vi alliansen vi er omringet av!"
 

Sau1

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
143
Klart jeg har fått alle stammene mot dere. Når det gjelder å ha vært med på å konspirere mot John, så er det feil. Jeg fikk kunnskap om det samme dag, men jeg hadde minimal påvirkning.

Jeg kunne selvsagt kjempet for å stoppe det (og kanskje lyktes med det) så jeg har litt skyld, men vil ikke kalle det jeg gjorde for konspirering
 

Stryper

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
godt og faktisk se litt aktivtet på off.forum det er nesten så jeg får litt throwback to old time
 
Topp