Så mye for en "Super Allianse"

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
@Olve
*kremt* dg44 *kremt*

???????

Det å si at noen er dårlig og at de gjør det helt rævva er ikke det samme som å være et rasshøl. Du bare påpeker noe som er sant. og jeg mener med posisjonen jeg har og den jeg har hatt tidligere så skulle 3 stammer klare å utrette mye mer enn PoE, IFO og TLOU klarte.

Olve er flink til å spre kvalme selv uten noen som setter i gang noe. Det har vi sett før og det ser vi tendenser til enda.
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Syns d e så artig at du skryter over at HBT stacker deg til tusen og at du overlever på grunn av d... Og du beskylder virkelig meg for å spre kvalme, hvem andre enn deg kan sprute bullshit for 4 sider av en faktabørs om hvordan POE/TLOU/IFO suger og du er best...
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
"Stacker meg til tusen" Det har ikke vært noen grusomme stacks tidligere heller, det er flere gang de har gått gjennom de "store" stacksa mine, der de likevel ikke får byer da jeg sniper, readler eller lignende. også veldig flink til å rotere deff.

Jeg er jo best. så why even bother? du var heldig på v17 at Sylphida stoppa meg fra å rimme deg på v17. Hun er ikke her til å hjelpe deg lengre.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Liker å irritere deg! nettopp fordi du liker å spre kvalme samt at fanboyen din ugle sender deg inni matchen ;)
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Vent var ikke du på Panzertank eller noe på v27 @dg44 ? Du som kom inn på andres arbeid, for så å prøve true de som hadde andre kontoer mens du faila aksjon etter aksjon helt til Are kom å gjorde noe som funka?
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Vent var ikke du på Panzertank eller noe på v27 @dg44 ? Du som kom inn på andres arbeid, for så å prøve true de som hadde andre kontoer mens du faila aksjon etter aksjon helt til Are kom å gjorde noe som funka?

Absolutt ikke. Are hadde starta med noe malings og renoveringsarbeid for å tjene litt ekstra cash til han og Maria skulle få en kid. Så jeg kom inn på Panzer et par måneder før slutt å fullførte. Spilte på latsabb gjennom ca hele v17 tok over kontoen på 60k eller noe sånt. Var konstant under aksjoner, tok mye oppmerksomhet. forsvarte meg eksemplarisk, og tok kv på Trustie og holdt på å rimme Jeeeeeright og SctOmega ^^

Så du er nok helt ute på jordet. Are var ikke innom kontoen en eneste gang etter jeg kom inn :p Jeg tilbydde meg å komme inn for å hjelpe Syl i og med at Are ikke kom til å bli aktiv.
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Var sant det, var jo derfor Panzer ble til "bare en anna vanlig konto med litt tropper" i slutten av v17...
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Det ble jo kontoen heller ikke ^^ Det som derimot stemte var at kontoen til deg og Espen gjorde lite gjennom hele verdenen og ble regelrett carryet av core. Ingen konto jeg spilte på, på v17 var svak på noen måte. Nå prøver du å spre kvalme igjen, men det virker som du ikke husker noe fra v17. Kanskje ikke så rart når du ikke foretok deg noe stort, og regelrett fikk en gratis seier på andres bidrag. meg, Mumle, Benny, Syl/Are, Trustie.
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
du ja... Du gjorde faen ingenting på den verdenen heller...

Skal sies at Ardents er noe æ ikke har tatt noen ære i, og ikke en gang har æ sagt æ vant V17 for det gjorde æ ikke. Ble tatt inn på kontoen for aktivitet, og det ble jo aktivitet da æ heiv mæ over adling av gråbyer for å bygge tropper til den eventuelle krigen som kom. Dessverre ble kontoen først klar med mer enn 100 nukes når verdenen alt var over.

Btw sjekka litt stats på latsabben. Adla du ikke bare sånn 3 Jeeeeeeright byer og 7 av SctOmega egentlig? Kan og nevnes at SctOmega var stort sett knust oh hadde mistet halvparten av byene sine til Panzertank når du begynte "rimme" den. Så vet ikke hvorfor du tar så mye ære av disse heller.

Skal sies at Trustie adlet endel, men det aller meste skjedde jo etter at fienden ga opp og det eneste som måtte til var prenuke og et adelstog.

Men du vet jo best, så kan du forklare ut fra stats at du gjorde mer enn hva de forteller meg?
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Btw sjekka litt stats på latsabben. Adla du ikke bare sånn 3 Jeeeeeeright byer og 7 av SctOmega

Det var som kv for Trustie at jeg nesten rimma begge to. mener jeg skrev det lengre oppe :? på Latsabb så var mye å forsvare seg mot flere aksjoner fienden kom med. både uhm den hovedfienden vår (husker ikke navnet) og den ally stammen deres som Master Splinter var med i, aksjonerte mot meg flere ganger. og de ble like skuffet hver gang.
 

King Arrow

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
17
Skjønner ikke hvorfor Olve orker å diskutere her, når det bare er tull og ting som ikke stemmer hele tiden.
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
En aksjon mot et par ukjente spillere som går avsted med middels suksess og her snakker HBT som om de er guder. Dere får leke dere, får se hvem som vinner utenfor forumet, der det å si at ting er "bullshit" ikke funker.

Btw, du sier at du rimmet en spiller som KV, men du har jo ingen bevis fra dette, og hver "aksjon" (teller 2) så mistet du heftig med byer på Latsabb :)
 

Vivaldi

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
49
Kan ikke både dere begge legge fortida bak dere og oppføre dere som folk?
tipper v18 er bakgrunnen for den holdningen dere begge viser, og den er vi vel ferdig med?

Jeg har et godt inntrykk av begge to, ikke ødelegg det med å være så smålige som dere oppfører dere nå?
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
En aksjon mot et par ukjente spillere som går avsted med middels suksess og her snakker HBT som om de er guder. Dere får leke dere, får se hvem som vinner utenfor forumet, der det å si at ting er "bullshit" ikke funker.

Btw, du sier at du rimmet en spiller som KV, men du har jo ingen bevis fra dette, og hver "aksjon" (teller 2) så mistet du heftig med byer på Latsabb :)

Når man får 50 adelstog på en 250k spiller der de eneste som hjelper til med deff er Panzertank og Mumle så er det å miste 10 byer nada ^^ særlig når man sniper nesten alle de 50. og de må resende adels for å få noe. Jeg har vel tilstrekkelig bevis på at jeg tok Trustie i form av Are på Panzer. For det var han som spurte om jeg kunne ta den kven ^^
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Hvor desperat er du til å spy ut kvalme altså, kan du heller gå inn og fokusere egen stamme enn å prøve sette andre spillere i dårlig lys?

Hvem satt jeg i dårlig lys? Nevnte ingenting om at noen var dårligere enn andre...

Og jeg som leder skal skape misnøye og krangler internt i andre stammer, det er endel av jobben det... Få de til å gå mot hverandre få de til å bli forbanna, så snappe byer fra dem. Eldste trikset i boka, burde prøve det om du vil? :)

-A
 
Topp