søkemotor for ML

Status
Stengt for ytterligere svar.

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
hadde vært finfint med en søkemotor for å finne militærleirer. Kunne vært f.eks. en knapp på stamme profilen hvor en kunne trykt på å få opp en liste over alle militærleirene til den stammen det gjelder. Evt fått en bedre marking av militærleirene på minikartet?
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Støttes ikke... Jeg vil ikke at alle skal vite hvor min militærleir er når den bare kan romme 20 deffbyer...

Leit sjæl eller smak smekken...
 

DeletedUser

Guest
Jeg tror det går an å støtte den på vanlig måte i tillegg til at man kan ha def-byer stasjonert der. Eller tar jeg feil?
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Jeg tror det går an å støtte den på vanlig måte i tillegg til at man kan ha def-byer stasjonert der. Eller tar jeg feil?

maks 20 tilsendelser... Det gjelder off og deff... en tilsending regnes uavhengig om du sender 1 spydmann eller en full deffby...
 

kenlar

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Med nærmere ettertanke så er jeg litt delt..

På en måte så gjør militærleiren det i dag mer "spennende" da man aldri vet hvor de er og man må lete og ikke minst følge med på hva som skjer rundt seg.

På en annen side så er det veldig greit å ha oversikten..
Men nå er det vel slik at de ikke alltid hadde den fulle oversikten i middelalderen..
 

.kongen av verden 3

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Kommer sikkert til å bli masse spioner i alle stammene som sier ifra til den de er spion for om hva som er militærleiren til stammen de spionerer på. ^^

Hvordan ser en militærleir ut på kartet?
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp