Søker DU stamme?

DeletedUser

Guest
Send meg en meld på TW :) Heter seff cahady :D Er ikke noe bra stamme ennå da, men med DIN hjelp kan stammen vokse :D

//carohd
 

DeletedUser

Guest
Vi har jo mere poeng nå dah... Og det sto at stammen ikke er noe bra ennå... Den er bedere nå :)
 

DeletedUser

Guest
Alle stammer må jo begynne et sted. selv de største stammene har hatt under 1000 poeng en gang :)
 

DeletedUser

Guest
Dette stemmer ikke, mange stammer blir stiftet av folk med OVER 1000 poeng, og da starter stammen med over 1000 poeng... :D

Mange stammer mister også mange medlemmer. Selv om de som starta den har over 1000 poeng. Av og til er det slik at når stammen når et minimum (alle de sterke er borte) får lederen en invitasjon fra en bedre stamme, går ut av den gamle, inn i den nye, og resten av medlemmene blir sittende igjen med en stamme uten leder og under 1000 poeng (og når et nytt minimum). Rent teoretisk kunne dette skje, du behøver ikke si at det skjer, jeg bare påpekte det.

Til cahady: Beklager, jeg har en stamme alt. Et godt tips: Sett kriterier til spillere som får være med, men begynn ikke med poeng-sos før stammen vokser litt.

winterweird
 
Topp