Søker dual

Burnie

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Heisann.

Søker dual til v4.

Litt om kontoen:
Kontoen ligger på topp 50.
Den har over 2 mill poeng, så det krever en kjempe innsats.

Krav til deg:
-Erfaring
-Kan kjøpe premiumspoeng
-Skype

Send en utfyllende søknad til meg på PM, så skal jeg se igjennom. Håper den er så bra at jeg slipper å spørre om ting da.

Håper at noen er innterisserte !
 

The Bird

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Du skjønner snowy.. Han vil ha en til å kjøpe pk og en til å gjøre all jobben på kontoen :)
Fristende, men nei takk..
 

DeletedUser

Guest
vet det, men dual er greit, vist man sammarbeider på preminum :) annen hver mnd eller noe sånt. då blir begge partner glade :)
 

granny

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Heisann.

Søker dual til v4.

Litt om kontoen:
Kontoen ligger på topp 50.
Den har over 2 mill poeng, så det krever en kjempe innsats.

Krav til deg:
-Erfaring
-Kan kjøpe premiumspoeng
-Skype

Send en utfyllende søknad til meg på PM, så skal jeg se igjennom. Håper den er så bra at jeg slipper å spørre om ting da.

Håper at noen er innterisserte !

så egentli leter du bare etter noen som kan bettale premium for deg? :O
 

kittycat

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Ye, er nok det han egentlig ønsker. :eek:
Litt av en dual en får da!

Og du, jeg trodde Warri hadde sagt at hun kunne spille dual med deg når som helst jeg, så hva er problemet? ;)
 

DeletedUser

Guest
hehe, du blir såå Burn'et :D
men det "kan" jo være noen er villige til å betale for spille tiden din :)
 

Burnie

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Premium

Det har ikke noe med PK å gjøre. Har faktisk penger selv altså. Det er noe man må dele på. Warri har sluttet med spillet, og kommer ikke tilbake på en stund.
 

DeletedUser

Guest
Jeg har konto på v4 selv, men hvis du trenger hjelp så kan du godt sette meg opp som kv av og til :cool:
Kan tilogmed betale for litt premium.. Men jeg må ha beskjed litt før, så jeg ikke har planer om å angripe deg på den tiden jeg sitter kv.
 

DeletedUser

Guest
Kanskje ment som ironi?
Jeg trodde ikke at han kom til å sette meg opp, så vet ikke helt hvorfor du skal kommentere det. :cool:
 

DeletedUser

Guest
Ja, lykke til med å finne dual til en konto som heter... Thewarior :eek:
Tror du trenger lykken.
 

thewarior

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
jeg kan legge inn et lite svar siden det er noen rykter i denne tråden om at jeg kan/skal spille dual på denne kontoen.

jeg kan avkrefte ryktene om at jeg skal spille igjen som dual. kan faktisk bekrefte at jeg aldri skal spille eller logge på tw igjen, hverken alene eller som dual. ikke nå eller i fremtiden :)
 
Sist redigert:

thewarior

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
var noen som trodde jeg sto klar for å spille dual på den kontoen som tråden handlet om, så derfor jeg svarte at det kommer ikke til å skje. men kanke vi fra nå av la de som vil spille dual svare så slipper tråden å bli spammet/stengt :p
 

kittycat

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Noe av det første den nye eier'n sa til oss etter at han fikk kontoen, var at du var mer enn villig til å være dualen hans. :eek:
 
Topp