Søker stamme (K43)

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Hei :)

Jeg er rimelig fersk på dette, men skjønner at jeg burde være med i en stamme siden jeg stadig blir spionert på og føler meg litt utsatt. ;)
Noen som har lyst til å hjelpe/tror jeg kan være en ressurs?
(jente, 29 år)

:)
 

DeletedUser

Guest
Hei :)

Jeg er rimelig fersk på dette, men skjønner at jeg burde være med i en stamme siden jeg stadig blir spionert på og føler meg litt utsatt. ;)
Noen som har lyst til å hjelpe/tror jeg kan være en ressurs?
(jente, 29 år)

:)

det i bold kan sikker hjelpe deg... ;)
 

DeletedUser

Guest
Som noen her sier, anbefales at du heller søker deg til stammer inne på spillet, da ikke veldig mange kommer her inne på forumet for å rekrutere spillere :)
 

DeletedUser

Guest
ho er i K43, er vanskelig og komme inn i en respektabel stamme der, makt stammen som er der er den jeg er med i. og vi har litt høyere krav enn det hu kan komme med enda.
topen der er 24/7, TD-E, K44 og Disa... så, vel... var kanskje det beste valget som er mulig der.
 

DeletedUser

Guest
ho er i K43, er vanskelig og komme inn i en respektabel stamme der, makt stammen som er der er den jeg er med i. og vi har litt høyere krav enn det hu kan komme med enda.
topen der er 24/7, TD-E, K44 og Disa... så, vel... var kanskje det beste valget som er mulig der.

Kontaktane mine seier at ho fekk invitasjon frå *DFK*, også valde ho likevel å gå inn i DISA... Skuffande
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
moh

Bare å se på den stammen som er rundt deg det. Sikreste er å bli med i en stamme som er store i ditt område.

Så slenger du opp et profilbildet med litt heftig utringning og kommer med dårlige seksuelle hentydninger i søknaden.

Voila. Invite.



....funker på meg hvertfall.
 

DeletedUser

Guest
følg den oppskriften, prøvde den skjøl for en stund siden.. men, av en eller annen grun så likte de ikke homse bilder o_O

edit: men send meg noen bilder som er veldig truende så lover jeg at du kommer inn i største stammen i K43^^
 

DeletedUser

Guest
Da Adeline visstnok har skaffet seg en stamme ser ikke jeg vitsen med å la denne tråden være oppe stort lengere slik at man kan bruke den til spam.

Ergo, Geschlossen.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp