S-E, S-E-A Vs Olymp

DeletedUser

Guest
Hva skal vi med betal-tv når vi har en sånn "interessant" samtale her :D
 

DeletedUser

Guest
hvem tror du:p Olymp har sikkert tatt over 200 byer av de... S-E.. kansje 20:D
 

DeletedUser

Guest
Sindick, istedet for å komme med ville gjettninger som har null referanse til virkeligheten, er det lov til å sjekke opp fakta før du uttaler deg :)

Side 1:
Tribes: Olymp
Players:

Side 2:
Tribes: S-E
Players:

Timeframe: Siste 3 månedene

total erobringer:

Side 1: 718
Side 2: 775
Forskjell: 57

image.php


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 82
Side 2: 10
Forskjell: 72

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 5,085,467
Side 2: 4,954,895
Forskjell: 130,572

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 759,665
Side 2: 70,822
Forskjell: 688,843

image.php


Joda, Olymp har et godt grep om S-E.. Men 80 byer på 3 måneder? Ikke akkurat så veldig imponerende.
 

DeletedUser

Guest
Tråden ble startet 01-10-2009. Det betyr at Olymp har herjet med S-E i ca 26 dager. Dette er ikke en måned engang :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Fizzmann, Olymp har 20 spillere.
S-E hadde rundt 40 eller noe da vi startet..

Medlemmene i Olymp har gjort en knall jobb, vi har gått opp endel i OD også..
Til å være kun 20 medlemmer og alene, kun litt deff fra H.F.O(Usikkert hvor mye) syntes jeg vi har klart oss serdeles bra! :)

De er iaf snart ute av K62 og K61, som var vel hele målet, samt at det er nye planer på gang innad i stammen..

Vil ikke røpe noe jeg..

Men folkens, det er krig, ha det moro og adle S-E! :)

- Zonx
 

DeletedUser

Guest
Rettelse.

Siden vi er aliert/iap med bol som støtter s-e så har vi ikke støttet noen byer, det var planen til bol blei med på s-e sin side.
 

DeletedUser

Guest
Tilbake igjen zonx? Nå blir det liv her!

Olymp har faktisk klart seg best i denne krigen!
 

DeletedUser

Guest
dette er krig med i høy klasse folkens! 80 byer er nesten for mye for dette spillet.. Fortsetter det vil de snart eie hele kartet >.<

Joa..
 

DeletedUser

Guest
dette er krig med i høy klasse folkens! 80 byer er nesten for mye for dette spillet.. Fortsetter det vil de snart eie hele kartet >.<

Joa..

Hihihihi, Magic, du er så positiv <3 :D

Men sånn serr, vi har kun 20 spillere som angriper, vi har en bitte liten front mot dem, så vi har gjort det ganske bra syntes jeg. :)
Kanskje ikke 20 som angriper engang, det er nok mindre. :)

Fronten våres mot dem har aldri vært stor, men dem hadde endel byer i Olymp land, og noen i K61, vi har tatt ut de fleste av byene. :)
 

DeletedUser

Guest
Dere er 20 spillere som har tatt 80 byer på ca.ish 30 dager. Det blir vel rundt 4 byer på hver spiller i gjennomsnitt. I mine øyne er ikke det akkurat så veldig imponerende.

Men for all del, øvelse gjør mester :) Får se hvordan dere klarer det mot en av de store stammene når de begynner å sikle på Olymp.
 

DeletedUser

Guest
Da er jeg over gjennomsnittet :D Beklager fizzmann men du bør nok ta med i beregningen at noen spillere er unna fronten eller lite poeng :p
 

DeletedUser

Guest
Dere er 20 spillere som har tatt 80 byer på ca.ish 30 dager. Det blir vel rundt 4 byer på hver spiller i gjennomsnitt. I mine øyne er ikke det akkurat så veldig imponerende.

Men for all del, øvelse gjør mester :) Får se hvordan dere klarer det mot en av de store stammene når de begynner å sikle på Olymp.

Nja, det hadde blitt flere om ikke han boylern hadde leavet dem, i tok iaf 10 av han eller noe.. :p
Noen var det iaf. :)

Joa, det er kanskje ikke imponerende..
Men hvorfor skulle de større stammene ta oss? :D
Bl.a JCs sendte happy boy PM om vi kunne hjelpe dem i krigen, vi hadde tidligere allianse med BOL, som ble brutt av noe greier. :p

- Zonx
 
Topp