Sannheten om Fortiden

Status
Stengt for ytterligere svar.

frish

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
OMG, kan ikke dere ta den der diskusjonen på IGM? Hva er vitsen med skitkasting flere uker etter at dette skjedde? Så interessant er det faktisk ikke... :eek:
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
OMG, kan ikke dere ta den der diskusjonen på IGM? Hva er vitsen med skitkasting flere uker etter at dette skjedde? Så interessant er det faktisk ikke... :eek:

Jeg syntes alle sammen skal få vite sannheten og dessuten så har vel grimlock tross alt blokket meg.
 

frish

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Jeg syntes alle sammen skal få vite sannheten.

Det er nok ikke helt riktig, du vil gjerne at alle skal vite din versjon av sannheten. For sånn er det ofte, det som den ene kan oppfatte som sant, oppfatter ikke andre som sant. Uansett kommer ikke dere til enighet likevel.

Kan ikke dere bare la være å prøve? Bare vær enige i å være uenige. Hva er vitsen med å bruke så mye energi på dette? Ta deg heller en sykkeltur! Eller en tur på fjellet? Gå på stranda (blir snart litt varmere igjen i store deler av Norge vettu)...

Denne saken burde være død og begravd (og holdes død og begravd)... :rolleyes:
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Det er nok ikke helt riktig, du vil gjerne at alle skal vite din versjon av sannheten. For sånn er det ofte, det som den ene kan oppfatte som sant, oppfatter ikke andre som sant. Uansett kommer ikke dere til enighet likevel.

Kan ikke dere bare la være å prøve? Bare vær enige i å være uenige. Hva er vitsen med å bruke så mye energi på dette? Ta deg heller en sykkeltur! Eller en tur på fjellet? Gå på stranda (blir snart litt varmere igjen i store deler av Norge vettu)...

Denne saken burde være død og begravd (og holdes død og begravd)... :rolleyes:

Det er delvis sant også, men jeg vil også få en klarhet hvor det før har vært løgner.

Neh, kjeder meg her.
Sykkeltur i dag kommer ikke på tale. haha. Har så sykt gansper i ræven etter 2,5t Tennis i går. Tennis er tyngre enn man skal ha det til as. Hvilke fjell?
Strand her? og her er det enda bisjekaldt.

Så du vil ikke vite Sannheten og heller tro på det som har kommt ut allerede med andre ord?
 

frish

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Så du vil ikke vite Sannheten og heller tro på det som har kommt ut allerede med andre ord?

Kommer ikke til å finne ut hva sannheten er ved å lese her i hvert fall. Velger heller å la "bye-gones be bye-gones" og angriper litt =D= isf... :cool:
 

DeletedUser

Guest
Jeg tror jeg følger Frish sitt eksempel.

Forøvrig vil jeg til slutt takke Brann for et indirekte kompliment - jeg er ganske smigret over at han tror jeg ville greie å manipulere hele aristokratiet i Core.

Ha en fin dag.
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Jeg tror jeg følger Frish sitt eksempel.

Forøvrig vil jeg til slutt takke Brann for et indirekte kompliment - jeg er ganske smigret over at han tror jeg ville greie å manipulere hele aristokratiet i Core.

Ha en fin dag.

Kjempe moden i dag du altså. Har du målt deg selv?
vokst noen cm?
 

King e n f

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
hadde jeg vært Grim hadde jeg begynt å grine. Stakkars Grim.

* redigert pga fornærming av spillere
 
Sist redigert av en moderator:

Partyisland

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
åååå, takk gud! Diskusjonen er over, jeg begynte å bli spenna gæren av å lese all denne propagandaen. En fæl uvane jeg har er at jeg tror litt for lett på dette tullet også, eksempel mange husker sikkert daggerhearts innlegg for lenge siden om stiftelsen av dolkene og om hedgard og krigen med core og ib og bla bla bla. Jeg begynte å lese innlegget og jeg følte at jeg egentlig var på dagger sin side. Men, så leste jeg videre og kanskje ikke dagger hadde rett likevel?

Jaja jeg blir lett påvirket når dere skriver så bra alle sammen:D:D jeg begynte å lese dette her og jeg trodde fullt ut på brann, så leste jeg grim sine greier og jeg tippet litt over.

Hvordan skal en stakkar vite hva han skal tro når alle dere er så sinnsykt gode på propaganda?:confused:
 
Sist redigert:

Sarsi9

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
åååå, takk gud! Diskusjonen er over, jeg begynte å bli spenna gæren av å lese all denne propagandaen. En fæl uvane jeg har er at jeg tror litt for lett på dette tullet også, eksempel mange husker sikkert daggerhearts innlegg for lenge siden om stiftelsen av dolkene og om hedgard og krigen med core og ib og bla bla bla. Jeg begynte å lese innlegget og jeg følte at jeg egentlig var på dagger sin side. Men, så leste jeg videre og kanskje ikke dagger hadde rett likevel?

Jaja jeg blir lett påvirket når dere skriver så bra alle sammen:D:D jeg begynte å lese dette her og jeg trodde fullt ut på brann, så leste jeg grim sine greier og jeg tippet litt over.

Hvordan skal en stakkar hvite hva han skal tro når alle dere er så sinnsykt gode på propaganda?:confused:

Gå for magefølelsen :p

Jeg tipper litt over mot Brann. Begge har sikkert hatt sine feil (som alle andre), men jeg syntes Brann virket hakket mer troverdig i denne diskusjonen. :)
 

DeletedUser

Guest
Dette er jo bare en masse tull.

Så for å summere det opp...

_tekst-pappan.jpg
 

DeletedUser

Guest
Samme med min far -.-

OFF TOPIC! :D

Jeg går virkelig i lag med det en viss Mr Mark Twain sa...
(sjekk det som står under bildet mitt) ^^
 
Sist redigert av en moderator:

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Ettersom Grimlock ikke ville snakke mer om dette så syntes jeg vi alle holder munnen godt lukket i denne tråden. Glitter kan jo kanskje også lukke den visst ingen har noe mer å si?
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp