Schpaa ass!

.kongen av verden 3

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Tert ass! Jeg..


bk_crowncardTheKing_en_01.png



..og min loco boraz EliteWolf..

angry_wolf.jpg


..har en dritschpaa plan klar, vi skal kæææzzeee hele v3, først skal vi og Yakuza crewet faite de loco barbarene, så kææææzer jeg og EliteWolf hele Yakuza, for å styrke cluster, så gå jeg og borazen min rett løs på å kææze UNI-bitchene! Etter det kæzer vi noobene som blir igjen!

Å løh ass, detta blir dritschpaa!

372357.jpeg



Det blir sååå schmøzein! Walla!

EliteWolf skrev:
Jååå... Detta blir tert :)
Vi skal gjæra vår Business, og Bøffe noen Bædera TW spillere ^^
Boraz'n og jeg må Chip-chap'n litte grann, skal gjøre det før året er åmme!
Vi er litt... Marikåne...


Comments til dette kan bli postet BELOW!
 
Sist redigert:

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Arti innlægg må æ sei, my bra d e jo klart. Snækcz seiinar kællar, må utt å måkk snø førr æ får ikk bil'min ut. Så my snø hær !!
 

DeletedUser

Guest
Ser ut som en kopi av de gamle HZ-propaganda trådene
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Æ e nordlending æ, kossen e det med dæ?
E du fostra opp på kokfesk sånn som æ?
E du sindig og kan spøtt?
Like du alt som e sprøtt?
Når du e sint kan du behersk dæ sånn som æ?
Da e du nordlending du, og da ska du bare tru, du e aldri meir aleina korr du e.


:cool:
 

DeletedUser

Guest
Haha:cool:

Trodde dere hadde gitt opp eg :p Blir det siste vi hører fra Yakuza nå da :D Lykke te i Irl da
 

Mr. Game And Watch

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Føler denne tråden fort kan vippe over til bare å bli spam. Ikke la det skje, da må banhammeren frem.
 

DeletedUser

Guest
Blir litt feil av dere å komme fra en to vinkler :confused:

Men det er dere som velger :p
 

.kongen av verden 3

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Det ser ut til at vi må slite for å klare å kææze de loco barbarene. ^^ Det tok ca. 100 byer av meg sånn plutselig. Fikk ikke rapport engang. :( De tok alle 100 på en gang, det kaller jeg effektiv adling. ^^ Så vi er imponert, men EliteWolf er ennå med og han har ennå alle byene i behold, så chill-ax folks! :) Vi (han) kææzer nok hele v3 til slutt. :)
 

Hans19179

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Er vel ingen spillere som har tatt 100 byer av deg, men skittent spill blir nok straffet slik ja :p
 

EliteWolf

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Er vel ingen spillere som har tatt 100 byer av deg, men skittent spill blir nok straffet slik ja :p

Han sa ikke at noen "spillere" hadde tatt han, han sa "barbarer" altså, disse skumle barbarene er ikke noe særlig å kødde rundt med, det e'kke tert!
De tok den Jackpot mot kongen her, og det er løh!
De Marikåne barbare skal bænges! Jeg skal sjofe etter disse barbare, og prøve tæsje, så jeg får adla dem :D

Beklager tapet kongen :(
 

Hans19179

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Jeg vet da ikke det. Men regnet med når en mistet 100 byer i en sleng, så må det vel være en form for straff.
 
Topp