Besvart Sende en haug med angrep..(?)

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Heisann,
hav er den mest efektive måten å sende en masse angrep på? Altså mtp hva som er enklest å få gjort, og som gir et best mulig resultat. Jeg har tilgang til samtlige nettlesere som skulle være nødvendige å bruke.

Mvh Rator
 
Sist redigert av en moderator:

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Hei,
takker for svar, men dessverre så var det ikke et slikt svar jeg var ute etter. Jeg ville vite hvordan man kan sende flest mulig angrep, og da er dette på samme mål. Jeg har prøvd både på samme mål, og ved å sende 3-4 angrep på flere mål. I begge tilfeller får jeg opp meldingen "Mangler gyldig handlings-ID!". Dvs at guiden ikke funker med nyeste versjon av Opera.
For å stille et mer konkret spørsmål: Hvordan kan jeg få sendt flest mulig angrep på samme mål, på en mest mulig effektiv(mange angrep på kort tid, holde musa mest mulig stille, og færrest mulig klikk) måte?
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Sett opp flere faner på den byen du skal angripe, sett inn troppene du vil angripe med i hver fane og skift fane og trykk ok, du kan holde musa over ok knappen bare om du angriper med samme troppetype.
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Da kan du bruke hurtigtaster i opera.... Men da må du tilbake til å lese guiden igjen, for dette er så simpelt som jeg orker å skrive det ned...

Let etter hurtigtaster ned mot slutten.
 

Lord dark

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
56
No skjønner eg ikkje heilt kva du vil fram til. Eg har no nyaste opera, og det gjekk sist gong eg testa? Kunne du forklare litt nærmare kva problemet er. Greier du ikkje å sende mange angrep med faner?
 

DeletedUser

Guest
Hei,
takker for svar, men dessverre så var det ikke et slikt svar jeg var ute etter. Jeg ville vite hvordan man kan sende flest mulig angrep, og da er dette på samme mål. Jeg har prøvd både på samme mål, og ved å sende 3-4 angrep på flere mål. I begge tilfeller får jeg opp meldingen "Mangler gyldig handlings-ID!". Dvs at guiden ikke funker med nyeste versjon av Opera.
For å stille et mer konkret spørsmål: Hvordan kan jeg få sendt flest mulig angrep på samme mål, på en mest mulig effektiv(mange angrep på kort tid, holde musa mest mulig stille, og færrest mulig klikk) måte?

Det skal godt gjøre å gjøre noe med færre trykk enn det som du kan gjøre med en kombinasjon av denne og denne guiden. Begge virker for meg i nyeste Opera.

I så fall så må det være hvis du bare vil sende mange angrep uten noen form for realistisk faking. Da kan du, ved opera, gå til samlingsplassen, sette inn koordinater og for eksempel 1 rambukk. Hold inne ctrl+shift mens du trykker på "Angrip" knappen. Da åpner det seg en haug med faner i bakgrunnen. Så gå kjapt gjennom fanene og trykke på OK. Selv om det på intet vis vil være veldig overbevisende som fakes.
 

DeletedUser

Guest
Ikke særlig overbevisende nei. Flere har prøvd den teknikken mot meg og jeg har da lett kunne trykke på "ignorer" da jeg ser at alle kommer fra samme by, til samme by. Ikke det smarteste, men om man plutselig våkner opp første gang man får inc og ser plutselig at det er 1 k angrep, så blir man noe skvetten en liten stund.

Det mest effektive er vel å kombinere skripts med bokmerker og hurtigtaster. Da snakker vi om ca 100 angrep i minuttet.
 

DeletedUser

Guest
Beklager, jeg glemte å nevne økter og det er nok feil bruk av dem som gjør at du får ugyldig handlings-ID. Du har lagret økt når du skal til å sende angrepet. Du må lagre fanene når de er på samlingsplassen for så å bruke koordskriptet som da vil sette inn tropper og koordinater for deg.
 
Topp