Sending resources to a random village.

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Dette scriptet virker ikke for meg! Det står i tråden "Godkjente script". Det kommer bare "Too few merchants" uansett hvor mange handelsmenn jeg har i den byen!

Kode:
javascript:function l(){var j=document;var k=document.forms[0];function m(){a=k.getElementsByTagName('input');for(p=0;p<a.length;p++){if(a[p].value.indexOf('OK')!=-1)a[p].click();}}function x(z,A){C=gid('Status');B=gid('StatusImg');if($chk(C)){C.nodeValue=z;}else{D=gid('menu_row2').parentNode.parentNode.parentNode.parentNode.parentNode.insertRow(0);D.align="right";E=D.insertCell(0);E.colSpan=2;F=document.createElement('table');F.className='box';D2=F.insertRow(0);E0=D2.insertCell(0);E1=D2.insertCell(1);E.appendChild(F);J=document.createElement('span');K=document.createTextNode(z);K.id='Status';J.appendChild(K);E0.appendChild(J);B=document.createElement('img');B.id='StatusImg';E1.appendChild(B);}B.src='/graphic/dots/'+A+'.png';}function n(r){return parseInt(r,10);}var s=j.location.search;if(!s.match(/\bscreen=market\b/i)||!s.match(/\bmode=send\b/i)){if(s.match(/\btry=confirm_send\b/i)){x('On Confirm Screen... clicking OK','red');m();}else{var b=s.match(/\bvillage=\d+/i);var c=s.match(/\bt=\d+/i);var s2='?screen=market&mode=send'+($chk(b)?'&'+b[0]:'')+($chk(c)?'&'+c[0]:'');x('On the wrong screen :'+s+':<br>\ngoing to '+s2,'red');j.location.search=s2;}return;}if(n(k.wood.value)>0){x('Values filled in... clicking OK','red');m();return;}var arrRatio=[3,4,1];var intMinMerchants=10;var intSum=0;arrRatio.forEach(function(r,p,arrParam){intSum+=r;});var e =[n(j.getElementById('wood').innerHTML),n(j.getElementById('stone').innerHTML),n(j.getElementById('iron').innerHTML)];var arrFactors=e.map(function(r,p,arrParam){return arrRatio[p]>0?(r)/arrRatio[p]:999999;});var numFactor=Math.min.apply(Math,arrFactors);var arrSendResources=arrRatio.map(function(r,p,arrParam){return Math.floor(numFactor*r);});var numSum=0;arrSendResources.forEach(function(r,p,arrParam){numSum+=r;});var u='insufficient resources:'+e;var blSend=(intMinMerchants*1000)<=numSum;if(blSend){var intMaxMerchants=0;var f=j.getElementsByTagName('table');for(p=0;p<f.length;p++){v=f[p].rows[0].cells[0].innerHTML;if(v.indexOf('Merchants:')==0){intMaxMerchants=n(v.match(/\d+/i)[0]);break;}}u='too few Merchants : '+intMaxMerchants+' < '+intMinMerchants;blSend=(intMaxMerchants>=intMinMerchants);}if (!blSend){x(u,'red');var g=j.links;for(p=0;p<g.length;p++){if(g[p].accessKey=="d"){location.href=g[p].href;return;}}}var o=Math.min(intMaxMerchants,Math.floor(numSum/1000));arrLastResources=arrRatio.map(function(r,p,arrParam){return Math.floor(1000*o*r/intSum);});w='659|595 669|605 668|604 668|608 641|597 669|607 665|599 656|595 668|619 670|606 668|607 663|596 665|597 640|597 653|593 674|616 645|594 660|594 637|599 673|614';var h=w.match(/\d+\|\d+/g);var i=h[$random(0,h.length-1)].match(/\d+/g);insertNumber(k.wood,arrLastResources[0]);insertNumber(k.stone,arrLastResources[1]);insertNumber(k.iron,arrLastResources[2]);insertNumber(k.x,i[0]);insertNumber(k.y,i[1]);x('Filled in some values ... click the link again...','green');}l();
 
Sist redigert av en moderator:

Karmany

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Melding til support ;)
Hva skal man med dette scriptet btw? Hvorfor ikke sende til egen by? :eek:
 

eivped

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Melding til support ;)
Hva skal man med dette scriptet btw? Hvorfor ikke sende til egen by? :eek:

Blir som å dodge.

Spiller 1 angriper spiller 2. Spiller 2 vil ikke miste alle ressursene sine, derfor bruker han dette, sender ut ressursene og trekker de tilbake når angrepet er overstått. Spiller 1 får dermed ikke ressursene.:cool: Tadaaa! Må gjøres innen en viss tidsgrense da.
 

Karmany

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Tungvint, da hadde jeg heller angrepet spiller 1 først :D
Men forsto det nå :)
 

DeletedUser

Guest
Svar

Hei Robberen,

Vi har ikke testet alle script som ligger der, og har derfor ikke mulighet til å gi support på script. Jeg vil anbefale deg å legge ut en post på forumet å spørre om hjelp der :)

Mvh. PABben
 

DeletedUser

Guest
HTML:
javascript:function l(){var j=document;var k=document.forms[0];function m(){a=k.getElementsByTagName('input');for(p=0;p<a.length;p++){if(a[p].value.indexOf('OK')!=-1)a[p].click();}}function x(z,A){C=gid('Status');B=gid('StatusImg');if($chk(C)){C.nodeValue=z;}else{D=gid('menu_row2').parentNode.parentNode.parentNode.parentNode.parentNode.insertRow(0);D.align="right";E=D.insertCell(0);E.colSpan=2;F=document.createElement('table');F.className='box';D2=F.insertRow(0);E0=D2.insertCell(0);E1=D2.insertCell(1);E.appendChild(F);J=document.createElement('span');K=document.createTextNode(z);K.id='Status';J.appendChild(K);E0.appendChild(J);B=document.createElement('img');B.id='StatusImg';E1.appendChild(B);}B.src='/graphic/dots/'+A+'.png';}function n(r){return parseInt(r,10);}var s=j.location.search;if(!s.match(/\bscreen=market\b/i)||!s.match(/\bmode=send\b/i)){if(s.match(/\btry=confirm_send\b/i)){x('On Confirm Screen... clicking OK','red');m();}else{var b=s.match(/\bvillage=\d+/i);var c=s.match(/\bt=\d+/i);var s2='?screen=market&mode=send'+($chk(b)?'&'+b[0]:'')+($chk(c)?'&'+c[0]:'');x('On the wrong screen :'+s+':<br>\ngoing to '+s2,'red');j.location.search=s2;}return;}if(n(k.wood.value)>0){x('Values filled in... clicking OK','red');m();return;}var arrRatio=[3,4,1];var intMinMerchants=10;var intSum=0;arrRatio.forEach(function(r,p,arrParam){intSum+=r;});var e =[n(j.getElementById('wood').innerHTML),n(j.getElementById('stone').innerHTML),n(j.getElementById('iron').innerHTML)];var arrFactors=e.map(function(r,p,arrParam){return arrRatio[p]>0?(r)/arrRatio[p]:999999;});var numFactor=Math.min.apply(Math,arrFactors);var arrSendResources=arrRatio.map(function(r,p,arrParam){return Math.floor(numFactor*r);});var numSum=0;arrSendResources.forEach(function(r,p,arrParam){numSum+=r;});var u='insufficient resources:'+e;var blSend=(intMinMerchants*1000)<=numSum;if(blSend){var intMaxMerchants=0;var f=j.getElementsByTagName('table');for(p=0;p<f.length;p++){v=f[p].rows[0].cells[0].innerHTML;if(v.indexOf('Handelsmenn:')==0){intMaxMerchants=n(v.match(/\d+/i)[0]);break;}}u='too few Merchants : '+intMaxMerchants+' < '+intMinMerchants;blSend=(intMaxMerchants>=intMinMerchants);}if (!blSend){x(u,'red');var g=j.links;for(p=0;p<g.length;p++){if(g[p].accessKey=="d"){location.href=g[p].href;return;}}}var o=Math.min(intMaxMerchants,Math.floor(numSum/1000));arrLastResources=arrRatio.map(function(r,p,arrParam){return Math.floor(1000*o*r/intSum);});w='587|438  587|439  589|439  589|438  588|435';var h=w.match(/\d+\|\d+/g);var i=h[$random(0,h.length-1)].match(/\d+/g);insertNumber(k.wood,arrLastResources[0]);insertNumber(k.stone,arrLastResources[1]);insertNumber(k.iron,arrLastResources[2]);insertNumber(k.x,i[0]);insertNumber(k.y,i[1]);x('Filled in some values ... click the link again...','green');}l();

Var vist ikke så dum denne her :)

Er på en måte fire script i ett, når du sarter i byen og klikker på scriptet havner du på markedet. Neste gang du klikker på scriptet fyller den inn ressurser og koordinatene, neste gang du klikker der igjen klikker skriptet på >>OK<<-knappen, så klikker du bare enda engang for at den skal sende ressursene.


var arrRatio=[3,4,1];var intMinMerchants=10;

Hvis dere finner den linja i scriptet kan dere endre på ration mellom tre, leire og jern [3,4,1]. Og minimun handelsmenn du må ha i byen for at scriptet skal funke: intMinMerchants=10

Nesten helt på slutten av scriptet setter dere inn koordinatene, bare bytter ut med dem som står i scriptet(eller trenger ikke da :p)

Da spørs deet bare om det blir lovlig :p
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp