sesjon utgått

DeletedUser

Guest
hey!
jeg sliter med serveren eller noe, vist jeg er "inaktiv" i over ca 20 sekund når jeg er inne på spillet så kommer det opp "sesjon utgått" når jeg klikker på ny ting.
Har vært sånnt i ca to døgn, både med og uten premium, både med firefox og i.explorer. Kan være på dette forumet uten at det skjer noe, men ikke inne på spillet. Utroli irriterende !! noen som har hatt det samme problemet evt vet hvordan det kan fikses ?:confused:
 

KitWalker

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
det høres jo merkelig ut,

forumet er jo separat fra spillet, så at det virker skulle ikek ære så rart.

jeg ville prøvd å slette gamle cookies i nettleserene
 

blipp

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Jeg har det samme problemet, men bare på laptoppen med vista, har ingen problemer på maskinen med xp. Dette er utrolig plagsomt og jeg finner ikke utav hvorfor det er slik:mad:
 

DeletedUser

Guest
Det er ikke et problem, hvis du har glemt og logge av så sjekker TW om det faktisk er deg som sitter og spiller. Det er rett og slett en sikkerhets sjekk. Basta
 

DeletedUser

Guest
hver 20 sek var nå voldsomt da.... selv om det eren sikkerhetsskjekk
 

DeletedUser

Guest
20 sekund ? Nå får du faen med ta vodka'n vekk. Dette skjer en gang mellom 1-4 timer hver dag.
 

DeletedUser

Guest
Det opplever jeg og.... men leste du ikke spørsmålet da....
 

DeletedUser

Guest
:D ka jo være en ide å ha litt oversikt over hva temaet er da... selv om man er lat... ikke for det... det kommerfort bananskall inn i disse trådene.... (bananskall sklir man på... svosj... så har temaet sklidd ut...)
 

DeletedUser

Guest
Jeg kjeder meg også.... Derfor er spam noe man fort tyr til, akk som heroin og hærverk...

Flere som kjeder seg?
 
Topp