ShadE v.s Capes & co

DeletedUser

Guest
Som folk har forstått har ShadE og Capes & co gått i krig :) dette er en akkurat som en nydelig sommerdag med litt en stor is :)

krigen har gått nå i 5dager, (startet den 21.mars)
hva tror du kommer til å skje i nærmeste framtid, vil Capes eller ShadE ta store posisjoner eller vil stammene bare holde posisjonene sine og forsette som om de ikke var i krig ? gi din mening og med en grunn til at akkraut du! syns det :)

litt statestikk vil også komme av og til for å holde tråden levende.
Kriger går fram og tilbake, så ShadE eier ikke capes & co nå fordi de har tatt 15 flere byer, alt kan hende i kjærlighet og krig ;)

Side 1:
Tribes: ShadE
Players:

Side 2:
Tribes: Capes GJØK TIUR
Players:

Timeframe: 21/03/2010 00:00:00til25/03/2010 23:49:20

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 20
Side 2: 5
Forskjell: 15

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 159,704
Side 2: 46,981
Forskjell: 112,723

image.php
 

DeletedUser

Guest
Ser vel ut som at krigen hittil har gått mest utover GJØK som har tapt 19 byer. Det ser ikke ut som at TIUR har gjort noe som helst, og capes som da skal være eliten har gått i pluss med noen få byer.
på kortsiktig sikt ser det ut som at det endelig blir ryddet opp i understammene til capes! ellers er det lite aktivitet i denne krigen, spesielt fra capes sin side...
 

DeletedUser

Guest
Ser vel ut som at krigen hittil har gått mest utover GJØK som har tapt 19 byer. Det ser ikke ut som at TIUR har gjort noe som helst, og capes som da skal være eliten har gått i pluss med noen få byer.
på kortsiktig sikt ser det ut som at det endelig blir ryddet opp i understammene til capes! ellers er det lite aktivitet i denne krigen, spesielt fra capes sin side...

Det kommer, det kommer :)

Capes kriger endel kriger for øyeblikket så ikke all fokus går mot Shade :)
 

DeletedUser

Guest
det vet jeg :) jeg vet om alle som kriger mot dere :) er det sant at dere nå har flere fiender en IAP/allianser :) ? for det begynner å bli en del fiender
 

DeletedUser

Guest
Skal ikke la denne tråden dø ut (enda).

Snowfire dere lå 15 byer i pluss da du skrev ditt innlegg.
Nå ligger vi 40 byer i pluss. Det er ikke noe spesielt å skryte over men Capes har vel fått litt mer øynene på Shade nå? ;)


Side 1:
Tribes: ShadE
Players:

Side 2:
Tribes: Capes
Players:

Timeframe: For alltid

total erobringer:

Side 1: 674
Side 2: 3,212
Forskjell: 2,538

image.php


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 45
Side 2: 85
Forskjell: 40

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 3,501,243
Side 2: 18,630,079
Forskjell: 15,128,836

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 410,059
Side 2: 738,563
Forskjell: 328,504

image.php
 

DeletedUser

Guest
Jaja.. Shade inngikk en krig de ikke tålte..

Stå på Capes. Ser ut som dere klarer dette lett
 

DeletedUser

Guest
dere har sålangt angrepet cannavaro med oppi 1k-3k inc, han er den eneste som mister byer til dere i capes, men det er Pointwhore som skal ta mest æren her. han har tatt mange byer fra cannavaro. og gjør en kjempe bra jobb. men vi får se, vi holder forsatt på, alt kan skje.

dere i capes har ikke så mange venner igjen, og ditt dårlige forsøk på fisking av meg om informasjon om vi hadde diplomatiske avtaler med VARG gikk ikke så bra som du hadde forventet ;) du forlater capes og sier at du skal til VARG fordi du ikke liker ledelsen i capes.. (har dokumentasjoner på dette, så du kan ikke motsi meg). og sier du ikke vil kjempe i 2 fronter og trenger å vite om vi har IAP eller Ally med dem for at vi ikke skal angripe dem.. jeg og mange andre lo litt av deg i etterkant :) beklager dette, men var litt morsomt, hadde ikke forventet dette fra deg, og ihvertfall ikke en sånn dårlig forestilling.


men krigen går som den går, og sikker pga dette du skrev så planlegger dere et angrep på meg ;) lykke til Jeeey
 

DeletedUser

Guest
hmm, har nok lenge visst at dere har IAP med de. Men hva drar Capes nytte av å vite det anyway? kan ikke se hensikt for meg med å fiske..
Men for å være helt ærlig så var jeg ute på bærtur da jeg snakket med deg den gangen :eek:

Hehe, men Cannnavaro er fortsatt medlem i Shade så du kan nok ikke bruke det som unnskyldning at han mister byer, ja Pointwhore skal ha stor ære for det.

Mye som kan skje enda, men Shade har ikke vist seg noe stort.
Har sett litt rare troppeoppsett som 20k bue i hver deff by, det tar sinnsykt lang tid å lage en slik by men det er effektivt, plagdes med spilleren lenge. Men han har presset meg til å skifte på mitt oppsett så vi får se hvor stor nytte det oppsettet har i fremtiden :)
 

DeletedUser

Guest
Skulle ønske noen hadde baller til å ta igjen når jeg valser over dem, men neida... Måtte sende 15 nukes i døden mot SippO av ren kjedsomhet :p

Side 1:
Tribes: ShadE
Players:

Side 2:
Tribes:
Players: Pointwhore

Timeframe: For alltid

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 0
Side 2: 43
Forskjell: 43

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 0
Side 2: 374,153
Forskjell: 374,153

image.php


Har snart tatt tilbake like mange byer som dere har tatt fra oss, får se hvem jeg hopper på når cannnavaro er borte. Morsomt å farme en spiller 3-4 ganger daglig :cool:
 

DeletedUser

Guest
Ja, Snowfire ble endel sur når vi diskuterte så han har startet en liten offansiv.

Litt feil med koordinering?

Legger ut i rekkefølgen som angrepene kom inn..

Legg også merke til hvor er ramsen i det 1. nuket? Ikke at det hadde så mye å si akkurat..:rolleyes:

1. angrep http://no4.tribalwars.no/public_report/ee1b9d4458caa2fb3dae74b538421ee1

2. angrep, adelsnuke med påfølgende 3 adelsmenn.
http://no4.tribalwars.no/public_report/b4a7b5ca56b13ba55f3ddc54fdea242f

3. http://no4.tribalwars.no/public_report/af75560d30befb6d593b9f59636e38c8

Det er to lignende rapporter som den siste som jeg ikke orker å legge ut..

Må bare si at dette er en helt vanlig Capes stack, so bring it Shade! :cool:
 

DeletedUser

Guest
det blir dårlig kordinering når du må ut med hunden din og kan ikke vente lengre forstår du :) og jeg legger meg bare på deres nivå når jeg angriper, fordi jeg vet jeg trenger ikke å stresse så mye :)
 

DeletedUser

Guest
Ja man orker vel ikke å gå ned på vårt nivå hvis man liker å tape?

Hvis noe som du kan bekrefte at Shade er de "gode" og Capes de "dårlige".. :rolleyes:
Men antar at du ikke kan det? Måtte gå tur med hunden akkurat da..
 

DeletedUser

Guest
Haha Stack deluxe ja..

Kanonbra Capes..

Men antar at det mangler litt tropper i andre byer etter den stackingen ;) Tenk om noen skulle finne på å utnytte det litt? ;)
 

DeletedUser

Guest
pff, du har tydeligvis ikke hørt ryktet?

Her i Capes går vi bare etter tropper, dette får vi jo i ca. hver by vi stacker som er i front :eek:
Vi prøvde jo å få over en million spydmenn i akkurat den byen, men det var en annen by som hadde hatt 300 k spydmenn mindre i byen da..
 

DeletedUser

Guest
Vist dere ikke har noen skulte ally / IAP :) dere har jo bare BATS.. ingen andre, og -HM- som IAP ? dere skal vel se på grensene deres ? eller har dere egentlig IAP ?
 

DeletedUser

Guest
Vist dere ikke har noen skulte ally / IAP :) dere har jo bare BATS.. ingen andre, og -HM- som IAP ? dere skal vel se på grensene deres ? eller har dere egentlig IAP ?

Det var virkelig sørgelig. Men man trenger jo egentlig ikke noen andre enn seg selv. Skaffe seg venner i dette spillet er oppskrytt.
 
Topp