ShadE v.s Capes & co

DeletedUser

Guest
å ha noen er alltid bra, dumt ER gikk ifra dere då :) dere i capes frir jo til nesten alle
 

DeletedUser

Guest
å ha noen er alltid bra, dumt ER gikk ifra dere då :) dere i capes frir jo til nesten alle

Definer "nesten alle", hvor mange stammer snakker vi om her? :p

Må forresten si jeg likte de angrepene du sendt på nuggu i dag, 2 angrep på 1000 katapulter hadde gjort mye skade hvis du hadde brydd deg med å nuke først :eek: Men skal ikke gi deg råd, du vet nok best selv. ;)

Edit: Har dere gitt opp cannnavaro helt eller? Skulle gjerne snakket med han som satt der og var stor i kjeften, men du kan vel overbringe beskjeden "we told you so" og statsen under om du treffer på ham? For kontoen sin er han i allefall ikke innom ofte...

Side 1:
Tribes:
Players: cannnavaro

Side 2:
Tribes:
Players: Pointwhore

Timeframe: 12/04/2010 23:18:00 til 04/05/2010 00:32:55

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 0
Side 2: 58
Forskjell: 58

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 0
Side 2: 515,970
Forskjell: 515,970

image.php
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
"Dere i Capes frir jo nesten til alle"

Har du bevis, eller er det bare grunnløse anklagelser?
Nei, merg dere inn i F.F.. Kanskje dere får litt større ryggrad da ;)

Antageligvis ikke, men det er verdt å prøve..:eek:
 

DeletedUser

Guest
Hm, død tråd? Litt lesestoff til de som er oppe sent..

Mergen mellom Shade og F.F fungerte ikke så bra.. De har mistet to spillere en på 1 mill poeng som gikk over til Capes og en annen som nesten kom seg over? nei.. :eek:

Snowfire virker desperat og prøver all forskjellige måter å lure meg på? Eller prøver?
Har egentlig ikke peiling på hva han prøvde på så han har vel lurt meg.. :confused:
Skjønte ikke hva det skulle være godt for, de hadde tydeligvis kranglet bigtime.. Så ble stakkars spilleren som skulle gå over sittende uten stamme, men heldigvis for lille Capes så gikk spilleren grå og da ble Jeeey glad ettersom han fikk adlet store gråbyer av det som en gang var "fienden" :cool:

Så igjen, merging sucks.. Ikke sant Snowfire?
Jeg tror ikke jeg kan telle hvor mange spioner det er hos dere nå, før dere merget hvor dere bare var 11 medlemmer så hadde dere bare 1 spion..

http://no4.tribalwars.no/page.php?page=inbound&screen=info_player&id=119478 den 10.05. klokken 16:08
Faox sie rhan skaffet meg en plass i capes (aner ike hvorfor, har ikke spurt eller noe), men jeg lurer på om jeg skal dra over dit (midlertidig) skaffe meg et cluster uten innkommende for så å komme tilbake med et heftig cluster jeg kan bruke imot dem!:)

Jeg vet at det kanskje høres rart ut og alt det der, MEN det vil være den enkleste og smarteste metoden på å få seg et cluster på i K66!;)

Men jeg vil høre hva du har å si til dette....+ at du får deg en insider i capes...jeg vil også lære hvordan de kriger og vil så tenke ut strategier for å bruke den imot dem etterpå, ELLER gi den infoen til deg med en gang så vi kan bruke den imot dem!;)

- cann

PS; Det kan kanskje høres ut som jeg vil over, men jeg sliter litt med motivasjonen her i v4 og håper på å få den tilbake ved å få et cluster jeg kan bruke, og dette ser ut som den enkleste måten...

snowfire den 14.05. klokken 12:35
litt kose prat

Denne meldingen har blitt videresendt av snowfire.
 

DeletedUser

Guest
og capes holder standaren ser jeg :) et nydelig adelstog.

Angrep (631|599) Faox i dag klokken 08:18 0:20:11
Angrep (631|599) Faox i dag klokken 08:18 0:20:16
Angrep (631|599) Faox i dag klokken 08:19 0:20:23
Angrep (631|599) Faox i dag klokken 08:19 0:20:28
 

DeletedUser

Guest
var nå for å få vekk tropper ;) men du klarer ikke å bytte emne fra fakta :)
 

Gandreas

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
**NOBLE** (663|565) henningr1 F19.6 10:18:02
**NOBLE** (663|565) henningr1 F19.6 10:18:14
**NOBLE** (663|565) henningr1 F19.6 10:18:26
**NOBLE** (663|565) henningr1 F19.6 10:18:37

Må ikke svelge for vrangt no snowfire :p er ikke feilfri dere heller ;)
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
ja zanmato, kriger er det overalt.. men sånne ting skjer :) en dag vil serveren slutte, og då er det ikke flere kriger på V4 :)
 

DeletedUser

Guest
henten slutte TW og starte W50 på .net :rolleyes:
eller ikke angripe noen.
 
Topp