Signatur-rating

DeletedUser

Guest
Du må lære meg hvordan du lager den speilvendte /'en :D

Sry, fremdeles 1/10... Prøv å lage noe mer spennende. Humor er bra, eller du kan prøve deg på et bilde. Selv bruker jeg LunaPic til resizing og Splashup til resten når jeg lager bilde. Det fine med Splashup er at man ikke behøver å laste ned eller betale, og den har lag :)

Uansett, lykke til ;) Gir deg ikke noe bedre før du finner noe mer interessant :p

EDIT: Min fremgangsmåte: Finn noen coole bilder med google og resize dem til riktig størrelse. Deretter går du på Splashup og jobber med lag. Er litt vanskelig til du får taket på det, men det går fint når du lærer deg hvordan.

Bare et tips =)

er det gratis?

7/10:cool:
 

DeletedUser

Guest
Du må lære meg hvordan du lager den speilvendte /'en :D

Sry, fremdeles 1/10... Prøv å lage noe mer spennende. Humor er bra, eller du kan prøve deg på et bilde. Selv bruker jeg LunaPic til resizing og Splashup til resten når jeg lager bilde. Det fine med Splashup er at man ikke behøver å laste ned eller betale, og den har lag :)

Uansett, lykke til ;) Gir deg ikke noe bedre før du finner noe mer interessant :p

EDIT: Min fremgangsmåte: Finn noen coole bilder med google og resize dem til riktig størrelse. Deretter går du på Splashup og jobber med lag. Er litt vanskelig til du får taket på det, men det går fint når du lærer deg hvordan.

Bare et tips =)

10/10

winter:er de tingene gratis?
 

DeletedUser

Guest
Ja, er rimelig sikker på at det er ganske gratis... Har i hvert fall ikke behøvd å betale noe ennå, men du må lage deg account på Splashup. Vet ikke om du kan bruke de funksjonene jeg nevnte dersom du ikke lager det, men du kan jo prøve :) Alt i alt er det hele ganske enkelt, bare prøv ;)
 

DeletedUser

Guest
10/10:)

129380905232743


første bilde som jeg har laget... men det var bare på lunapick da;) fikk ikke lasta opp bilde på splashup også skjønte jeg ikke en driiiiiit
 

Royal Flush

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Æsj, fikk aldri sitatet mitt vurdert, nåja :p

7/10 oversiktlig, men du burde kanskje vurdere å fikse et stilig bilde ut av det? ;)
 
Topp