Signatur-rating

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
1/10

Hater Terminator, men kan du opplyse meg om hvor det står at det er ulovlig å ha 6 linjer med signatur?
 

DeletedUser

Guest
1/10

Det står i reglene. Mer presist;

Signaturer skal maks innholde:
1 stk en linjers sitat og 2 stk linjer med tekst eller en stk 2 linjers sitat og 1 stk linjer med tekst eller en stk 3 linjers sitat og da ingen linjer med tekst.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
0/10, fortsatt ulovlig.

Kan du vise meg hvor det står? For det der kan du ha skrevet helt på egenhånd, kan du henvise meg hvor jeg kan finne at det står at min signatur er forbudt?
 

DeletedUser

Guest
Jeg kunne, men siden du tydeligvis er i benektelse så ser jeg ikke helt poenget. Ser forsåvidt ikke helt hva det er med Sunny sin signatur som er ulovlig.

-pi/10.
 

DeletedUser

Guest
8/10 denne gangen

Skal jeg oversette teksten til Norsk så kan du høre hvor ille det høres ut?

Det er en verden av vår fortid, hvor legenden fortsatt varer Og kongen bærer kronen, men den magiske speil er lov Ta ditt sverd og skjold, Det er en kamp på feltet Du er en ridder og du har rett, så med drager nå får du kjempe
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
1/10

Jo, i følge forumreglenes § 1.0 - Tillatte språk
Dette er i utgangspunktet et norsk forum om ikke annet er spesifisert. Dansk og svensk er tillatt så lenge det er lett forståelig. Begrens andre språk til korte sitat eller setninger som passer den spesifikke situasjonen.

Så skal kun engelsk evt. benyttes i korte sitat eller setninger, mens sunny sin signatur er faktisk på 4 linjer noe som er langt over kort.
 

DeletedUser

Guest
Det er setninger som passer den spesifikke situasjonen. Poesi om krig i et krigsspill? Jupp.
 

DeletedUser

Guest
Det står ikke at setningene må være korte.

Nå er det jo også høyst subjektivt at du mener at det ikke er kort. Jeg, derimot, mener det er kort. Dette er langt.
 

DeletedUser

Guest
-10/10 (zippy)

Syntes jeg du er ekstremt pirkete og firkanta... Værsågod, rapporter meg så får vi se hvem som har rett ;)
 

DeletedUser

Guest
Sunny, har du lagt merke til hvordan Zippy forsøker å dreie emnet vekk fra hans signatur? :razz:
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Det står ikke at setningene må være korte.

Nå er det jo også høyst subjektivt at du mener at det ikke er kort. Jeg, derimot, mener det er kort. Dette er langt.

Begrens andre språk til korte sitat eller setninger

Står nok det.

Nå har jeg aldri sagt at mitt svar angående kort var å være objektiv :wink:
Men ut i fra hvordan man kan tolke reglene via da de reglene som jeg da visstnok skal bryte (som du ikke henviser meg til) så står det jo at det skal være 1-linjers sitater, dermed vil jeg ta utgangspunkt i at det går innenfor kort mens resten vil gå utover hva "kort" defineres som her i reglene.

0/10 forøvrig.
 

DeletedUser

Guest
-10/10


Row, Row, Row Your Boat
Gently down the stream.
Merrily, merrily,
merrily, merrily.
Life is but a dream!


Om teamet virkelig tar vekk signaturen min p.g.a den nokså teite regelen (som jeg ikke er helt sikker på at du tolker riktig) kan du ta mitt ord på at jeg ikke rører sunny4000 igjen!

Suga fatnasa,rasta jávrráža, sugada, sugada,sugada, sugada, rasta jávrráža
 

DeletedUser

Guest
Nå har jeg allerede sitert den mest relevante delen av regelen, Zippy. Det er ikke min skyld hvis du har problemer med enkel arimetikk.

Det står at sitatene må være korte, ikke at setningene må være det. Det er tvetydig.

*Synger med Sunny*

10/10 :D

Edit: Rating til Sunny
 
Topp