Sim sitt hjørne (Topplister)

supersim

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
57
Ja da var verden godt i gang og dramaet er løst for fullt igjen på en liten verden de kaller Verden 24. For å være helt ærlig er det den roligste verdenen jeg har vært vitne til så langt og egentlig ikke så mye drama, ELLER JO, folk liker ikke PP tror jeg :S

Tror de fleste bare er med her for å selge ressurser for PP anyways. Men uansett, lager en liste jeg som hovedsaklig blir topp 10 spillere og så lager jeg heller en topp 10 stammer også i morgen eller noe. Jeg ser det an om jeg strekker det til topp 25, det vet jeg ikke akkuratt nå, må begynne på middagen klokken 4 så jeg får bare se hvor fort jeg klarer å sette ord på tankene mine. Tror jeg kommer til å sende et rundskriv til topp 25 og se hva folk har å fortelle om seg selv. Så listen kommer sikkert ikke før i kveld. I skrivende øyeblikk er klokken rundt 1 og jeg begynner på listen nå (rofl)

Min karriere på V24 ble desverre rimmen etter peligroso & co gangbanget meg 5 mot 1 i starten, så tok litt lengre tid enn forventet å bygge opp motivasjon til å skrive liste. BEKLAGER.

Er noen positive sider med det da, fikk prestasjonen "offer" (no) og havnet i Hall of Fame (beseirede motstandere)

Men da skal jeg komme meg i arbeid og skrive, og slutte å bable. (kyss)

PEACE
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Teori er når man vet alt, og ingenting stemmer.

Praksis er når alt stemmer, og ingen vet hvorfor.

Hos oss blir teori og praksis forent.

Ingenting stemmer, og ingen vet hvorfor!
 

supersim

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
57
Kommet meg til rank.2 etter mye banning og steiking. Det blir et slit uten like, men skal komme meg gjennom det.

Store mulighetet for at dette stopper på topp 10....
 

supersim

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
57
Ja noe sånnt ja, kan ta topp 25, men da blir den ute i morgen, sov 4 timer i natt.. men lovet liste i dag.
 

DeletedUser

Guest
Teori er når man vet alt, og ingenting stemmer.

Praksis er når alt stemmer, og ingen vet hvorfor.

Hos oss blir teori og praksis forent.

Ingenting stemmer, og ingen vet hvorfor!

dette var av en eller annen grunn vakkert
 

supersim

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
57
jeg ga opp etter 3... Begynner på med friskt mot igjen nå, nå har alle svart på mld og omtrent.
 

supersim

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
57
NB! Jeg påtar meg ikke ansvar for sinne som kommer av at poengsummen er forskjellig når listen kommer ut i forhold til når jeg skriver. Jeg gir derimot dette ansvaret videre til Destructere. :D


1. Birken

Poeng: 31.356
Rangering: 1
Beseirede motstandere: 39.402 (10.)
Stamme: KND


Birken er en spiller jeg har sett på alle verdene jeg har spilt, vet ikke noe spess om personen som sitter på her. Men pleier å gjøre det brukbart. Har tatt første plassen her som han har hatt ganske lenge, luken ned til nr. 2 er blitt tettet betraktelig etter startupen til Birken. Men jeg heier på birken og håper han gjør store ting på denne verdenen <3

Respektabel ODT også, ser ut som han har måtte ofre litt for byene sine. Skjulte prestasjoner, men har 2 medaljer i Hall of Fame :

Erobrer (Nivå 1)
Du var første til å erobre 2 landsbyer.
Poengvinner (Nivå 1)
Du var den første til å få 10.000 poeng


Birken hadde ikke så mye å si selv, så vi går videre.


2. Bohic

Poeng: 28.085
Rangering: 2
Beseirede motstandere: 60.514 (3.)
Stamme: -D-


Videre til nummer 2 på listen, Bohic, eller Patrik tror jeg han som sitter her heter. Gjør det glimrende hver verden jeg ser han. Har stor respekt for han og PP'enen hannes. På eventen lå han alltid øverst så regner med han har MYE i inventaret som kommer til å gi han stort overtak ut i spillet. Visst han har hatt is i magen å spart noe av det.

MYE beseirede motstandere og ser ut som han farmer godt, bare til å stå på videre så er du en god utfordrer til rank. 1 etter min mening.

Også havnet i hall of fame :

Erobrer (Nivå 1)
Du var andre til å erobre 2 landsbyer.
Poengvinner (Nivå 1)
Du var den tredje til å få 10.000 poeng


Bohic har enda ikke svart på meldingen min IG, så hannes synspunkt om verdenen hopper vi bare over.

3. M.Yoda

Poeng: 28.086
Rangering: 2
Beseirede motstandere: 17.507 (31.)
Stamme: PP-Pro


Okei, eller nei, ikke okei. Dette skjedde nettopp. Sekundet etter jeg var ferdig å skrive om Bohic:

2 M.Yoda PP-Pro 28.086
3 Bohic -D- 28.085

Jeg gidder ikke å bytte om nå på dere to. Gir M.Yoda all credz for 2.plass da. Fordi æ elske Moa.


Greit, om kontoen.Jeg personlig har godt inntrykk av gutta her Mo&Moa. Vet egentlig ikke så mye om IG skillz, men regner med de har massevis av dette. Men de er greie og ha noe med å gjøre, og holder liv her på forumet <3

Erlando des. 15, 12:58
Hey, skal skrive liste på off forumet nå.

Så fortell om deg selv og fortell om V24, så tar jeg med dette og hva inntrykk jeg har av deres konto på listen. Har lovet og ta med PG og Jato Link og :)

mvh.

Sim

M.Yoda des. 15, 14:21
Mo & Moa vel, ikke nå mer å si. Vi herje som alltid. 40kpp brukt. 90% av ppene gikk te ressfelt. Vi farme faktisk noe som er nytt for oss. Vi tok nesten dr igår men thomas (håper han dør) tok den fra oss i siste sekundet. Btw æå mo e jedi`s og forcen våres e sykt OP. Rank 1 blir ingen problem.


1x Dagens angriper
Bekjemp flest enheter på denne verden som angriper.
Beste resultat: 09.12.2015 (3.716 enheter)
2x Dagens stormakt
Erobre flest byer på denne verden.
Beste resultat: 09.12.2015 (2 landsbyer)

Vekstprestasjoner
Kontinentscorer (Gull - Nivå 4)
Komme blant de 1 største på et kontinent!


Her er det som de viser på profilen sin, de påstår at de farmer, men mistenker at Moa er like lat som vanlig siden han har skjult prestasjonene <3

OK ODT synest jeg og fortsetter de med det de har gjort så langt blir dette et race om 1.plass for M.Yoda gutta.



Okei tar meg en COD game ass. Liste var mer slitsomt nå enn sist. (00:05)

Brb




4. -Coller

Poeng: 27.788
Rangering: 4
Beseirede motstandere: 45.380 (7.)
Stamme: PP-Pro



Herman som sitter her, vet ikke om han spiller solo eller har dual. Vertfall, ser ut til å danne seg et fint cluster og har mest byer på verdenen.

Skjulte prestasjoner, men ganske respektabel ODT, kanskje pga jeg knertet nuken hannes i starten (wasntme)


-Coller des. 15, 13:05
Hei, jeg heter Herman og jeg er best.

Erlando des. 15, 13:05
Nice <3

Erlando des. 15, 13:06
V24 da?

-Coller des. 15, 13:06
V24 er trash


5. Peligroso

Poeng: 26.735
Rangering: 5
Beseirede motstandere: 73.043 (1.)
Stamme: PP-Pro Kick


Åmmaaaygaad, her sittter stjernen av de største stjernene, Marius.Han adlet meg i starten uten noe som helst motstand av meg.

Neeeh, gikk nok tapt noen par adels og nukes her for PP- gutta. Derfor leder Marius ODT <3

Likte deg på V23 og liker deg her også. Liker deg i skypechatten også. Alle trenger en marius i skypechatten.

Har havnet i hall of fame, og har prestasjonene akkuratt slik man bør ha de, farmer bra.

Feltherre (Nivå 1)
Du var den andre til å beseire 10.000 fiendtlige enheter
Poengvinner (Nivå 1)
Du var den andre til å få 10.000 poeng




6. Skandyzz

Poeng: 20.940
Rangering: 6
Beseirede motstandere: 20.106 (29.)
Stamme: PP-Pro


Trenger ikke å si mer enn at Thomas sitter her. Lærte meg mye shit i KoD på V22.

Lav ODT da, men men. Mer tropper spart vel :) Hadde vel sittet på en fin nuke hadde den ikke gått tapt mot meg <3

Skandyzz des. 15, 14:43
Vi er bedre enn best, og vi kommer til og vinne :)


7. King of Defence

Poeng: 20.361
Rangering: 7
Beseirede motstandere: 19.288 (31.)
Stamme: PP-Pro



Gutta her forteller ganske mye selv. Så jeg lar bare de få ordet :

King of Defence des. 15, 17:23
Tja, får legge til litt info da.

For øyeblikket, sitter Ørjan og Sindre + Sindre her. (2 sindre altså :))

Jeg og Sindre 1. er orginal duoen på Nerder av stål fra v14. Dette var vår siste verden før vi fikk det for travelt til å spille tw. Det gikk fint i starten, men så ble det aktivitetsproblemer, dualen min slutta, og jeg satt alene resten av verdenen før vi tapte.

Jeg bestemte meg for å spille igjen på v22 siden det passa bra mtp. skole, sommerferien holdt jo på å begynne. Jeg begynte der, joina stammen til Bacardi razz som het RUST, og vi merga senere fordi han hadde motivasjonsproblemer. Senere fikk vi tilbud om å merge stammer med KoD, som vi aksepterte for å sloss mot PMS. Tror mesteparten som har fulgt med vet sånn noenlunde hvordan det gikk.

Jeg(Ørjan) er orginal eier av kontoen, og fikk Sindre(fra NAS) til å joine meg her, siden vi kjenner hverandre godt IRL. Sindre nr. 2 ønska bare en konto, og siden han er en godt dreven spiller, og går i klassen min så lot vi han joine også. Han stod bak mesteparten av startupen før han ble opptatt med andre verdener (v23 + .net verdener).

Ellers er det ikke så utrolig mye mer å skrive, hvis det er noe met du ønsker å vite så er det bare til å si ifra.

-Ørjan

8. Ekans.

Poeng: 19.607
Rangering: 8
Beseirede motstandere: 24.383 (26.)
Stamme: PP-Pro


Vet ikke noe om gutta her, trooor kanskje det er Morten som sitter her. Kjenner deg ikke så altfor godt, men du er i skypechatten og du virker som en fin fyr.

Helt ok begynnelse, håper du klarer å henge med i toppen. Har ennå ikke farmet 1 mill eller plyndret 10k. Så vet ikke hvor mye dere gjør ut av V24.

Svarte ikke på mld min heller så har ikke så mye mer på deg :(



9. Tarantella

Poeng: 13.893
Rangering: 9
Beseirede motstandere: 45.057 (9.)
Stamme: Origin


Bra konto her, ligger litt bak med poengene i forhold til resten her, men farmer bra og har sikkert MYE deff tropper om jeg kjenner kontoen rett.

8x Dagens raner
Plyndre flest ressurser på denne verden.
Beste resultat: 13.12.2015 (425.107 ressurser)
4x Dagens plyndrer
Plyndre flest landsbyer på denne verden.
Beste resultat: 12.12.2015 (3.416 landsbyer)



Her er litt om folkene på kontoen:



tarantella des. 15, 13:35
På denne kontoen er det 2 spiller Fabi og Karo, Vi møttes ved v18 hvor jeg (Fabi) spilte på Afroki i mens Karo spilte på tarantella, vi var fiender på den tiden og både kontoen Afroki og tarantella var ekstremt vanskelig og bryte ned og dermed tenkte vi at det ville bli en bra kombo og gå sammen på denne verden og jobbe sammen, til nå har det gått som en drøm og vi jobber og tenker veldig likt : ))

Fabi/tarantella

10. Jesus Kristus

Poeng: 13.743
Rangering: 10
Beseirede motstandere: 14.856 (40.)
Stamme: PP-Pro


Ahhh, abel <3

Jeg vet ikke hvor jeg kan begynne, sykeste fyren på V24. Elsker han.
Ble kjent med abel på V23, og han tok skypechatten til nye høyder.

Abel er bare abel, jeg klarer ikke sette ord på det. Han må oppleves.


(love)

IG gjør han det OK, skjulte prestasjoner, så vanskelig å utdype.



11. Destructere




Lovet PG en plass her, selvom han ikke satser på V24 (giggle)

PG er på samme nivå som Abel, må bare oppleves. Hatt noen par gøye skypesamtaler med de gutta.

Lærer også gjerne bort ting, som jeg synest er kult. Lærte meg mye på V23 og som en relativt ny spiller på TW synest jeg det var hjelpsomt.


Erlando des. 15, 12:58
Hey, skal skrive liste på off forumet nå.

Så fortell om deg selv og fortell om V24, så tar jeg med dette og hva inntrykk jeg har av deres konto på listen. Har lovet og ta med PG og Jato Link og :)

mvh.

Sim

Destructere des. 15, 13:39
Sim my boy <3

Hva skal jeg skrive da? :eek: Hvaljegeren returnerer alltid på jakt etter nye fleskeberg?

Får vel prøve å være litt seriøs da.

Per Gunnar (PG), 22 år fra Karmøy. Jobber offshore men er per dags dato permittert så det går hardt utover leveren :( Venter fortsatt på at vi skal ha tw fest i sammen....

På jakt etter den store kjærligheten via Tinder. Har dog funnet ut at det ikke er så mange som er så interessert i å prøve bakluka med en ukjent kar, så det er greit å vite for dere som prøver dere der!

Du kan selv føre på noe ekstra eller stille meg litt spørsmål? :-3



12. Jato Link

Dette er en fyr som dere må passe dere for. Han påstår at han har 300 lk.

Erlando des. 15, 12:58
Hey, skal skrive liste på off forumet nå.

Så fortell om deg selv og fortell om V24, så tar jeg med dette og hva inntrykk jeg har av deres konto på listen. Har lovet og ta med PG og Jato Link og :)

mvh.

Sim

Jato Link des. 15, 13:29
Jeg skrev et jævla bra og langt svar til deg, men så logget dualen meg ut sånn at når jeg trykket send fikk jeg sesjon utløpt.


SVEIN, JEG FORBANNER DEG OG BEGGE DINE FAMILIER. MÅTTE DERE ALLE BLI SPIST FRA INNSIDEN OG UT AV MEITEMARK.

Erlando des. 15, 13:30
Dette + at du har 300lk er vel mer enn nok for at folk skal skjønne at du er god på TW <3

Jato Link des. 15, 13:31
Vi har faktisk dagens plyndrer akkurat nå.

Erlando des. 15, 13:32
Nice.

Jato Link des. 15, 13:36
Men joda så neida. Her er et sammendrag av det jeg skrev i mailen som Svein fucket opp den jævla vattnissen helvete svein hvorfor gidder jeg i det hele tatt å ha deg som dual din ubrukelige søppelsekk.
- Jeg er Jato Link og meg kan du lese om her og her. Hvis det blir for mye å lese har jeg skrevet en TL;DR her
- Jeg hater TW så derfor spiller jeg helt casually og leder ikke på rankinglista. Målet er rank 69.
- Jeg hater PP så derfor spiller jeg helt casually og leder ikke på rankinglista. PP-pro må dø.
- Jeg har en flink dual som hjelper masse og er megabra Fuck deg svein ditt jævla rottetryne
- Når v24 er over kommer jeg til å være rank 9.

Jato Link des. 15, 14:01
Det han prøver å si er at han nå har en sånn fantastisk dual som farmer latterlig bra for han. Joakim tar bare all æren.

Erlando des. 15, 14:01
:p

Jato Link des. 15, 23:34
Hei vent det er jo du som ble adlet, jo! Sendte ikke jeg støtte til deg? Tror Sir Baltazar Tartouffe III døde i din landsby.

Erlando des. 15, 23:34
ganske korrekt, hahahah

Jato Link des. 15, 23:36
En bra ting med å vokse treigt og være rank 74 sånn som meg er at man slipper at alle sikler etter landsbyen din :v: :point_up:

Erlando des. 15, 23:37
mhm, var ganske utsatt posisjon også...

Jato Link des. 15, 23:37
True that!


Ble bare topp 10 (12) desverre. Takk til alle som svarte på mld. Men er ikke i skrive humør for tiden merker jeg. Beklager

PEACE
 

supersim

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
57
Bohic svarte. :)

Erlando des. 15, 12:58
Hey, skal skrive liste på off forumet nå.

Så fortell om deg selv og fortell om V24, så tar jeg med dette og hva inntrykk jeg har av deres konto på listen. Har lovet og ta med PG og Jato Link og :)

mvh.

Sim

Bohic des. 16, 07:07
jag har inte så mycket att säga egentligen. Jag kör på som vanligt började denna värld solo men nu har jag Stephan med mig så vi kommer att göra vårt bästa för att detta ska bli så fair and Fun verden som möjligt.

Jag skäms lite över hur Innogames lät denna verden starta samt att jag ryktes med i detta. hoppas innogames slutar förstöra på detta viset. det hade varit en helt annan sak om verden varit lite äldre som typ v23 då hade inte det påverkat lika mycket!

Hoppas min svensk går att förstå!


Kommer en post snart med alle som svarte på mld.
 

supersim

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
57
TOPP 25. Om spillerene som ikke var topp 10

TOPP 25. Om spillerene som ikke var topp 10




Erlando des. 15, 12:58
Hey, skal skrive liste på off forumet nå.

Så fortell om deg selv og fortell om V24, så tar jeg med dette og hva inntrykk jeg har av deres konto på listen. Har lovet og ta med PG og Jato Link og :)

mvh.

Sim

Toniden des. 15, 18:46
Hei!

Jeg har ikke så mye å fortelle egentlig. Har spilt under andre nick tidligere, og startet på V1 2008-03-31 med nick Ariel. Problemet mitt er at jeg er meget aktiv, så da går det fort oppover i noen mnd - og så blir jeg helt utslitt, hihi.. Etter et opphold kom apstinensene og jeg startet som Arielle 2009-02-20, også på V1. Har vært innom forskjellige verdener i ettertid, med nick jeg ikke husker . . .

Trenger dual!

Mvh
[player]Toniden[/player]

Toniden des. 16, 09:13
Glemte å si at jeg er en dame.:)

-Laila

Erlando des. 15, 12:58
Hey, skal skrive liste på off forumet nå.

Så fortell om deg selv og fortell om V24, så tar jeg med dette og hva inntrykk jeg har av deres konto på listen. Har lovet og ta med PG og Jato Link og :)

mvh.

Sim

The Teaser des. 15, 13:08
Heisann! :)

Min første verden var vell tilbake til v2. Spilt litt på og av siden den gang. Siste verdenen var på v21, under nicket Black Magic. Spiller solo på denne kontoen også.

V24 har fått en dårlig start, med folk som fikk boosta seg opp ved hjelp av eventen(noe jeg ikke hadde råd eller lyst til).
Får prøve å gi pp-horan litt match :D

TT <3

Erlando des. 15, 12:58
Hey, skal skrive liste på off forumet nå.

Så fortell om deg selv og fortell om V24, så tar jeg med dette og hva inntrykk jeg har av deres konto på listen. Har lovet og ta med PG og Jato Link og :)

mvh.

Sim

Peter Parker des. 15, 13:17
Heter ken er god har brukt 8kpp å spiller solo

Erlando des. 15, 13:18
Nice, tycks om V24?

Peter Parker des. 15, 13:41
Pp

Erlando des. 15, 12:58
Hey, skal skrive liste på off forumet nå.

Så fortell om deg selv og fortell om V24, så tar jeg med dette og hva inntrykk jeg har av deres konto på listen. Har lovet og ta med PG og Jato Link og :)

mvh.

Sim

Preference des. 15, 13:13
Øhh. Heter Christian da

Spilte på litt forskjellige kontoer på IB/WIC siden tidlig på V1. Chr1stian var min egen konto.

Med Preference-kontoen: har jeg returnert i størst grad på V14, V15 (Teemo, litt på egen konto, litt Reisverket og Deadpool). Var med å vant V21, hadde i utgangspunktet en top 5 possisjon på det beste der, men var avskåret fra resten av stammen av ORM så ble mye forsvaring der.

Noe mer du lurer på?

Erlando des. 15, 13:14
tycks om V24?

Preference des. 15, 13:17
Helt greit fornøyd med instillingene, har kun spilt med kirke på HP så er usikker på hva jeg synes om det foreløpig. Moral er jo teit, men uten den så ville det nok blitt litt for lett for oss :p

Foreløpig er det jo ganske tidlig, og med adelsgrensen tar det nok enda litt tid før vi får se noen ordentlige kriger. I det tempoet PP-Pro vokser tror jeg at når det først kommer til en krig vil de ha ett stort overtak i antall byer, med mindre noen stepper upp og vokser litt de også.

Erlando des. 15, 12:58
Hey, skal skrive liste på off forumet nå.

Så fortell om deg selv og fortell om V24, så tar jeg med dette og hva inntrykk jeg har av deres konto på listen. Har lovet og ta med PG og Jato Link og :)

mvh.

Sim

gungio des. 15, 13:58
Spilt på en del av verdenene siden V1. Da under et annet nick. Kommer under kategorien av dem som har gitt fra seg brukeren etter at man fikk for mange byer og for lite tid til studiene.
Satser på å kjøre på denne gang også!

Erlando des. 15, 12:58
Hey, skal skrive liste på off forumet nå.

Så fortell om deg selv og fortell om V24, så tar jeg med dette og hva inntrykk jeg har av deres konto på listen. Har lovet og ta med PG og Jato Link og :)

mvh.

Sim

Jon Snow. des. 15, 14:09
Hei hå.

BompiBamse på v13
Aatto på v15
Jon Snow. på v18 (spiller enda)
Jon Snow. på v24

Aleks sitter her

Erlando des. 15, 12:58
Hey, skal skrive liste på off forumet nå.

Så fortell om deg selv og fortell om V24, så tar jeg med dette og hva inntrykk jeg har av deres konto på listen. Har lovet og ta med PG og Jato Link og :)

mvh.

Sim

Lord Bobil des. 15, 14:29
Hei,

Koselig du tar kontakt :)

Vel, er ikke så mye å fortelle om meg, spilt tw i 8år, så er litt veteran.

Har en veldig god stamme, og er grunnlegger selv.

Har dessverre ikke tid til å skrive mer da jeg er på jobb.

-A

Erlando des. 15, 12:58
Hey, skal skrive liste på off forumet nå.

Så fortell om deg selv og fortell om V24, så tar jeg med dette og hva inntrykk jeg har av deres konto på listen. Har lovet og ta med PG og Jato Link og :)

mvh.

Sim

legend786 des. 15, 14:39
Jeg vant v22, ledelse stammen på v23 og v24 er no dritt. Mest broken verden noensinne, halve verden selger ress og den andre halv delen kjøper som faen og der ser du den store forskjellen på rankene

legend786 des. 15, 14:40
Solgte selv ress på starten, før jeg ombestemte meg nå nylig.

Erlando des. 15, 12:58
Hey, skal skrive liste på off forumet nå.

Så fortell om deg selv og fortell om V24, så tar jeg med dette og hva inntrykk jeg har av deres konto på listen. Har lovet og ta med PG og Jato Link og :)

mvh.

Sim

Regal des. 15, 16:57
Bare lille meg her. Er ikke så mye mer å si. Spilt på v21 under navnet TraTinV, og spiller på v23 @wannabezz

Erlando des. 15, 12:58
Hey, skal skrive liste på off forumet nå.

Så fortell om deg selv og fortell om V24, så tar jeg med dette og hva inntrykk jeg har av deres konto på listen. Har lovet og ta med PG og Jato Link og :)

mvh.

Sim

mamor des. 15, 17:45
tja
er 20 år ferdig i forsvaret og venter på å begynne på skole til neste år. har endelig tid til å spille igjen, selv om jeg har vært innom de fleste verdener oppover. men ar da ikke hatt muligheten til å være aktiv nok. kjenner jeg er lit rusten, men det kommer seg.

er det mer du vil ha svar på så si ifra...
er dårlig på sånne ting :p

Erlando des. 15, 12:58
Hey, skal skrive liste på off forumet nå.

Så fortell om deg selv og fortell om V24, så tar jeg med dette og hva inntrykk jeg har av deres konto på listen. Har lovet og ta med PG og Jato Link og :)

mvh.

Sim

toggie des. 15, 17:56
Beklager fikk ikke tid til det. Vet ikke hva du vil vite heller :)
 

HotFuzz

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
14
Sjeldent jeg ler så godt* som jeg gjorde av nummer 12 her!
Artig fyr du Joakim!

Godt jobbet med lista Super Sim :*
 

DeletedUser

Guest
Når du først fikk alle på top 25 til å svare på PMen din kan du da ta deg tid til å skrive litt om dem? I det minste legg til navn før spoilerne så man kan lese om de man vil uten å måtte åpne alle som en skjult julekalender-luke.
 
Topp