Besvart simulator

DeletedUser

Guest
kan være eg er helt ute no, og at dette faktisk ikkje er et problem. men eg har no dummet meg ut her før så eg hopper i det.

om eg går inn på samlingsplass -> simulator og taster inn off og deff. så taster eg inn ka muren er på og katapultens mål. så får eg opp resultatet av slaget. og at katapultene har revet muren fra 20 til xxx og kattene har revet bygningen fraa 20 til xxx. men om eg angriper muren med både katter og rams så kunne eg tenkt meg en rubrikk som eg kunne krysse av i simulatoren så kunne den regnet ut ka de sammen ville tatt muren ned til.
(nerd)
 

Lord dark

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
56
Vel, skal prøve å halde meg kortfattig no:

Om du river ned muren 10 nivåer+++, vil det ikkje ha noko å seie om du river ned 10, 15 eller 20 nivåer. I slaget, vil det blir rekna at motstanderen "hopper" ned til nivåer på muren, om du river den. Altso, uansett kor mykje du river, går det aldri under lvl 10 under slaget, sjølvom du kan fjerne muren totalt.

Sefføleleg vil ikkje dette vere relevant om du berre river ned 5 nivåer, og katapultene tar resten. Håper dette hjalp litt, sjølvom det ikkje har so mykje å sei i liten skala.

Eventuellt kan du legge inn kva muren blei degradert til, og so legge inn på katapulter sitt mål. Det burde gå.

Men eg er totalt einig i det du seier, so lager du eit forslag om det, støtter eg!
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Jeg vet ikke om du har laget et forslag angående dette, men dersom du ikke har gjort det, kan du gjøre det under Forslag og diskusjoner.
Forklar gjerne grundig hva som er det positive ved denne funksjonen.

Per dags dato er det altså slik at du er nødt til å først få simulatoren til å simulere hvor mye rambukkene hadde tatt muren ned til i din teoretiske situasjon, så må du deretter fylle inn bygningsnivået til målet til katapultene.

Så vil den regne det ut når du da simulerer det samme angrepet igjen.
Det vil bli ført opp slik: "Bygningen har blitt skadet og nedgraderes fra nivå X til nivå Y".
 
Topp