Finnes allerede Siste rapport knapp og informasjon i popup og kontekstmenu i kart

Status
Stengt for ytterligere svar.

marium0505

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Hei!

Jeg bruker en del tid på å farme barbarbyer... utrolig nok...
Det er en funksjon jeg savner på kart når du ser på landsbyer, jeg liker popupen som kommer opp når du holder musepeker´n over en landsby veldig godt, og kontekstmenuen (?) som kommer opp når du klikker på en.
De har begge veldig nyttig informasjon og funksjoner, men det er en ting jeg føler mangler. Og det er informasjon om siste rapport/angrep.

Det hadde vært veldig kult om dere hadde lagt til litt informasjon om siste angrep (evt. støtte?) som har blitt sendt til denne byen. Og legge til en mulighet til å gå inn på den siste rapporten for den gjeldende byen, og eventuelt en oversikt over alle rapporter som handler om denne byen, lignende oversikten du får når du er på landsbysiden, men heller et lite popup vindu hvor du kan klikke på hver rapport.

Føler dette vil hjelpe meg og flere andre.

Forstår om noen har problemer med å forstå grunnlagene mine for å foreslå dette, men jeg håper noen forstår. :)
 
Sist redigert av en moderator:

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Det fins vel hvis du aktiverer det i pop-up når du har PK, kan hende jeg forstår feil da.
 

marium0505

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Mente å huske at jeg hadde sett noe slikt fra tidligere, men har enten husket feil, eller så har det blitt fjernet mens jeg har vært borte fra TW.

Eller så bare vet jeg ikke hvordan jeg får det, det er selvfølgelig en annen mulighet. :p
 

marium0505

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Glem det, jeg hadde vist rett, jeg overså en liten ned pil. (headbang) (facepalm)

Tråden kan låses. :)
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Du har den i menyen under minikartet på "kart" :) Du må bare trykke på pilen så får du fram masse valg du kan avhooke.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp