Siste runde i TW-Champion v21. Finale og bronsefinale.

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Da er vi ved enden av visa. Mye er skrevet, men vi vil ha mer! Kom med juicy kommentarer på hvorfor DIN favoritt fortjener seieren i kampen.

Som vanlig stemmes det med BOLD og fancy farger er bannlyst.


Denne runden avsluttes 15.08.2015 kl 12.00

FINALEN:
DON slask vs Unholy Confessions


Bronsefinalen
hankVH vs Reisverket
 

Redigo

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
23
DON slask vs Unholy Confessions - Jaja, finalen er da her. Og min stemme går til Don. Han har vært rank 1 siden verdenen startet, spilt så og si aleine hele tiden (utenom en liten tid han ikke var på kontoen), og jeg synes det står respekt av bare det. På UC så er det 6(?) personer, og synes ikke de har klart seg så bra som Don, selv om de er mange. I tillegg så har jeg sett noen saftige rapporter fra Don som ikke veier bra for gutta på UC akkurat nå <3 Erfaring eller ikke, nytter ikke når de ikke klarer å vise den (til fullt potensial) ;)

hankVH vs Reisverket - Bronse ja...Her går stemmen til RV. Folk kommer sikkert til å klage over partiskhet her, men så får være. Synes mere om robert nå enn jeg gjorde før. Skal vel ærlig innrømme at jeg synes han var en arrogant jævel til tider (no hard feelings?). Men uansett så tror jeg RV kunne tatt denne, med god aktivitet på kontoen. Bare Rv aleine er en kjernekar og en veldig god spiller, og med lillenes på kjøpet her, så er dette en farlig duo :) De er dyktige defensivt og offensivt, folk klager litt på innadling her også, men alle har vel innadlet litt? Men tviler ikke at dette blir en gjevn kamp.

Dette er iallefall mine meninger, om det kommer røde rykter denne veien får så være ;) Kom gjerne med diskusjon i diskusjonstråden hvis det er noe du lurer på eller er uenig i :)
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
DON slask vs Unholy Confessions


Bronsefinalen
hankVH vs Reisverket

Kommer med begrunnelse senere når jeg har bedre tid (Gud vet når det blir...)..
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
FINALEN:
DON slask vs Unholy Confessions

Alle vet at UC er en verdig finalist, men jeg er rimelig sikker på at Don Slask hadde tatt denne. Både tidligere og nåværende prestasjoner viser at Don Slask er en verdig vinner. Han er som tidligere nevnt den beste oppstarteren, noe som gir han et bra forsprang. Han spiller veldig offansivt, og angrep er som kjent også det beste forsvar.


Bronsefinalen
hankVH vs Reisverket - Egen kamp.
 

DeletedUser

Guest
DON Slask - Unholy Confessions

Trodde det var disse to som skulle møtes i finalen, og jammen ble det ikke det. Har vært usikker på hvem som faktisk er best av disse, og lenge var det derfor uklart hva jeg burde stemme. De siste dagene har UC fått testet forsvars egenskapene sine, og det som kom frem overrasket meg, jeg hadde forventet mye mer fra de flere såkalte TW-gudene på UC kontoen..

Til nå har de mistet 8 byer til Don (ingen har blitt re-adlet) og 20 av UC sine nukes er drept i FORSVAR mot DON.

Da UC brøt ut av Aristo og brukte dette som fordel til å adle Aristo byer, maktet dem bare å få 1 by fra Don (de andre dem tok fra Don ble re-adlet rett etterpå).

Dette og mer gjør at min stemme går til Don. Her på forumet har jeg lest at Don mangler forsvars egenskaper, og til dem spør jeg: hva med UC?!? de siste dagers hendelser kan ikke bortforklares, på UC konten sitter det 5-6 stk (????) og likevel makter dem ikke å dodge med off byene sine.

Etter å ha lest dette syntes sikkert mange at jeg legger for mye vekt på det som akkurat har skjedd, men jeg mener at den som skal være best, ikke kan gjøre slike tabber.


Gleder meg til å se andre sine stemmer/meninger, og meste av alt hvordan dem som stemmer UC vil forklare de siste dagers hendelser..



HankVH - Reisverket

Her velger jeg å stemme blankt, siden jeg ikke vil la min subjektivitet eller mangel på kunnskap avgjøre kampen.
 
Sist redigert av en moderator:

MariusN

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
221
FINALEN:
DON slask vs Unholy Confessions - Hadde tenkt til å stemme UC, helt til DON satt inn et støt nå. Har for øyeblikket overtaket på UC, så derfor går stemmen til DON


Bronsefinalen
hankVH vs Reisverket
 

DeletedUser

Guest
FINALEN:
DON slask vs Unholy Confessions

Bronsefinalen
hankVH vs Reisverket Lett for R&R denna
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
FINALEN:
DON slask vs Unholy Confessions - Egen kamp men hadde jeg måtte stemt på de siste dagers hendelser så hadde stemmen gått til Don.


Bronsefinalen
hankVH vs Reisverket - Dette er pushover etter min mening. Roger og Robert skulle vært innlagt pga for mye aktivitet og skills :$
 

Akali

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
FINALEN:
DON slask vs Unholy Confessions

DON er en aktiv og veldig erfaren spiller som har gjort det utrolig bra gjennom alle stadiene i denne verdenen. I tillegg vet jeg at han gir UC stor motstand akkurat nå og jeg tenker han kunne tatt UC i en 1v1. Selv om UC har mange erfarende spillere, så kan man ikke legge erfaringene deres sammen mot DON siden bare 1 spiller kan være på kontoen om gangen ;) Jeg er også veldig enig med Hahaug at UC er 6-7 spillere og fortsatt ikke klarer å dodge off-troppene i MANGE av byene deres, beviser også min mening om at uansett om en konto har 10+ spillere, så kan bare 1 spille om gangen.


BRONSEFINALEN:
hankVH vs Reisverket

Veldig vanskelig valg med tanke på at HankVH og Reisverket består av utrolig flinke spillere. Jeg velger å stemme på HankVH siden jeg stemte på dem i semi-finalen og håpet de skulle være i finalen :)
 
Sist redigert:

peter98

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
50
DON slask vs Unholy Confessions - UC gjør det flaut dårlig for tiden...

Bronsefinalen
hankVH vs Reisverket
RV er en veldig aktiv konto med gode egenskaper osv, men hank kontoen er det veldig flinke folk på. Jeg stemte på dem i semien og mente at du burde vært i finalen derfor stemmer jeg på dem.
 
Sist redigert:

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Finalen:

DON slask vs Unholy Confessions

DON du er en utrolig god spiller, jeg er her kun for å hjelpe til så å si :) UC gutta... Utrolig dårlig presentasjoner siste par dagene, dette hjelper selvfølgelig min stemme på DON... Dere på UC har kjempet utrolig godt, gjorde det bra mot SHIP når de eksisterte... Gjorde det bra mot Aristo når dere forlot, men ja... DON har gjort det bedre, hele tiden... Det er en grunn for at han er nr.1 og ikke nr.2... Saken for meg er lett... DON er en bedre vinner...


Bronsefinalen:
hankVH vs Reisverket

Utrolig vanskelig bronse... hankVH og Reisverket... Hvem vinner? Jeg vet at R&R er gode spillere, ihvertfall etter rykter... Har gjort det godt frem til nå, men det har også S&L... Uten Lillenes, hadde ikke RV vunnet, og uten RV hadde ikke Lillenes vunnet... Jeg selv syntes RV er en konto med bedre spillere, men det hele kommer an på aktivitetsnivå... Tatt dette i betraktning, tror jeg RV hadde vunnet med en bitte liten margin... Beklager Robert, men derfor stemmer jeg RV, har ikke sett nok av deg til å stemme... Ikke sett nok av "Robert JR" heller....

Håper dette er greie nok svart til at folk ikke blir sure... Jeg stemmer frem disse 2 fordi jeg har mest tro på dem, ikke fordi jeg er i sammen stamme... Så er ihvertfall det sagt...

-A
 

X O C O X

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
230
DON slask vs Unholy Confessions - Egen kamp, stemmer derfor blankt.

hankVH vs Reisverket - Veldig tett match, men jeg tror hankVH ville tatt denne til slutt. Synes også hankVH har gjort det bedre i det siste enn Rv. Det kan virke som Rv har stagnert litt i det siste.
 

Rubito8

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
DON slask vs Unholy Confessions

Begge Kontoen består av sinnssykt gode og erfarne spillere så dette var en vanskelig avgjørelse, men den som har overrasket meg mest på denne verdenen er Don. Han er som sagt en super god oppstarter og har gjort det veldig bra senere i verdenen også. Med det han har prestert nå og tidligere tror jeg Don hadde slått UC 1vs1.

hankVH vs Reisverket

Her står det mellom 4 gode spillere, Robert og Roger mot RV og Lillenes. Begge kontoene har prestert godt på denne verdenen og har hatt stor preg på verdenen. Begge kontoene er veldig aktive og har erfarne spillere på dem, men i en 1vs1 tror jeg Robert og Roger hadde slått RV Og Lillenes.
 
Sist redigert:

HeLLoWeeN

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
FINALEN:
DON slask vs Unholy Confessions
Akkurat nå er jeg ikke veldig stolt over min eks konto. DON fortjener denne akkurat nå.


Bronsefinalen
hankVH vs Reisverket
Sorry, RV. R&R tar denne, selv om det blir en close match.
 

DeletedUser

Guest
DON slask vs Unholy Confessions - Full kontroll


Bronsefinalen
hankVH vs Reisverket - Reisverket har vært på V21 mye lenger og prestert MINST like bra hele tiden.
 

The Governator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
363
DON slask vs Unholy Confessions
De siste dagers hendelser er meget skuffende med tanke på den troen jeg hadde på UC. Jeg håper de blir revansjelystene og har et sterkt ønske om å reise kjerringa etter denne fadesen :D Det blir spennende å se hva Stian klarer å utrette på kontoen.
Slasken sin aksjon har som vanlig båret frukter, og han viser at han er en spiller som angriper uten frykt uansett hvilke motstandere han får i mot seg. Aggressivitet er viktig i TW, og det har slasken mer enn nok av. Han angrep først, og det kommer til å gi et godt utbytte. Mye er sagt om Don, men om han holder ut til siste slutt og kaprer en rank 1 plassering på enten V21 eller V22, beviser han at han er en toppspiller på aller øverste hylle, og ikke bare en forrykende startup spiller.


hankVH vs Reisverket
Om ikke Stephan og Lillenes finner på noe riktig smart (Som de fort kan gjøre) har jeg en følelse av at Robert og Roger blir et lite knepp for sterke her, spesielt i en 1 vs. 1 (som jeg liker å måle etter i TW champions) Om de hadde hatt hver sin stamme i ryggen, er jeg derimot mer usikker. Stephan har en tendens til å finne de smutthullene han trenger for å forbedre sin posisjon :D
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Finalen:
DON slask vs Unholy Confessions


Bronsefinalen:
hankVH vs Reisverket
 

blackout5000

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
DON slask vs Unholy Confessions
DON slask har vært på 1 plass hele veien, og har holdt ledelsen sterkt.
Han har også tilnærmet overkjørt Unholy confessions i aksjonen sin, det i seg selv sier jo litt.
Når UC angrep DON så var det minimalt tap, så det beviser bare hvor sterk han er både offensivt og deffensivt.
Samtidig så har UC ligget i toppen hele veien, og dette er jo av en grunn. De har jevnt og trutt adlet ned fiender hele veien, og bevist at de virkelig har fortjent finalen. De trekker da ikke helt til topps, pga krigen mellom UC og DON har gått ganske klart i DON's favør.

HankVH vs Reisverket
Dette er jo så jevnt at det frister å stemme blankt.
Men i aksjonen mot HankVH så har de tapt byer, og mye tropper.
Samtidig så har HankVH (brukeren) vist at de liker seg i "underdog" stammer hele veien, og har vært omringet av fienden store deler av tiden. Og at de da fortsatt er med i topp 5 står det respekt av! De ligger jo også på 2 plass i deff, så motstand har de virkelig fått, uten at dette har stoppet dem på noen måte.

Når det er blitt kjørt aksjoner mot RV, så har de holdt stand.
Og tapene har vært helt i det minimale, RV har også ledet ARISTO med god stil.
Og de skal ha mye av æren for ARISTO's førsteplass.

Dette endte med HankVH som seier for min del, men jeg har dømt dette etter hva Brukerene har utgjort gjennom V22.
Og ingorert så godt jeg kan personene som sitter bak dem. (ikke frekt ment ;))
For i mitt øye er konkurransen om den beste brukeren, ikke spiller.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp