Finnes allerede Skjul landsbyer med full gård

DeletedUser

Guest
Ved den siste oppdateringen kom det ny funksjon; "Skjul landsbyer med full gård" under masserekrutteringen.

25u4ifm.png


Jeg har et forslag om en liten forbedring på det området. Det forslaget er at hver bruker kan selv definere hva som er "full gård". Det som jeg har funnet ut, er at det nå er det kun 24000/24000 eller 260000/26000 som regnes som "full gård".

Jeg spiller på v4 og v7, og ville klart ha størst verdi av denne endringen på v4. Der tar masserekrutteringen tid, og det hadde vært godt å få fjernet mange byer ved hjelp av denne endringen. Det er ofte (både på v4 og v7) at det stopper på 23990 eller 23999, eller 23900 for den saks skyld. Poenget er at de byene da ikke trenger å være der - og man kan ikke per nå fjerne dem heller uten denne endringen.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jeg ville heller foreslått en funksjon som gjør det enklere for deg å rekruttere de siste 7 LK'ene eller hva du måtte velge. At man kunne trykke på LK-ikonet øverst så fylte den inn alle tilgjengelige tropper av den enheten for eksempel. Så får du full gård, og problemet er borte samtidig som du faktisk får 700 LK ekstra per 100 by du eier.

Et annet alternativ er at du holder alle byene på samme poengsum , og tilpasser MR-scriptet så du ikke får slike teite gaps i gården.
 

DeletedUser

Guest
Det betyr at du kan skjule landsbyer som ikke har ledig plass i gården, når du skal masserekruttere tropper. :)
Så de ikke synes i listen, og bare byer med plass til nye tropper synes.

Det er ikke lov med animerte signaturer btw, den bumpingen gjør meg gal :D :eek:
 

DeletedUser

Guest
Jeg ville heller foreslått en funksjon som gjør det enklere for deg å rekruttere de siste 7 LK'ene eller hva du måtte velge. At man kunne trykke på LK-ikonet øverst så fylte den inn alle tilgjengelige tropper av den enheten for eksempel. Så får du full gård, og problemet er borte samtidig som du faktisk får 700 LK ekstra per 100 by du eier.

Støttes.
 

Herbalife

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Jeg ville heller foreslått en funksjon som gjør det enklere for deg å rekruttere de siste 7 LK'ene eller hva du måtte velge. At man kunne trykke på LK-ikonet øverst så fylte den inn alle tilgjengelige tropper av den enheten for eksempel. Så får du full gård, og problemet er borte samtidig som du faktisk får 700 LK ekstra per 100 by du eier.

Et annet alternativ er at du holder alle byene på samme poengsum , og tilpasser MR-scriptet så du ikke får slike teite gaps i gården.

Sitatet støttes ikke. Dette fordi dette kan man allerede løse ved å legge inn kun 1 (eller annet tall i LK) og trykke "Sett inn max verdi".

Orginal forslaget støttes, da vil ikke de byene en har satt av plass til 1 eller flere adlesmenn bli med på listen over byer. Kun de en trenger å bygge tropper i.

Slik det er i dag, bruker jeg "rename farmspace for å få de byene som trenger tropper til slutt... så jeg slipper å gå gjennom alle del gruppene, da ikke kan lage i flere en 75-100 byer av gangen etter oppdateringene på opera/TW.
 

DeletedUser

Guest
Sitatet støttes ikke. Dette fordi dette kan man allerede løse ved å legge inn kun 1 (eller annet tall i LK) og trykke "Sett inn max verdi".

Kult, da fantes funksjonen allerede :) Har ikke fulgt med på den siste oppdateringen siden det er sommer og v6 er så død.
 
Topp