Skole Prosjekt

DeletedUser

Guest
Har et spørsmål som jeg trenger til et skole prosjekt: Hvor mange er det som tjener penger på NO serveren?
 

Johnny Knoxville

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Ingen... tror jeg (think). Modza får julegave hvert år da, gjerne en datamusmatte, eller en t-shorte.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Dakapo tror jeg er den eneste som er fast ansatt? Rett meg hvis jeg tar feil.
 

DeletedUser

Guest
Har et spørsmål som jeg trenger til et skole prosjekt: Hvor mange er det som tjener penger på NO serveren?

Hvis det er av interesse, så er dette stillingsannonsen for en Community Manager (CM), som i dette tilfellet er Dakapo, for spill som InnoGames. Blant annet TW, Gregopolis, The West, og en del andre.

Uten at jeg kan si dette sikkert, så har en moderator nevnt at en jobb som en CM er en 50 % stilling. Hovedsakelig ment for studenter innenfor relevante emner, som for eksempel IT, økonomi og lignende (noe jeg mener å huske at vår CM er et unntak fra).

Jeg er usikker på hvor stor lønnen er, men jeg tror den er noe avhengig av landet man bor i - noe jeg baserer på at det er stor forskjell i kjøpskraften i land. For eksempel får man mye mer for 20 euro i for eksempel Tyskland enn det man får i Norge.

Hvis det faktisk er en 50 % stilling så vil jeg tro at Dakapo tjener rundt... tja... la oss anta en ikke veldig godt betalt jobb ved norsk standarder, så 150 000 i året? Hmm. Det er jo ganske mye. Nei, uff, blir litt mye ren spekulasjon her. Jeg tipper mindre enn det.
 
Topp