Skriv beske nummer 300 så vinn....

Sarsi9

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Da er du virkelig ikke lenge oppe! :eek:

Har du sett hvor lyst det er om kveldene? Blir jo ikke mørkt før kl er rundt 2 om natta, og rundt 4 om morgenen er det lyst som faen! ;)

Hvem bryr seg om lys og mørke? Det jeg bryr meg om er hvor irriterende all myggen er! :mad:
 

stein905

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
det er varmt!

Ikke bare varmt, men j*ve**g varmt! :eek:

Nesten sykt, er faktisk varmere ute enn inne, og det sier vel sitt! ;) Viss ikke, er det veldig varmt inne, og setter du opp glaset blir det bare varmere! (Fordi det er varmere ute enn inne, til de som ikke skjønte den :p) :rolleyes:

Men er jo godt med litt varme noen ganger da, men når man er ute å arbeider i solsteken, skal jeg si det virkelig tar på! :p
 

stein905

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Hvem bryr seg om lys og mørke? Det jeg bryr meg om er hvor irriterende all myggen er! :mad:

Å fy faen! Det irriterer meg også, hater de! ;) Ikke bare stikker de, men de gir seg aldri... :mad: Har til og med prøvd myggspray, men ingen virkning mer tiltrekkende kanskje! :(
 

Sarsi9

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Å fy faen! Det irriterer meg også, hater de! ;) Ikke bare stikker de, men de gir seg aldri... :mad: Har til og med prøvd myggspra,y men ingen virkning mer tiltrekkende kanskje! :(

Du vet at myggspray ikke hjelper hvis du sprayer det i lufta?
 
Topp