Skriv noe om brukeren over

DeletedUser

Guest
Ja, jeg gjorde det! Dette forumet er dødere enn Pals kommer til å være. (ha-ha-ho-hu), dermed lagde jeg en ny tråd! En kjempeartig lek som kan gi oss godt lesestoff i hverdagen hvis folk gidder å bidra.

Det funker slik:

Du skriver noe om brukeren som har skrevet noe over deg, enten dette er negativt, positivt eller temmelig nøytralt - gøy blir det vel uansett! Gjerne da TW-relaterte saker, som f.eks aggresiv, god spiller, dårlig spiller.. You get it. Vær gjerne litt kreativ.

Kjør på, gi meg gjerne litt pepper, jeg tåler det!
 

DeletedUser

Guest
Ummmm....
Spilleren over har lenge ligget høyt på V4 rankingen og er i Outlaw.
 

madskillz

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
spilleren over har jeg null erfaring med fra TW så kjenner ikke hans nivå, men er da en passe stor spiller godt plassert i k44 :)
 

DeletedUser

Guest
Null erfaring du liksom, jeg spilte på V9 (og noen andre verdner) på .net, og på V1 og V3 på .no.
Jeg har fortsatt en bruker på V3 (Lady.K (tok over en i stammen min sin konto)) som jeg ikke gjør noe som helst på.
 

madskillz

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
jeg sa at JEG har ingen erfaring med DEG, sa ikke at DU ikke hadde erfaringer. chill mann :p
 

DeletedUser

Guest
Sorry, jeg må bli bedre til å lese grundig :p leste "spilleren over har null erfaring med TW".
 

DeletedUser

Guest
Jeg glemte vist å skrive noe om deg.

Spilleren over har "mad skillz" og suger i å kapitalisere :p
 

DeletedUser

Guest
Jeg er ikke spammer (med untakk av spammetråden)!!!!

Spilleren over poster ofte meningsløse ting på forumet og er generelt kul.

Spilleren over spilleren over gjør det også bra i V4, er i Outlaw, og poster noen ganger på TW-forumet.
 

DeletedUser

Guest
Mine poster har alltid en mening! dere er bare spesielle som ikke ser det!!11!!!1!1!?!013q84275109!11

Spilleren over er en smarting, han vet alt og er tøff og kul og smart og jeg liker han, og jeg tror han er en god TW spiller!
 

DeletedUser

Guest
Spilleren over er en spammer, men også en god/smart spiller.

Edit: Var vel til Lord sayver den der.
 

DeletedUser

Guest
Nicket til spilleren over, var en meget god spiller på V2. Originale Spawn altså, vet ikke hvordan nye Spawn er?
 

Sarsi9

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Jeg er mye bedre enn personen over i CS. Stort mer er det ikke å si om DarkMoon.
 
Topp