Slette innlegg i en tråd

MrVictor

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
31
Hvorfor er det ikke mulig å slette sitt eget innlegg i en tråd her på forumet?
Det skal vel kunne gå an å lage en funksjon som greier dette.

Jeg fikk nettopp infraction fordi jeg ga ros til en spiller i to innlegg. Selvfølgelig kunne jeg ha redigert det forrige innlegget mitt, men da er det ikke sikkert at vedkomne hadde sett hva jeg hadde skrevet til han, siden ytterst få går tilbake i tråden for å sjekke om noen har redigert innleggene sine.


Håper på å få et svar på hvorfor dette ikke er mulig, eventuelt gjøre det mulig :)
 

Sarsi9

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Du trykker rediger melding, så slett. Du må da huka av på en liten boks og trykke "slett melding".

EDIT: Slett ligger ved siden av Go Advanced!
 

DeletedUser

Guest
Hvorfor er det ikke mulig å slette sitt eget innlegg i en tråd her på forumet?
Det skal vel kunne gå an å lage en funksjon som greier dette.

Jeg fikk nettopp infraction fordi jeg ga ros til en spiller i to innlegg. Selvfølgelig kunne jeg ha redigert det forrige innlegget mitt, men da er det ikke sikkert at vedkomne hadde sett hva jeg hadde skrevet til han, siden ytterst få går tilbake i tråden for å sjekke om noen har redigert innleggene sine.


Håper på å få et svar på hvorfor dette ikke er mulig, eventuelt gjøre det mulig :)

Victor, det er en ære å hjelpe deg ;)

Det du skal gjøre er å først presse rediger på innlegget. Så ser du nederst til høyre ved siden av avbryt-knappen at det står slett, så kommer det en liten flik derunder hvor det står følgende:

Deletion Options:
Ikke slett meldingen Slett melding

Årsak til sletting:

Da huker du av for slett melding, du trenger ikke å komme med en årsak, den er for spesielt interesserte.
 
Topp