Slutten på 'Unity Familien'

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Da var tiden kommet til at Unity Familien legges ned.
Etter flaut dårlig motstand fra våre fiender og kjedelige kriger så synes vi dette er det rette å gjøre..


R.I.P UNI-XP !

ic68pc.jpg





Hvis noen av dere nå fikk en økning i hjerterytmen pga. dere trudde vi skulle la oss bli tatt av barbarene,
som så mange andre før oss har valgt å gjøre, da må jeg bare beklage og si at det skal vi så absolutt ikke!

Før vi vender våre tanker mot jula og venter på at julenissen skal falle ned i skorsteinspipa,
så skal vi gjøre de siste forberedelsene før vi slår til igjen. ;)



Så kjære alle sammen, la meg presentere The True ‘Unity’!
Dette er den 3. og siste utgaven av vår fantastiske stamme, UNI.

UNI er en stamme med 4 gode egenskaper som har hjulpet oss hit hvor vi er nå.
“One part brave and three parts fool”.


Jeg siterer fra “verden 3 om ett år”:
Kvænangen skrev:
“Unity er blitt størst og leder alle statistikker, og ingen husker hvem IRL, ILR? og TWK var.”

Super lol skrev:
“~TD~ tar over hele v3 UNI familien består bare av demotiverte og ned adlede medlemmer.”

rdi-rsr skrev:
“regner med at uni er oppløst”

EliteWolf skrev:
“[...] Så etter min mening, så vil jeg også tro at UNI faller, blir oppløst, eller noe i nærheten av det.”


1 av 4 spådommer var rette:) Det er enda litt igjen før det er gått ett år, men skal mye til om UNI nå oppløses.
For UNI er her for å vinne denne verden. Vi har alltid blitt sett på som “noobs” av de større og erfarne spillerne,
noe som sikkert kan sikkert stemme når 90% av våre medlemmer startet å spille TW for første gang, uker etter at verden ble åpnet.

UNI familien har hatt mange flotte mennesker og spillere med seg på ferden til toppen.
UNI startet først med DualFighter som fikk med seg en liten gjeng med spillere, der i blant meg, og masserekrutterte.
Målet for stammen var å bli den dominerende stammen i K34, og når det var gjort så var det bare en vei vi kunne gå. Til toppen!

K33 og KMH var to viktige stammer for den fremgangen Unity Familien fikk.
Etter noen forhandlinger og diskusjoner så merget disse stammene med UNI og fikk nå kontrollen over de nordligste kontinentene.
Takk til dere alle!

Da gjenstår det bare å få avsluttet denne verden innen sommeren 2011 er her ;)

endisnear.jpg

God Jul til alle sammen !
Med hilsninger fra gjengen i Unity
:jblunk:
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest


Hvis noen av dere nå fikk en økning i hjerterytmen pga. dere trudde vi skulle la oss bli tatt av barbarene,
som så mange andre før oss har valgt å gjøre, da må jeg bare beklage og si at det skal vi så absolutt ikke!






Tror du har missforståt der cool
 

DeletedUser

Guest
hehe uni har dobbelt så mye poeng som 2. plassen :p

__________________
~TWOJ~ 4 ever
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
krigs statistikken mot Yakuza vant dere vel ikke, men resten gikk jo UNIs vei.
For oss andre er det jo bare fint at dere blir en stamme i stedet for en familie.
 
Topp