slutter på TW

DeletedUser

Guest
hei jeg slutter på v3 etter å ha spillt i et år og har ikke vært aktiv på forumet på lenger men kan gratulere UNI som den største stammen og leder i v3.jeg greidet ikke målene mine på v3 å komme opp på topp 10 spillere og ha over 500 byer.

hitler-suicide.jpg


kommer til å savne v3 og TW.skal sette brukerne mine på v3 og v4 på slett men vis noen vill ha meg som dual så kan dere sende melding på PM.og spiller på ikariam så dere som vill ha meg som dual på TW så kan dere kontakte meg på verden alpha.

noen av grunnene til at jeg slutter på TW er at jeg greidet ikke å kombinere TW og Taekwon-Do og lekser (siden jeg begynner i åttende neste år) så sier farvell til dere på TW og god jul og god nytt år.

~MvH~ Donald10000
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Bwahahahaha! :D Bare så du vet det, det blir mye vanskeligere i 9... *laughs manically until a coconut falls onto my head*

Så du trener taekwondo, du... :p Mange som gjør det nå for tiden (A)

Ellers, lykke til IRL :)
 

DeletedUser

Guest
takk. har hvitt belte med gul stripe:) men siden det er gradering til påske så skal jeg øve mer på det
 

DeletedUser

Guest
Haha :D Jeg har hatt gult på Ju Jitsu, mulig jeg var oppe i oransjestripete også, men i så fall er beltet borte :p Men når man får fargene er ulikt på dem, så å ha grønt på ju jitsu er ikke like bra på taekwondo? Eller tar jeg feil nå? :p

Tror det er hvitt, gult, grønt hos dere, mens vi er innom oransje først, men jeg aner ikke '^_^
 

DeletedUser

Guest
Haha :D Jeg har hatt gult på Ju Jitsu, mulig jeg var oppe i oransjestripete også, men i så fall er beltet borte :p Men når man får fargene er ulikt på dem, så å ha grønt på ju jitsu er ikke like bra på taekwondo? Eller tar jeg feil nå? :p

Tror det er hvitt, gult, grønt hos dere, mens vi er innom oransje først, men jeg aner ikke '^_^

hvitt.gult,grønt,blåt,rødt og svart og oransje er ikke med i taekwondo.hvett ikke om grønt belte er så bra io ju jitsu som i taekwondo
 

DeletedUser

Guest
Hahah xD Spørsmålet var feil stilt - da må man faktisk tilbake til den evige diskusjonen om hvilken kampsport som er best av ju jitsu og taekwondo, og den vil jeg ikke ta her ;) Det jeg mente var at dersom en har grønt på ju jitsu har man høyere belte enn en med grønt på taekwondo, stemmer? :p Det er her jeg sliter, broren min hadde nemlig grønt (på barnetreningen, da, det var fær han ble "voksen" xD) på ju jitsu, og det ser rett og slett ut som om det er flere som trener taekwondo enn det er som har trent ju jitsu der vi bor, så jeg må presisere belteforskjellene hver gang jeg snakker med noen som trener taekwondo hvis jeg skal nevne broren min xD

Så det betyr at rangeringen oransje er tilsvarende til rangeringen grønt, men utover det blir det for komplisert for meg :p Du får spørre broren min om du vil vite mer, han har faktisk peil =P

Btw, kan si at ju jitsuen der vi bor er lagt ned, derfor jeg snakker om den i fortidsform... Like greit å få det unna nå, så slipper du å vase om når jeg får rangering neste gang osv =)
 

EliteWolf

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Alltids trist å se noen slutter.
Men du får ha lykke til vidre IRL, med Taekwon-Do, og skolen. Er bare å stå på vidre! :cool:

God jul, og godt nyttår til deg også.

Mvh
Elite
 

DeletedUser

Guest
Har selv rødt belte m 3 svarte striper i Tae Kwon Do, men sluttet etter en brannskade for et par år siden. =)

Lykke til videre da :)
 
Topp