Småscripts til farming og sånn

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Sånne miniscripts ala javascript:insertUnit(document.forms[0].light, 20) er lov å ha på quickbaren, ikke sant?
 

DeletedUser

Guest
Jeg fikk et nei av Ex-Con :s

Jeg kan da aldri huske at du faktisk har spurt meg om dette... Men hvis det er å kopiere snarveier inn i hurtigbaren så er jeg jammen ikke sikker på om det regnes som scripts engang.

Det er dessuten ikke jeg som bestemmer om hvorvidt scripts er lov eller ei, det er ppvest sitt område.
 

DeletedUser

Guest
Så hvis man bytter ut "Light" med "Ram" og "20" med "1", så har man ett lite fakescript her?

Jeg mener å huske at slikt som forenkler angrepsprosessen ikke er lov.
 

DeletedUser

Guest
Så hvis man bytter ut "Light" med "Ram" og "20" med "1", så har man ett lite fakescript her?

Jeg mener å huske at slikt som forenkler angrepsprosessen ikke er lov.

Tja, jeg hadde bare tenkt å bruke det til å ha 1 spy og 25 light ved siden av hverandre på hurtigbaren slik at jeg slipper å skrive 25 så sinnsykt mye. Blir litt masete når jeg farmer alle gråbyer i 30x30en min :p
 

Royal Flush

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Herregud dere er strenge på scripts, hvorfor kan dere ikke bare følge de lovlige scriptene på .net? (nå vet ikke jeg om dette er lovlig på .net, men jeg vet at det er script som er godkjent der som ikke er godkjent her)
 

DeletedUser

Guest
Herregud dere er strenge på scripts, hvorfor kan dere ikke bare følge de lovlige scriptene på .net? (nå vet ikke jeg om dette er lovlig på .net, men jeg vet at det er script som er godkjent der som ikke er godkjent her)

At det er for strengt her er jeg enig i, men hvorfor det ikke burde være som på .net i mine øyne:
.net tillater mange scripts, der mange enkelt og greit bare er nyttige mens noen har begynt å gå over stokk og stein. Inklusive fakescriptet. Forestill deg å være en god spiller som blir angrepet av to middelmådige spillere med premium som bruker fakescriptet og er i stand til å time angrep bedre enn...vel, de fleste. Spilleren uten premium har ikke en sjanse til tross for kvalitetsforskjellen mellom spillerene. Med alle de scriptene blir det pay2win istedenfor et..vel, noenlunde fair game.
 

Royal Flush

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
joa, forsåvidt enig. Men liksom, at scriptet som endrer navn på byer er lovlig der, og ikke lovlig her er bare tragisk.
 

DeletedUser

Guest
Det kan vel ha noe med at .net har større (og bedre?) servere enn .no. Grunnen var jo at det tar unødvendig..shit på serveren, og mtp alle de serverproblemene vi har hatt i det siste her så er vel det like greit...selv om det det egentlig betyr er at vi trenger større serverkapasitet her!!
 

Katsper

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Hvorfor i all verden skulle ikke dette "skriptet" være lov? Det eneste det gjør er å fylle inn antall tropper du skal angripe medi samlingsplassen. Om dette ikke er lovlig lurer jeg på hvordan masse rekrutteringsskriptet ble lovlig...
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Dette scriptet har vi hatt oppe før, og vi har kommt som en enhet i crewet fram til at dette scriptet ikke skal godtaes, ettersom det gir en åpenbar fordel for fakerne. Noe vi ikke ønsker av her på .no :)
 

DeletedUser

Guest
Nei. Det gir en liten fordel for farmerene. Er ikke verre enn å forby å ha "ram" med i scriptet :)
 

DeletedUser

Guest
Hva er vitsen med å sende 25 lk i farming??? 666 av hver ressurs, hvem gidder å farme for så lite:p
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp