Småscripts til farming og sånn

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Hva er vitsen med å sende 25 lk i farming??? 666 av hver ressurs, hvem gidder å farme for så lite:p

Hvis jeg sender ut alle (sånn cirka) LKene mine og får full haul på alle sammen så får jeg 33k av hver ressurs på det viset på v3. Synes du enda det er så veldig lite?
 

DeletedUser

Guest
Neehh, jeg bruker 30 ganger mange mange mange, mine gråbyer farmes timelig ;D
 

DeletedUser

Guest
Hvorfor i all verden skulle ikke dette "skriptet" være lov? Det eneste det gjør er å fylle inn antall tropper du skal angripe medi samlingsplassen. Om dette ikke er lovlig lurer jeg på hvordan masse rekrutteringsskriptet ble lovlig...

Blir litt mindre trykking når en kan bare bruke musa, og slippe å trykke der en skal taste inn tallet, for så å trykke på tastaturet.

Kan høres ut som en bagatell. Men når en sender 100 fake, så sparer en seg for ganske mye trykking.

Men er merkelig ja. Og det scriptet som matet by koordinater ble jo også forbudt. Men det kan en jo gjøre nesten enklere ved å bruke "favoritter".

Så dette scriptet ville gitt store fordeler til de med premium.
 
Reaksjonspoeng
1
Blir litt mindre trykking når en kan bare bruke musa, og slippe å trykke der en skal taste inn tallet, for så å trykke på tastaturet.

Kan høres ut som en bagatell. Men når en sender 100 fake, så sparer en seg for ganske mye trykking.

Men er merkelig ja. Og det scriptet som matet by koordinater ble jo også forbudt. Men det kan en jo gjøre nesten enklere ved å bruke "favoritter".

Så dette scriptet ville gitt store fordeler til de med premium.

Jeg tror du glemmer hva Katsper skrev i samme innlegget. Masserekrutteringen gjør jo det samme(-den fakinga), bare 100 ganger med et trykk.
 

Royal Flush

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Blir litt mindre trykking når en kan bare bruke musa, og slippe å trykke der en skal taste inn tallet, for så å trykke på tastaturet.

Kan høres ut som en bagatell. Men når en sender 100 fake, så sparer en seg for ganske mye trykking.

Men er merkelig ja. Og det scriptet som matet by koordinater ble jo også forbudt. Men det kan en jo gjøre nesten enklere ved å bruke "favoritter".

Så dette scriptet ville gitt store fordeler til de med premium.

100% enig med deg der, men nei, jeg angrer ikke på at jeg startet på .net serverne igjen.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp