Nedstemt/ikke mulig Smartere kontoadmin

sirjspwinalot

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Jeg har lenge irritert meg over å måtte gjøre de samme handlingene i kontoadmin hver eneste gang jeg tar en ny by. Det er utrolig irriterende å totalt unødvendig.

Her er løypa jeg gjør hver eneste gang jeg tar en ny by.

1: Meld inn i grupper
2: Sett på landsbyadmin
3: Sett på troppeadmin
4: Sett på forskningsadmin

3 av disse stegene er unødvendig.

Jeg foreslår derfor at kontoadmin må bli smartere :D

Hvorfor kan ikke kontoadmin fungere slik:

La oss si jeg har følgende grupper:

Off 1
Off 2

Deff 1
Deff 2

Adels:

Første jeg gjør når jeg får en ny by (etter jeg har skiftet navn :D) er å melde den inn i en av disse 5 gruppene.
Optimalt ville da vært om jeg på forhånd kunne sagt følgende:

For gruppe Off 1 skal denne troppemalen brukes, denne bymalen og disse enhetene skal forskes frem.
Dvs at så fort jeg har merket byen min med Off 1 skjer resten av valgene ovenfor automatisk.

Melder jeg en by inn i gruppen Off 2 ville den hatt en annen troppemal, en annen bymal og kanskje andre enheter skulle forskes frem.

Hvorfor skal jeg måtte klikke meg inn og si hvilke maler som skal brukes hver gang? Snille dere la meg bruke grupper til å styre dette også.

Forklarer gjerne nærme om det ovenfor er for vagt.
 
Sist redigert av en moderator:

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Jeg har lenge irritert meg over å måtte gjøre de samme handlingene i kontoadmin hver eneste gang jeg tar en ny by. Det er utrolig irriterende å totalt unødvendig.

Her er løypa jeg gjør hver eneste gang jeg tar en ny by.

1: Meld inn i grupper
2: Sett på landsbyadmin
3: Sett på troppeadmin
4: Sett på forskningsadmin

3 av disse stegene er unødvendig.

Jeg foreslår derfor at kontoadmin må bli smartere :D

Hvorfor kan ikke kontoadmin fungere slik:

La oss si jeg har følgende grupper:

Off 1
Off 2

Deff 1
Deff 2

Adels:

Første jeg gjør når jeg får en ny by (etter jeg har skiftet navn :D) er å melde den inn i en av disse 5 gruppene.
Optimalt ville da vært om jeg på forhånd kunne sagt følgende:

For gruppe Off 1 skal denne troppemalen brukes, denne bymalen og disse enhetene skal forskes frem.
Dvs at så fort jeg har merket byen min med Off 1 skjer resten av valgene ovenfor automatisk.

Melder jeg en by inn i gruppen Off 2 ville den hatt en annen troppemal, en annen bymal og kanskje andre enheter skulle forskes frem.

Hvorfor skal jeg måtte klikke meg inn og si hvilke maler som skal brukes hver gang? Snille dere la meg bruke grupper til å styre dette også.

Forklarer gjerne nærme om det ovenfor er for vagt.

Ellers da? Skal vi gjøre boter lovlig i samme slengen? :gjeip:
 

sirjspwinalot

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Ellers da? Skal vi gjøre boter lovlig i samme slengen? :gjeip:

Du kan jo ikke si at dette blir som å bruke bot?? Jeg må fortsatt manuelt gå inn si hvilken gruppe byen skal ligge i.

Blir ikke noe annerledes enn preging av gullmynter. En gruppe hvor jeg har alle byene jeg ønsker prege fra med 1 klikk. Hele poenget her er jo å spare oss for noen unødvendige museklikk.
 

DeletedUser

Guest
Må si jeg er litt enig med begge her. KA er så å si en bot, man får for å betale PP :)

Men må si det hadde vært mye mer praktisk om man kunne satt 3 maler(by, tropper og forskning) til 1 gruppe og aktivert dem "automatisk" når en ny by kommer inn i gruppen.
 

Zabellepuz

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
er enig der
merker jeg ofte glemmer det ene eller andre, ville vært flott og hatt alti et
 

DeletedUser

Guest
Er ganske tungvint det systemet vi har nå ja. Men på en annen side kan vi ikke automatisere alt i spillet heller :p Kommer til et punkt der spillet bare spiller seg selv. Alt vi trenger å gjøre er å trykke på "OK".:LOL:
 

DeletedUser

Guest
Et allerede lett spill, blir enda lettere. Ser poenget ditt, men synes det blir for lett. Støtter ikke.
 

DeletedUser

Guest
Utfør bygging, kalkulering, organisering av grupper på egen hånd. Det er det aller beste. Skal man gjøre en ting bra, så må man gjøre det selv.

Høres helt corny ut at det skal bygges og sorteres i grupper for deg. Vitsen med å spille når man ikke gjør det selv?
 
Topp