SNØ!

kittycat

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Gjett hva jeg kom over?

En grafikkinnstilling som gjør det mulig å få snø i byene dine. :)
Kopier denne:
http://community.die-staemme.de/wintergrafik/
inn under "Bane til grafikkpakken", under innstillinger.

Så rakst gjennom forumet, og så ingen som hadde skrevet dette, så.
(Det blir snø på kartet og, æsj)
 

DeletedUser

Guest
Nei takk.

Etter å ha kjørt vestlandet rundt idag, med snø fra venstre, fra høyre, fra oven og fra bakken, forfra og bakfra så trenger jeg ikke mer snø når jeg endelig kommer meg på maskina og skal slappe av med litt "kriging" på tribalwars..

Gi meg heller et bilde som viser palmer, øde øyer, lettkledde damer (Kitty såklart) og et par gode kalde parasolldrinker :)
 

DeletedUser

Guest
^ekte julegrafikk

P.S: Grafikkpakken er basert på versjon 4.x av Tribal Wars

Edit: Fungerte dårleg.. Forventa resultat:
doprenunitsvm7.jpg
 

kittycat

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Oioioi, det så jo bedre ut enn den jeg fant? : D
Men uansett...



Palmer, øde øyer, og lettkledde meg skal du få. : )
 

DeletedUser

Guest
Jaja.. Finnes det ingen øde øyer eller palmer å oppdrive, skal jeg alltids klare meg med en lettkledd deg :cool: ;)
 

kittycat

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Hehe, joda, men øde øyer og palmer koster penger, det gjør (forhåpentligvis) ikke lettkledd meg. :)
 

DeletedUser

Guest
Men Cloyster kommer ikke på min skjerm, selv ikke om han er uten klær :eek: :cool:
 

kittycat

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Hehehe.

Omstendighetene? Sist jeg sjekket så trengte du ingen omstendigheter for å sprade rundt naken.
 

DeletedUser

Guest
Huff, merkelige bilder på hjernen.

Cloyster: Hvilke merkelige omstendigheter skal til for at du sniker deg naken på min skjerm? (Må finne den eventuelle vaksinen mot det viruset.. tror jeg :cool: )
 

DeletedUser

Guest
Hovedsaklig så bør du lukke alle pop-ups med ein gong dei kjem opp. Og få eit godt antivirusprogram.
 
Topp