Snakk om kontroll....

DeletedUser

Guest
En liten jypling angrep i dag en av mine stamme frender... først med et spion angrep og ca 5 timer senere et angrep, hvor det var han selv som gikk fra det med halen mellom beina...

Jeg sendte ham en pm med melding om å ikke kødde med folka mine.. jeg fikk følgende svar:

ZeeLoX I dag kl 18:21kan du ikke svare meg, jeg er ikke ute etter bråk... Det var jo ikke meg som gjorde det sier jeg
ZeeLoX I dag kl 17:36så jeg lurte på om det var noen mulighet i det hele tatt for at dere ikke utrydder meg, det var jo ikke "meg" som angrep?
ZeeLoX I dag kl 17:33det var virkelig ikke meninga...
ZeeLoX I dag kl 16:37noe jeg kan gjøre for å gjøre det godt igjen, jeg harke noe i mot dannemann, han var med i stammen min, men de andre ville ikke ha han med..
ZeeLoX I dag kl 16:34sorru, selvfølgelig ville jeg ikke ha kødde med folka dine... jeg gikk fra dataen, en jævla dust sendte alt jeg hadde på dannemann, jeg har sendt unskyldning til han og. sorry...
 

DeletedUser

Guest
Han kom seg fort til fiskeskjær han her ja... litt av en unskyldning for angrep med 5 timers mellomrom... hehehe Måtte bare dele den med dere!!!!
 

DeletedUser

Guest
Jeg synes ikke han er flink til å ro heller jeg:D

Men, han er flink til å drive samtaler med seg selv:p
 

DeletedUser

Guest
begrenset hvor mye man gidderå kommentere sånt... han får heller prate med seg selv, om han ikke har annet å gjøre....:confused:
 
Topp