Snipe guide v21

Moatheblackman.

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
304
Trainsnipe? kommer alle med nye navn no? (rofl)

ParkTheBussSnipe
Ninjasnipa
360Snipe
BlockSnipe
NiggaSnipe

wow
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Fordi i en trainsnipe legger du like mange tropper i hver snipe. Hvorfor skal du legge mest i en av snipene, når du ikke vet hvem av de som treffer?
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Train snipe er en mye brukt snipe for verdener som har lite gap, v14 som hadde 20ms gap var fremdeles grei å snipe på om man train støtte-sniper, så kunne man avbryte de som ikke traff. På denne verdene så vil et trainsnipe øke sjansene for at du får inn en snipe på det 5 sekunders toget som motstanderen har fått sendt. Derimot så er den ikke veldig brukende om nuken er delt opp i 4 like store ledd med nuke i forkant. Dette er noe du selv får gamle på, men ordet trainsnipe har vært ei stund og første gang jeg hørte det var på .net
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Derimot er jeg ikke enig i at trainsnipe er beste alternativet, men funker som siste utvei
 

Coon

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
64
En siste utvei vil jeg si er cancel snipe på alle verdener, selv om jeg bare bruker cancel snipe nesten, med mindre det er verdener som denne, eller at jeg ikke har tropper i byen.
 

X O C O X

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
230
Jeg har snipet med speiderbyer før, så det skal ikke stoppe en om det er siste utvei. LK og katapulter fungerer også utmerket til cancelsniping dersom det er siste utvei.
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Forklar hvilken del av dette du ikke klarte å forstå.

Les hva Habbo skrev. Du sender ikke et trainsnipe som et ordinært adelstog, med f.eks 10k deff i første bølge og 500 defftropper i de 4 neste. Dessuten vil det alltid være en sjanse for å mislykkes (noe jeg går ut ifra at DONslask allerede forstår), samt at du aldri vil kunne velge hvor du skal legge en snipe - du kan gjøre forsøk, men du har ingen garanti for at den havner der du ønsker.
 

DONslask

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
103
Les hva Habbo skrev. Du sender ikke et trainsnipe som et ordinært adelstog, med f.eks 10k deff i første bølge og 500 defftropper i de 4 neste. Dessuten vil det alltid være en sjanse for å mislykkes (noe jeg går ut ifra at DONslask allerede forstår), samt at du aldri vil kunne velge hvor du skal legge en snipe - du kan gjøre forsøk, men du har ingen garanti for at den havner der du ønsker.

Du får sendt ut 5 støtte i sekundet si du sender i 20 sec da har du 100 støttesendinger, si du har 50 spyd og 10tk i vær, da kan du bare avbrytte de som ikke lander dær du vil, sjansen for at dette failer og du ikke får inn 1 treff dær du vil er vel mindre en å vinne 100+M i lotto


I tilleg så har du forskjellig gangtid med sverd så til å starte med kan du legge inn 1 sverd i alle 100 sendingene, og når tiden for spyd kommer så tar du 100 sendinger med dette å. Dette er en av de sikreste måttene, men du klarer deg som regel med å prøve 1 støtte sending per gangtid.
 
Topp