Solnedgang

DeletedUser

Guest
Solen går sakte men sikkert ned over fjellene i det fjerne

SunsetValley-1.jpg


Mørket senker seg over den fredfulle dalen og all slags utysk kommer ut av sine mørke huler. Blodtørstige og på jakt etter hevn for den urett som har truffet dem selv.

328987_res2_werewolfcopyright.jpg


I nattens ly blir plutselig en venn forvandlet til et udyr, mulig han har blitt infisert over lengre tid av onde tunger. Sammen med sine nye venner går han til angrep på den evigsøte sukkerklumpen Baal som intetanende ligger i sin mest behagelige stilling

12-07_KittenSleeping.jpg


Heldigvis for Baal hadde han en beskyttende engel som våket over han i nattens hete og gjorde en bra jobb med skadebegrensning

mean%2Bkitty.jpg


Med natten og dagens hendelser tatt i betrakning ser det nesten ut som om mørket har lagt seg for godt over fredens dal.

SUNvsALL.jpg


Med andre ord så er det påtide å aktivisere sympatisørene på utyskets bakre flanke

cats-got-a-gun.jpg


Så dere skal ikke se bort ifra at solen nok engang skal titte frem og fordrive utysket med sin strålende glans og helbredende kraft
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Kracked har gått til Berm! ^^
Det var punktet trur jeg ;P
 

point taken.

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
@Eliminator Ai ai ai, treff! :p En del av det hvertfall, vi liker jo å være litt mystiske :)

@Shizz <333
 

knallis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
hmmm. jeg tok nok ikke hele ponget der. er sikkert derfor jeg ikke heter "point taken"...hø hø tok dere den.?? he he he. point taken...som den spilleren...ha ha ha *hikst* litt sent på kvelden kanskje???
forresten..den siste pusien der så litt seriøs ut. med en L115 A1. foite katta altså.
 

point taken.

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
hoho, knallis.. ^^ Du er så knall ;)

Hvis vi må begynne å forklare poenget, til og med etter at sunset tråden ble posta og siden BERM nå har gått rundt og sagt i evigheter at solen står for fall, så er det kanskje like greit at du ikke tar pointet? :p

Menneh en ting er viktig og si da, solen vil alltid våkne til liv igjen. Hvertfall i 4 milliarder år til. Det ække så lett å slukke solens glød shu ;)

BurningSunLightning.jpg


Vi vil kjempe for alltid og vår positive glød og optimisme vil dra oss fremover. Det skal merkes hardt før vi eventuellt er borte fra jordens overflate.
 

knallis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
jøss, nå var dere virkelig dype her. flott forklart. men det tok liksom "stinget" av beskjeden, gjorde det ikke??? og med det var muligens mitt gjort her. :D
du gode gud jeg er flink i kveld. *klapper meg selv på skuldra*
 
Topp