SoppyKnight og Gråbyer

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
For dere som har sett på Soppyknight, så vil jeg bare si at dette er tidenes gråby-hore.

Han har kun tatt 4 fiendlige byer, av sine 44 byer, og to av dem er fra et stamme medlem. Ta en titt: http://no.twstats.com/no3/index.php?page=player&mode=conquers&id=39294&pn=-1&type=gain&enemy=-1&enemyt=-1&min=&max=

Dette og noen andre episoder gjør at jeg har null respekt for denne karen. Værste sort.

Jeg er vel ikke den eneste som missliker slike spillere?

"Soppy, begynn å spill TW". Liker du ikke spillemåten til UNI? Vel, jeg liker ikke din.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Haha... Nice soppy :D

Visste ikke du spilte ennå.

Skaffer deg nye venner og ser jeg ^^

Og til trådstarter: For å være helt ærlig tror jeg ikke soppy legger en kalori i kritikken fra deg:p
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Men det vet jeg han har gjort i forkant ;) og om han bruker dette forumet tviler jeg sterkt på.

Men alt til sin tid :D
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Jeg visse at Soppy var glad i å adle grått, men det må jo være måte på hvor mye grått som skal adles. :eek:
 

DeletedUser

Guest
LO: Soppy har adlet grått fordi han rett og slett mener de er byer på linje med alle røde, gule, blå og grønne... Noe han står for i enhver diskusjon. Det får vi bare respektere.

Har jeg vært enig med han til en hver tid? Langt i fra, men man må jo bare respektere pågåenheten når det gjelder temaet fra hans side.

Kvæn: Nå kan det vel hende at han har ofret deg noen kalorier, men jeg tror ikke du kjenner han særlig om du mener og tror at du har vippet han ut av fatning på temaet. Jeg har vært i en større diskusjon med han tidligere på en annen verden om nettopp dette temaet, og selv om han ble motsagt av stort sett hver spiller som deltok i diskusjonen så ga han seg ikke, ble bare noe usaklig etter hvert :p
 

DeletedUser

Guest
Jada, gråbyer er jo byer på lik linje med alle andre. Det er jeg enig i.

Jeg har egentlig et ganske liberalt syn på gråbyadling, men det å bare adle grått går jo i mot spillets hensikt.
I tillegg er det kjedelig fordi det blir lite utfordring, og man har nukes liggende rundt om kring til ingen nytte. Man mister også en god del farms.

Når jeg ikke farmer lengre pleier jeg å adle gråbyene jeg farma før for å tette clusteret mitt, men det er ikke akkurat helt det samme. :confused:
 

DeletedUser

Guest
Enig med deg der.

Sånn har min tankegang alltid vært også:)
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Han sa til meg at han ikke var klar for å gå i krig. Men det skjønner jeg jo pga den lange tiden det vil ta å bygge opp byene.

og når han skriver på profilen sin, at hvis du adler noen av mine farmer så adler jeg deg.

Det synes jeg motsier hans spille måte.

Og når han adler byer rett ved meg og de andre, uten å høre, så tar jeg det som en offensiv mot meg og mine naboer.

Liker ikke hvor dette ender.
 

DeletedUser

Guest
hehe, soppy ja. Han sluttet iallefall med en gang han fikk litt motgang på v2.

Mulig han er en sånn som liker 'å bygge byer' aka simcity. Ikke no galt i det, forsåvidt. Men, man skaffer seg ikke mye erfaring av å bare adle grått og det er da en fordel å kunne bruke alle byene til noe konstruktivt når det trengs! :p
 

DeletedUser

Guest
Ser at mitt medlem blir hengt litt ut pga. gråbyadling. Det er ikke bare hans feil at han adler grått, men også min. Jeg har holdt han igjen fra diverse adlinger, som jeg ikke vil at skal skje. Derfor har jeg også latt han adle det gråe han vil etter at han joina Pure Rush.

Er gråbyadling lurt? Tja, noen sier det er det og andre sier det motsatte. Jeg foretrekker å bruke adlene mine på fiendebyer. Men jeg skjønner virkelig ikke at dere skal henge ut soppy på det offentlige forumet, bare fordi han adler grått. Ta heller en prat med han in-game og fiks opp i det.

Mvh

Blomsterviken
Hertug av Pure Rush
 

Rennebu

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Etter statestikkene viser det at han adlet like mye grått før hans hopp til Pure rush
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Ja det er artigere. Men jeg skrev for å se om det ble noe opprør.

Og blomsterviken, hvis soppy oppfører seg slik han gjorde de få timene han var med i UNI, hos PR, så skjønner jeg ikke hvorfor han er medlem der.

Men jeg skal ta det opp med han, hvis han tar en til av de byene, som er ved meg.

Plutslig når jeg skal sende noen farmere, så har soppy tatt byen.

Nei, men nå skal jeg gå å henge ut en spiller på V2, Lord Savyer.
 
Topp