Tilbakemeldingstråd Spørsmål/kommentarer - Verden 10

DeletedUser

Guest
De nye bonusbyene har høyere bonuser enn de gamle.

De er ikke så nye lengre - endringen kom med v5.0, dvs samme tid som verden 3 kom ut.
 

DeletedUser

Guest
Jeg fikk inntrykk av at versjon 8 skulle komme til alle verdener, men kom bare til verden ti. Når kan vi vente at den kommer til de andre?
 

DeletedUser

Guest
I annonseringen sto det at de skulle "åpne en ny verden som vil starte med denne versjonen før vi oppdaterer de andre verdene".

Ikke at det svarer på så mye annet enn at det ikke var meningen å oppdatere de gamle verdenene med en gang.. :)
 

DeletedUser

Guest
Jaja, da er det bare jeg som har misforstått litt.

"det første man blir blind på er jo øynene"....:rolleyes:
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Det er en del av den helt nye opplæringen. Den skal lære ferske spillere om viktigheten med å dodge et angrep dersom mulig.
 

DeletedUser

Guest
Det er en del av den helt nye opplæringen. Den skal lære ferske spillere om viktigheten med å dodge et angrep dersom mulig.

Burde vel lagt det inn i Versjon 8.0 sin changelog?
Så kunne vi allerede erfarne spillere være litt klar over det?

Hva annet er det dere har lagt til uten å informere oss?
 

Don brisser

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
der kommer vel flere BB byer, har endnu ikke startede på en server med så få før :joverrasket:
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Burde vel lagt det inn i Versjon 8.0 sin changelog?
Så kunne vi allerede erfarne spillere være litt klar over det?

Hva annet er det dere har lagt til uten å informere oss?

Nå står det aldri noe spesifikt i en changelog, kun korte setninger om hva som er forbedret uten noe særlige forklaringer.
Jeg har fra før av spurt etter en konkret forklaring på hva den nye versjonen kommer med, en slags guide om du vil.. men den er visstnok ikke helt ferdig enda.

Likevel skal angrepet fra en gråby være den eneste overraskelsen du får. Resten er oppdrag som skal gjøre nye spillere kjent med spillet på en bedre måte.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Nå står det aldri noe spesifikt i en changelog, kun korte setninger om hva som er forbedret uten noe særlige forklaringer.
Jeg har fra før av spurt etter en konkret forklaring på hva den nye versjonen kommer med, en slags guide om du vil.. men den er visstnok ikke helt ferdig enda.

Likevel skal angrepet fra en gråby være den eneste overraskelsen du får. Resten er oppdrag som skal gjøre nye spillere kjent med spillet på en bedre måte.

Ok, takk for svar. :)
 

DeletedUser

Guest
Det er ingen grense på det på v10 etter hva jeg forstår, siden det ikke er noe attack gap?
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Den regelen ble fjernet når vi innførte angrep/støtte gap. Verdener ute gap har ingen grense, og angrep kan derfor sendes så raskt en klarer.
 
Topp