Spørsmålsrunde!

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Fant denne på v7 forum og vi trenger mer liv her på v9 forum så :D

Enkelt, man svarer på et spørsmål den siste spør om og lager et nytt spørsmål selv.

Jeg har ingenting å svare på så får bare lage et spørsmål :(

Hvem tror dere har mest tropper på denne verdenen og hvorfor?
 

DeletedUser

Guest
Carnifex.
Hvilken stamme tror du kommer til å ligge på rank 1 om 3 måneder?
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Helt ærlig, så tror jeg faktisk DN :eek:
Divine og Psycho vil følge tett. Forte har skuffet for mye til nå i mitt syn for at de skal klare det.

Hvilken spiller er mest aktiv på v9 tror du?
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Carnifex - Disse karene er råe.

Har Sauron "poenghoret" litt nå, siden han er rank 1, men ikke plyndret 1k ganger?
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Nei, på ingen måte, og dette uttaler jeg meg grunnet av at jeg har spilt med han før.

Hvilken stamme av DN, Psycho, Forte og Divine vil falle fortest ut av kampen om v9?
 

DeletedUser

Guest
Nei, på ingen måte, og dette uttaler jeg meg grunnet av at jeg har spilt med han før.

Hvilken stamme av DN, Psycho, Forte og Divine vil falle fortest ut av kampen om v9?

Vanskelig å uttale seg om... Hva tror du zippy? Eneste jeg vet om DN er at du er der zippy. Psycho er vel gode, men det er Forte og Divine også, og for alt jeg vet så er også DN gode. Men Forte og DN ligger jo på et helt annet kontinent en Psycho og Divine, så tror det eventuelt blir duell mellom Psycho og Divine først, og så blir det vinneren av de to mot de 2 andre. Det kan jo også komme andre overraskelser. En verden forandrer seg fort. Plutselig har vi en ny storstamme blant oss. Men vanskelig å si enda. Altfor tidlig å si enda.
 

DeletedUser

Guest
Forte.

Hvilken spiller ser du på som den største trusselen i v9?
 

13revolvoris

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Vanskelig å uttale seg om... Hva tror du zippy? Eneste jeg vet om DN er at du er der zippy. Psycho er vel gode, men det er Forte og Divine også, og for alt jeg vet så er også DN gode. Men Forte og DN ligger jo på et helt annet kontinent en Psycho og Divine, så tror det eventuelt blir duell mellom Psycho og Divine først, og så blir det vinneren av de to mot de 2 andre. Det kan jo også komme andre overraskelser. En verden forandrer seg fort. Plutselig har vi en ny storstamme blant oss. Men vanskelig å si enda. Altfor tidlig å si enda.

Hadde det ikke da vert smartere for Divine og Psycho å først slå ned dei andre bare lurer. Dei vil jo ikke være 2 mot 1:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Hadde det ikke da vert smartere for Divine og Psycho å først slå ned dei andre bare lurer. Dei vil jo ikke være 2 mot 1:rolleyes:

Jo, det spørs jo det. De andre ligger jo langt i fra, så det spørs om den andre stammen tillater at den andre igjen utvider området sitt innenfor kontinentet og lager front mot de andre to. Det spørs jo også hvor irriterende de andre småmyggene (stammene) blir.

2 mot 1 blir det uansett ikke, selv om det kan hende. Men tror aldri at forte og DN lager allianse mot en av Psycho eller Divine.
 

DeletedUser

Guest
Tror faktisk McBitch tar denne nå som de har fått blod på tann.

Hvilken spiller får først 2 byer tror du?

*Sauron*, siden han blir boostet samtidig som han poenghorer.

Hvilken spiller fortjener å ligge på rank 1 nå?
 

DeletedUser

Guest
slask. fordi don er ikke slask.


Kan k44 bli det sterkeste kontinentet i fremtiden pga at det er så mange flere spillere der enn de andre kontinentene?
 

DeletedUser

Guest
slask. fordi don er ikke slask.


Kan k44 bli det sterkeste kontinentet i fremtiden pga at det er så mange flere spillere der enn de andre kontinentene?

Nei, ingen stammer der som kan hamle opp med toppstammene i de andre kontinentene uansett.

Hvilket kontinent er enklest å bli best i?
 

DeletedUser

Guest
litt tidlig og si, men i guess zippy.
Fordi han er helt alene i kontinentet sitt og kan adle alle de små spillerne han vill.
også har han er rå dual.
 
Topp