Spørsmålsrunde

DeletedUser

Guest
Det har jeg ikke peiling på i og med at jeg ikke kjenner noen av dere :p

Noen som vet hvem Sarkon på V1 er ? (Min egen konto, før jeg ga den vekk til noen xD Lurer liksom på hvem det er som spiller på den nå)
 

MrVictor

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
31
Fint hvis dere slutter å svare med "vet ikke". Ødelegger litt av poenget med tråden. Hvordan tror dere det hadde blitt hvis alle skulle skrevet "vet ikke" på alle spørsmålene?

Personlig er jeg veldig positiv til at folk stiller TW-relaterte spørsmål i denne tråden. Noe som har blitt mye bedre.


Etter en diskusjon i en av børsen-trådene fikk jeg lyst til å stille dette spørsmålet:
Burde WIC og BNP rive ned alt de har opparbeidet seg med blod, svette og tårer bare fordi de nå leder verdenen?


Edit: Jeg unnlot å svare på spørsmålet med vilje. Barnslig? Ja, men også effektivt.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Nei, ikke enda iallefall. Begge stammer har mer å tjene på å ta ut resten av verden enn gå mot hverandre. Dessuten er jo begge stammene engasjert i en del kriger de bør gjøre ferdig først (og ikke slik som de gjorde med S-A-T/Down)

Hvem vil vunnet av BNP og WIC hvis de hadde gått til krig nå (rent hypotetisk da)?

P.S: Nå svarte ikke du heller på spørsmålet da MrVictor, tenk på deg selv før du klager på andre.
 

kølla98

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Dette hadde blitt en utrolig gjevn krig, fordi begge partene er såpass aktive og sammensveisede at det kunne vært umulig å gjette seg til. men jeg hadde hatt en tommel opp på WIC.

Siden jeg ikke fikk svar på min forrige post, så lurer jeg på da, hvem tror dere blir semifinalister i tw champions? :)
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Det må da bli dem som jeg stemte på?

Hvordan mener du det optimale nuket burde se ut, uansett hva for ett forsvar du skulle møte på?
 

DeletedUser

Guest
Det kommer jo veldig an på en god del ting! Er det tidlig/sent på verdenen, er det flere forsvarsbyer stacket der eller bare 1. Kommer også på om det skal være det optimale med tanke på hvor mye tropper det skal ta ut, om målet er å ta ned muren for senere angrep, om man vil ødelegge for motstanderen (f.eks. ved å smadre smien) eller om det skal være det en blanding som også er kjapt å bygge opp igjen!
Men ville nok satt en standar på rundt 6k øks, 3k lk, 500rb, 250 rams og 200cats (trekk fra der man ønsker pga gård).

Hvor lenge holder NE seg innenfor topp 5 stammer?
 

cleo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
74
Det er ikke for offentligheten enda :)

Hvilken spiller er mest savnet på v11?
 

Bjeffnils

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Chris/ original på hophoolio

Hvor lang tid tar det før det kun står igjen 2 stammer på v11?
 

DeletedUser

Guest
Selv om Xboxen er noen år eldre må jeg nok gå for den. Mulig du mente Xbox 360, meeeeeeeeeeeeeeeen vi velger selvfølgelig å være i det vanskelige hjørnet i dag. :awesome:



Hvor mange spørsmål som har absolutt ingenting å gjøre med V11 må stilles før noen lager en slik tråd på off-topic delen av forumet slik at denne tråden kan brukes til å faktisk få noe meninger om V11?

Oh, for de som faktisk leser her fordi de kanskje vil svare på noe om V11; hvor sannsynlig tror du det er at WIC og BNP faktisk blir å krige mot hverandre i det hele tatt på V11? Eller blir det ramaskrik på forum av samme kaliber som da V7 skulle avgjøres?
 

cleo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
74
Selv om Xboxen er noen år eldre må jeg nok gå for den. Mulig du mente Xbox 360, meeeeeeeeeeeeeeeen vi velger selvfølgelig å være i det vanskelige hjørnet i dag. :awesome:



Hvor mange spørsmål som har absolutt ingenting å gjøre med V11 må stilles før noen lager en slik tråd på off-topic delen av forumet slik at denne tråden kan brukes til å faktisk få noe meninger om V11?

Oh, for de som faktisk leser her fordi de kanskje vil svare på noe om V11; hvor sannsynlig tror du det er at WIC og BNP faktisk blir å krige mot hverandre i det hele tatt på V11? Eller blir det ramaskrik på forum av samme kaliber som da V7 skulle avgjøres?

Så mange som det trengs før modene slår hardt ned på de skyldige!!

Vi er allerede i full vigør. Chaosisalex og chrk1 flexer muskler så det oser av testosteron bakom kulissene. :mehe:

Hva skjedde på v7??
 

DeletedUser

Guest
hg og deres allirte stamme vant v 7 sammen. men er jo alltid kun ene stammen man husker.

ka stamme har imponert mest krigsmessig på v11 så langt?
 

Shizzle

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
141
wic nedkjørte jo akdm og 24/7 :Neutral:
Så er nok dem vil jeg si...


Noen som spilte på v2?
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Det tror jeg er en del.... selv spilte jeg ikke der... men men

Hvilken kamp ser ut til å ha vært den jevneste i første runden av TW champion?
 

DeletedUser

Guest
synes kampen mellom meg og tonjepus er svært jevn. kun noen få poeng skiller :s

kem fra 1runde i tw champion når lengst?
 
Topp