Spørsmålsrunde

Übersetzung

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
46
Tipper det blir vanskeligst å fjerne Villarreal. Han har en posisjon der han har god kontroll på rimmen, og hvis det kommer press har han samtidig bra med skills om han vil.


Hvilke topp 20 spillere tror du vil være borte i løpet av den neste måneden, og hvorfor?
 

Isbjoern

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
147
Lemmy. Fordi han er den som har imponert minst. Skal han bygge opp byer med pp for å få poeng i fremtiden når man får hundrevis av byer kommer han til å slite bigtime.


Er TK for dyrt?
 

Sir Crazy

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
36
Iforhold til deres styrke, nei :p

Hvem blir den første top5 stammen som synker ned pga tap av krig ?
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Absolutt, de er knallgode. Digger dem, selv om jeg føler jo nyere filmer de lager jo mer action blir det, og mindre bil. Which sucks.

Tid blir det action i v14? Og mellom hvem?
 

tsiren

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
Når Rogers første angrep treffer meg 07.00.59 i morgen :(

Hvilken konto sitter Håkon på nå?
 

DeletedUser

Guest
Fordi de har flere byer enn alle andre (som så klart gir mer tropper) kombinert med bra aktivitet.

Hvem er den beste spilleren i -T-H-?
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Godt spørsmål. Mange der jeg ikke kjenner til, men prøver meg med med White Death.

Hvem er den dårligste spilleren i TH?
 

DeletedUser

Guest
Vet ikke om det er den dårligste kontoen, men den som har utmerket seg dårligst, må vel være Lemmy.


Nå som folk begynner å bli vant til innstillingene på v14; Hva er det du liker best med innstillingene, og hva liker du minst?
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
For meg personlig så blir det den samme tingen som er best og dårligst, bare ulike sider av det:

Alle de ekstra bonus/gråbyene:

Positivt: Enkelt å farme, og da mye uten å trenge å angripe spillere for å lage farmer.

Negativ: Sideeffekten av alle disse små grå er jo at men må vandre så langt for å finne byer på en akseptabel størrelse til at man vil adle den. Og får dermed et veldig spredd cluster om man ikke vil adle alt for smått. Kan også mye lettere bli sperret inne med kun små grå som mulige mål.


Hvor spiller zippy?
 

ilolkoko

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
11
Vet ikke.



Hvorfor tror de fleste at Lemmy ikke er god? Han har gjort det ganske bra på tidelige verdener, da under nicket Estrow.
 
Topp