Spørsmålsrunde

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
nytt spørsmål..

Hvis du skulle plukket ut en spiller i hver topp 5 stamme, hvem frykter du mest?
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
TH - Loki - Vet ikke helt hvorfor, men har på følelsen at Loki er en veldig offansiv spiller.

Myth - Brian Clough - Dette er en kvalitet spiller. ikke lett å få tatt byer av han nei. kjent for en offansiv spillerstil men rart siden han har en del deff i lomma også.

Baron - Jazcan - Han har gjort det svært bra på alle verdenene han har spilt på. han må ikke vokse med andre ord :p

Aol - Grim Reaper - Ingen tvil heller. Han er en sykt god spiller. Han er i tilegg en veldig aggresiv spiller. Han kjører også "spillene" sine. Som går ut på å psyke ut motstanderen.

TSM - Well. Fini eller LZ. Men tror seiern går til Fini.

Hvem er den svakeste spillern i top 5 stammene 1 for hver stamme.
 

DeletedUser

Guest
1 -T-H- Mr.Vin.Diesel
2 MyTH guttakrutt (uten ken)
3 Baron HAL.
4 SUP hakke peiling..
5 AoL CloudsHD (Hvordan går det med gråbyadlinga?)


Hvor lang tid tar det før RoEm blir tatt ut av Baron?
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Må nok skuffe deg der, RoEm blir ikke tatt ut av baron i det hele tatt.

Men vi bytter litt rundt på spørsmålet, hvor lang tid før Baron blir oppløst?
(Vi vet jo dette vil skje når pappa betaler innser at han selv går ned)
 

DeletedUser

Guest
Sterkest er vel -T-H- som er, pga antall tropper.

Hvilken stamme er mest taktisk/smartest sålangt krigsmessig, og hvorfor?
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Tror du har satt oss litt fast der, Tvutt. Så jeg får prøve på et svar slik at tråden ikke dør helt ut.

Det er egentlig litt vanskelig å bestemme da vi ikke har sett de store aksjonene enda. Baron har snipet litt diverse, TH har vært mest på offensiven - men lite som er veldig organisert i kollektivet. MyTH har både angrepet og forsvart seg bra. Jeg vet ikke nok om diplomatiet, og jeg synes ikke at noen har skilt seg for mye ut til at jeg kan velge én enkelt stamme - forhåpentligvis forandres dette snart.

Hvorfor bruker et angrep like lang tid begge veier selv om den tregeste enheten dør? En bil som kjører fra en bensinstasjon bruker lengre tid når en må dytte den tilbake grunnet et motorstopp etter 2 km.

Det er bare å svare på Tvutt sitt spørsmål også, i og med at jeg ikke klarte å velge.
 

DeletedUser

Guest
Hvilken stamme er mest taktisk/smartest sålangt krigsmessig, og hvorfor? - Det har jeg virkelig ingen aning om, men helt sikkert en av de som ikke har vært minst tak...... ehm, je.

Var det bra nok svar til at jeg kan spørre et spørsmål selv? Om ikke får noen andre svare bedre.


Hvor på V14 er det best (eventuelt veldig dumt) å starte for en spiller som skal starte opp nå?
 

DeletedUser

Guest
Så raskt som v14 vokser, så tror jeg ikke det har så mye å si hvor du starter opp. Kommer vel mest an på om du har noen kontakter om det er noen steder som er smartere å starte opp.


Hvilken spiller på v14 ser du mest opp til og hvorfor?
 

DeletedUser

Guest
Det tror jeg må bli Kenneth, eller Hakkespetten. Har hatt mang en prat med han, og for ikke så altfor lenge siden spilte vi jo sammen på guttakrutt. Fantastisk pågangsmot, ikke mange som står imot hvis han først har satt seg ut deg som mål. Skulle gjerne sett han på guttakrutt enda, men sånn er det nå blitt.

Hvilke tre spillere vil du helst ha front mot, og hvorfor?
 

DeletedUser

Guest
Tarahumaraen, jeg har aldri kriget mot Martin før og vil gjøre det en gang. Blir nok ikke på v14, men det hadde vært gøy. Jeg hadde eid han, Martin suger.

Nonstopelig, samme. Stian må moses en gang.

Bongosteen, han er jo så morsom og søt, en storsjarmør er han! Er så heldig at jeg har front mot han, og det blir ordentlig artig å krige mot den fyren der. Såfremt spillerne på kontoen holder seg til reglene da, det ville være en fordel.

Hvilken spiller har mest defensive enheter på v14?
 
Sist redigert av en moderator:

Skurre

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
228
Du, men ikke etter kl 07 imorgen! (giggle)


Hvorfor er klokken på DS-timern ett sekund raskere enn klokken IG???
 

Skurre

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
228
Det er en klokke, med milisekund, som vil hjelpe deg veldig med å time angrep, eller snipes. Du kan enten søke etter den, eller trykke her


niondir skrev:
This small tool can help you in the browsergame “Tribal Wars” to time your attacks more precisely. The tool will sync it’s clock with the TW-Time Server and provides a clock that shows you milliseconds. Additional there are some visual helps to time your attacks as good as possible.

Hvorfor er Lemmy fortsatt på topp 20?
 

DeletedUser

Guest
Fordi han enda ikke har brukt opp pengene sine (utrolig nok)

3 spillere på v14 du skulle likt å se på samme konto? (som ikke er på samme konto fra før)
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Kenneth, Gard og Robert hadde vært en dødlig combo, så lenge de klarer å samarbeide ofc ;)

Samme spørsmål som ovenfor, bare i en negativ forstand :)
 
Topp