Spørsmålsrunde

legenden

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
130
Veldig stor.
Stor verden med mange barbarer. 75% at du overlever og kommer deg opp på topp 20 om du er en rimelig dyktig spiller med bakgrunn.

Størst fordel å ligge i midten av v14 eller ved rimmen?
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Selvfølgelig avhengig av kontostørrelse og stammetilhørighet, men personlig ville jeg helst vært plassert i utkanten av core-kontinentene. Altså midt mellom midten og rimmen.

Barbaradling (med cluster) eller fokus på spillerbyer (med bedre farmemuligheter)?
 

Skurre

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
228
En blanding, ofc. Tidlig bør du ha gode farmemuligheter, men senere kan du adle gråbyene i clusteret, særlig i safesone, for å unngå kjipe fiendebyer ;)

Snikadling eller teppebombing?
 

DeletedUser

Guest
Vanskelig å si da jeg ikke kjenner dem så godt, men har fått veldig godt inntrykk av Contra og veit han står veldig på IG, men har også sett at det samme gjør Skurre :) så jeg sier at de er like gode jeg, uten at jeg har noe fakta å kunne backe dette opp :)

Er det greit å ta bonusbyer for å få bedre plasseing mot fienden? eller er all bonusadling fy fy?
 

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
Nå vet jeg ikke helt hva du tenker på, men hvis det er den tråden hvor man kommenterer stammene.. så hadde det ikke gjort noe med en oppdatering minst 1 gang i uken.

Blir v15 bra? Begrunn.
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Er vanskelig å svare på...det spørs jo hvem som starter der!

Har topp-stammene på v14 stabilisert seg? Tenker på topp 5
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Er vanskelig å svare på...det spørs jo hvem som starter der!

Har topp-stammene på v14 stabilisert seg? Tenker på topp 5

Ikke enda..

La oss si at man har rapporter på en gråby i 2 spillerbyer. Deretter setter man på "vis kun angrep fra denne landsbyen". For enkelhetens skyld settes ressursproduksjonen i gråbyen til 1k pr time:

Den siste rapporten i by 1 viser at byen har 5k av hver ressurs, by 1 bruker 3 timer til gråbyen.

Den siste rapporten i by 2 viser at byen har 10k av hver ressurs, by 2 bruker 6 timer til gråbyen (rapporten viser altså 10k, men FA 16k fordi 6k produseres mens troppene er på vei).

Dersom by 1 tømmer gråbyen for 8k ressurser, vil da by 1 få opplyst 6k eller 16k i FA? I og med at det kun er rapportene fra den respektive byen som vises. Vil da FA ta utgangspunkt i den siste rapporten på gråbyen, eller den siste rapporten fra den respektive byen?
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Ble litt surr i oppsumeringen der ser jeg. Men skal ikke låse meg i det.
Tror poenget ditt er om byen som ikke har farmet enda blir oppgradert på antall ressuser som kan farmes etter første byen har forsynt seg.
Og ja det blir det tatt hensyn til, jeg kan ofte se at byer som ikke er blitt angrepet på lenge fra ene byen, blir oppgradert etter siste plyndring fra andre byer.

Nå som verden 15 starter vil det resultere i nok en dødperiode spillmessig på verden 14?
Eller vil spillere fortsette å joine verden 14 pga hatet mot adelsmenn kjøp?

(Ble kanskje 2 spørsmål, men nr 2 hører til hovedspørsmål)
 

Shizzle

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
141
Adelskjøp har fått mye kritikk, og når jeg ser det er så mange gråbyer osv på v14, så tror jeg verdenen kommer til å vare enda lengre. Blir nok ikke en dødperiode før lenge tror jeg.

På denne linken her kan man se settingsa til v14 http://no.twstats.com/no14/index.php?page=settings, her står det igjen Maks adlings-distanse 50.

står 50 for 50 felt eller timer? Er litt lenge sia jeg spilte, så husker ikke helt klart. hehe
 

DeletedUser

Guest
SIden ingen stilte spørsmål, så stiller jeg et.

Hvorfor har du ikke laga noe spiller topp20-liste, raaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaator?
 

white death

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
Jeg tror kisen bare har det i kjeften..

Er det flere enn meg som innvilger seg selv (aka hele kontoen) TW-ferie i sommer?
 

DeletedUser

Guest
Man kan vel se på min vekst at jeg ikke har gjort stort siste ukene (annet enn å stacke litt talentløse forsøk da). Det blir bedre snart.

Er det dårlig gjort å ta æren for en annen manns arbeid? Bør det medføre kick? Si ja.
 
Topp