Spørsmålsrunde

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Jeg har nok adlet min del av dem grå...og så!

Er det egentlig så kjipt å adle grått ?
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Fyllesamen, han er en god leder, beste på V14, og lærer godt opp stammen. Han kjører stammen godt og samarbeidet der er det beste på V14

Hvem har adlet mest grått og hvorfor kjøre så kjip stil?

Hvilken dekning har du for påstandene du starter med? Som meg har du kun opplevd én ledelse på V14. Merk at jeg ikke skriver at du tar feil.


I antall er det muligens Bongo, men kun fordi han adler så vanvittig mye, han adler minst like mange spillerbyer.

Prosentmessig (med snev av antall) er det nok Lemmy og OriginalOne som adler lite annet enn grått og internt/inaktivt. Hvorfor vet jeg ikke.

(Gertpe var før meg)
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Bongosteen har i skrivende stund adlet 102 gråbyer av 211 byer totalt, jeg har adlet 165 av 217 byer totalt, OriginalOne har adlet 128 av 192 byer totalt.

Med andre ord er jeg den største gråbyhora på v14!

Men så skal det sies at 103 av dem har jeg adlet nå de siste 9 dagene, da jeg så meg lei av at TH skulle få alle gråbyene!
Så måtte ta kronen som den nye gråbyhora på v14 med å kaste meg på noen adlinger selv.

Før mine adlinger var OriginalOne på førsteplass på antall gråbyer adlet, Bongo på andreplass, og jeg orker ikke finne ut hvem som var på tredjeplass.

Men prosentmessig har det alltid vært - og er fortsatt - Lemmy, som er kongen på haugen. 90% av hans adlinger er gråbyer.
 

Übersetzung

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
46
Er det egentlig så kjipt å adle grått ?

Dett var vel siste spørsmålet. Jeg personlig mener det å adle gråbyer er en fordel. Tetting og et mer kompakt cluster er absolutt en fordel, blant annet i krig er dette en stor fordel med raskere troppeforflytninger osv. Gratis poeng med rask tilførsel av flere tropper, off/deff utifra hva kontoen trenger mer av. Adling av taktiske gråbyer i front eller i fienders clustre er en stor del av spillet på en verden med så mye gråbyer som på v14. Det kjipe er færre farmer, men er det egentlig så mange som bruker ALLE gråbyene sine aktivt til farming at det er bedre å adle andre byer? Jeg tror egentlig ikke det.

Kommer bongo tilbake i kampen om 1. plassen med Tom?
 

DeletedUser

Guest
Kommer bongo tilbake i kampen om 1. plassen med Tom?

Bongo har ikke håp i det heletatt til å ta igjen Tom, bongo har mye byer, men ikke store nok. Tom er kongen og ingen andre kommer til å ta han igjen med det første dersom du ser utviklingen. :)

Kommer Luapix til å bli internadlet i nærmeste framtid?
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
nei..

hmm kyca du har rett xP vi tar ikke igjen Tom :) men vi har ikke samme gråbylove som han da :)

Sup`s svakeste spiller?
 

Lambnut

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
Meg: ?
Dagens plyndrer
Du har i dag plyndret flest landsbyer i denne verdenen (2.152 landsbyer)!

Hvem har høyeste dagens raner?
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Trives du på v14, og dersom du trives, hva liker du best med v14 ift. andre verdener?

Jeg stortrives :). Koser meg over god stemning i stammen og koser meg med spillet :).
Det jeg liker best med v14 er fravær av dramaqueens i stammen.
Nå tenker du sikkert mer på tekniske ting.. og jeg har ikke vært på så alt for mange verdener, men ut i fra deg jeg har hørt, og opplevd selv, så er det utrooolig kjekt å ha muligheten til å bruke pp-reduserte priser i visse tilfeller. Det går an å bruke med fornuft nemlig :). Veldig bra det ikke går an å kjøpe seg adels etc

Vil det skje store forandringer på topp 10 i nærmeste framtid, eller vil den forholde seg stabil?
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Jeg stortrives :). Koser meg over god stemning i stammen og koser meg med spillet :).
Det jeg liker best med v14 er fravær av dramaqueens i stammen.
Nå tenker du sikkert mer på tekniske ting.. og jeg har ikke vært på så alt for mange verdener, men ut i fra deg jeg har hørt, og opplevd selv, så er det utrooolig kjekt å ha muligheten til å bruke pp-reduserte priser i visse tilfeller. Det går an å bruke med fornuft nemlig :). Veldig bra det ikke går an å kjøpe seg adels etc

Vil det skje store forandringer på topp 10 i nærmeste framtid, eller vil den forholde seg stabil?

Tror det vil holde seg relativt stabilt, kanskje et par plasser byttes, men ingen store endringer.

iPhone, Samsung eller noe annet? Hvorfor? (påvirkes av andre, marked, pris, kvalitet, behov osv.)
 

sirjspwinalot

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Per dags dato iPhone. Rett å slett fordi ingen annen produsent kan tilby et like godt økosystem som det er rundt iPhone i dag. Tenker da på AppStore og hvor kjapt utviklingen går der. Samsung er på vei, Windows Phone henger langt etter.

Har du noen gang opplevd å ikke finne en app for et av dine behov i AppStore?
 

heinze96

Heineansvarlig
Reaksjonspoeng
375
Slumpi skrev:
Hvordan vil topp 5 se ut om 2 måneder?

1. Torquemada
2. Bongosteen
3. Tarahumaraen
4. OriginalOne
5. ezio-auditore

Hvorfor valgte du akkurat den stammen du gjorde?
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Fordi jeg ble mast inn.... Ehm.. Neida! (wasntme) :rolleye: Fordi jeg veit at Myth=kvalitet og integritet, akkurat sånn jeg liker det!

Hvorfor vinner MyTh V14?
 
Topp