Spørsmålsrunde

Lambnut

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
Kan TH komme seg opp igjen?

Ja absolut, TH kjerne spillere er fremdeles sultne. Ved hjelp av Roem så vil det hjelpe en del. 20 er en del bak så dem må prøve å adle seg fremover for å være til hjelp. Sånn som det sees ut no så er 20 en stamme i no mans land.

Hvor lenge vil SUP og Myth være alierte? Og vil Myth stole på SUP?
 

DeletedUser

Guest
Veldig lite er jeg redd.

Blir det en oppdatering på top 20 spillere/top 10 stammer med det første?
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Veldig lite er jeg redd.

Blir det en oppdatering på top 20 spillere/top 10 stammer med det første?

Får håpe det... Har lyst til å bidra selv, men ser at ferien har gått litt for fort. I dag er det 16 fotballkamper som står for tur, norsk, engelsk, fransk, tysk og italiensk liga. Dritmorsomt å lese, så håper noen tar seg tid til å skrive.
 

DeletedUser

Guest
svette Henrik...

Hvem tjener mest på alliansen mellom MyTH og SUP? begrunn
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Det gjør vel SUP, da de nok blir betraktet som det svakeste led i den allianse. Men tror egentlig at begge stammer tjener like mye, spesielt som verden har set ut.

Tror dere at en ny (stor)stamme vil gjøre sin entre på v14?
 

DeletedUser

Guest
Nei.

Nevn den svakeste og den sterkeste spilleren i MyTH, -T-H- og SUP (og SUPer).
 

DeletedUser

Guest
vurdert etter pdd.

Svakest i MyTH: alta0411. Han har ikke imponert i det hele tatt...
Sterkest i MyTH: Torquemada. Klart klart sterkest i det siste

Svakest i TH: White Death. (angel)
Sterkest i TH: OriginalOne. vet ikke om folk er klar over dette men original startet ca 1 måned etter alle andre, men han har hatt en ekstrem vekst. I tilleg har ingen til nå greid å adle eller readle byer av han!

Svakest i SUP: Gjossi. dårligst stats
Sterkest i SUP: ezio-auditore. Han har vist seg å være veldig sterk.


Ditt beste minne på v14 sålangt?
 

heinze96

Heineansvarlig
Reaksjonspoeng
375
Da vi tok farmerekord med 119 mill :D.

Om du skulle rimmet en spiller, hvem ville det blitt og hvorfor?
 

DeletedUser

Guest
Der dg44 sitter, men han skifter jo så ofte at det er vanskelig å holde styr på ham ;)


"Sterkest i TH: OriginalOne. vet ikke om folk er klar over dette men original startet ca 1 måned etter alle andre, men han har hatt en ekstrem vekst. I tilleg har ingen til nå greid å adle eller readle byer av han!"

Mitt spm er relatert denne kommentaren som var lengre opp:
Hvor ofte forventer man at gråbyer readler?
 

DeletedUser

Guest
Det er ikke ofte, men en forventer jo at f.eks. spillere som sleipnir bør kunne klare å readle.

Hvor lenge varer v14?
 

DeletedUser

Guest
Veldig lenge, noe som er en av de tingene jeg liker mest med v14.


Oppfølger til ditt svar:
Når Sleipnir ikke var spesielt lojal(måten har forlot skypechat på sa jo alt), så var det et dårlig eksempel. Har du noen ikke-spioner å referere til, eller skal vi bare si at jeg har rett i at gråbyer og spioner ikke er dem man forventer readling ifra?
 

DeletedUser

Guest
Nå er ikke jeg i den chaten lenger, men han avslørte segselv iallefall, rett før han forlot.
 

Lambnut

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
Vil tro at V14 varer frem til Jul :gjeip:

Når vil krigen imellom SUP og Myth bryte ut og hvem vil bryte alliansen først?
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Der dg44 sitter, men han skifter jo så ofte at det er vanskelig å holde styr på ham ;)


"Sterkest i TH: OriginalOne. vet ikke om folk er klar over dette men original startet ca 1 måned etter alle andre, men han har hatt en ekstrem vekst. I tilleg har ingen til nå greid å adle eller readle byer av han!"

Mitt spm er relatert denne kommentaren som var lengre opp:
Hvor ofte forventer man at gråbyer readler?

skifter jeg så ofte, hahhaha. den var sykt god :) har slått meg sammen med 1 annen konto og den står fint plassert i signaturen min. så er vel bare du som ikke har handlekraft.
 

Skurre

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
228
er vel SUP når de ser at Myth er på sitt svakeste:p

hvor spiller innocent?

Er du dum Robert er Innocent

Hvorfor liker ikke innocent hvordan jeg forlot chatten på? Kan det vere fordi jeg gjor tom til creator? :O
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Aner ikke, og jeg er ikke det fjerneste interessert i hvorfor du forlot en eller annen chat, rager meg en høstblomst.

Er TH på veg ned?
 
Topp