Spørsmålsrunde

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
er nok ikke deg nei, du kan ikke snipe.

jeg er dannmarks beste dual

hvorfor sluttet ikke olve?
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Omtrent nøyaktig som nå. 3 stammer milevis foran de andre, men som jevnt kniver om rank 1. Under vil man finne 2 random stammer som er fornøyd med å slåss om 4. plassen og alliere seg med flest mulig av the top dogs.

Hvilken spiller på v15 vil du helst lese intervju med?
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Nei, selv om dere vil få det til å virke slik. Ole er ikke best, men definitivt ikke dårligst heller:)

Hvordan ser kartet ut om 2 uker? Noen spillere borte? Stammer?
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Omtrent nøyaktig som nå. 3 stammer milevis foran de andre, men som jevnt kniver om rank 1. Under vil man finne 2 random stammer som er fornøyd med å slåss om 4. plassen og alliere seg med flest mulig av the top dogs.

Hvilken spiller på v15 vil du helst lese intervju med?

Vanskelig å si just yet, lederfigurene til de forskjellige toostammene kanskje?


hvorfor svarte ingen på mit spøsrsmål(om at olve er tilbake, hadde gjerne hat svar på det også)
 

DeletedUser

Guest
hvorfor sluttet ikke olve?

Fordi han fortsatte :confused:

Hvorfor er det så dårlig propaganda for tiden?

cable_10.jpg
 

DeletedUser

Guest
Fordi dg44 er i Dope.


Hvorfor er den dårligste spilleren på .no, på kontoen Jato Link? Trodde Jato var en god konto jeg:confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused:
 

DeletedUser

Guest
Fordi dg44 er i Dope.


Hvorfor er den dårligste spilleren på .no, på kontoen Jato Link? Trodde Jato var en god konto jeg:confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused:


For da kan den spilleren lære av de gode og bli like god som resten (angel)


Hvorfor er det ikke mer kommentarer og synspunkter/diskusjoner på topp 20 stammer og topp 20 spillere når folk tar seg tid til og lage de listene som mange allikevel leser?
 

DeletedUser

Guest
Helt ufattelig

Hvor mange pp må brukes for å nedgradere en by fra 5000p til 500p på syv timer?
 

Skurre

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
228
pp er en forbruksvare. Hva skal man bruke de på når man blir adlet? (wasntme)

Når kommer neste adling?
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Regner med at det skjer ganske snart. V15 er såpass gammel at 1 adling ikke er noen big deal lenger. Vel OK, for meg er det en big deal. Jeg suger å adle.

Hvem vinner krigen mellom LO.DT og Dope, og hvorfor?
 

Shining wolf

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
68
Regner med at det skjer ganske snart. V15 er såpass gammel at 1 adling ikke er noen big deal lenger. Vel OK, for meg er det en big deal. Jeg suger å adle.

Hvem vinner krigen mellom LO.DT og Dope, og hvorfor?

LO.DT fordi vi ikke har stian

Hvor lenge vil stian være på v15 før han er adla :)
1 eller 2 uker?
 

Kileren10

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
63
Regner med at det skjer ganske snart. V15 er såpass gammel at 1 adling ikke er noen big deal lenger. Vel OK, for meg er det en big deal. Jeg suger å adle.

Hvem vinner krigen mellom LO.DT og Dope, og hvorfor?


Jeg svarer dette litt mer utfyllende, jeg.
LO.DT fordi de har mange gode spillere, blant annet Sauelort (kristin) og DONslask. LO.DT har også i dette øyeblikk tatt Dope igjen med totaltpoeng (ca. 1k poeng hittil), men LO.DT kommer til å fortsette å adle seg gjennom Dopes rekker.

Hvem vinner en krig mellom Dope og Teemo? Begrunn svaret.
 

DeletedUser

Guest
Virker slik utifra svaret hans litt lenger opp i tråden.

Er det bedre med 5 spillere på en konto kontra 1?
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Jeg har hørt at alle som er kule har minst 6 spillere på kontoen. Og at alle er inaktive.

For å svare litt seriøst så er jeg veldig for duals, siden man da kan redusere tidsbruken på dette spillet. Dermed lar TW seg mye bedre kombinere med andre viktige ting, som å spise minst 2 måltider til dagen og å dusje hver lørdag.


EDIT:
Glemte spørsmål. Tror du Jato Link kontoen har noen som helst mulighet til å komme seg tilbake til rank 1? (Jeg er så selvsentrert)
 

DeletedUser

Guest
Bare et tidsspørsmål før du er der. (nod)

Er det for sent å begynne nå og allikavel komme tilbake på topp 20?
 
Topp