Spørsmålsrunde

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Well. Sondre backstabber på hver eneste v han spiller bortimot :D selv på v15. ikke rart at folk sier sånt om han da?
 

DeletedUser

Guest
På v15 ble han vell hacket å kontoen ble slettet/startet på nytt? v10 tullet han litt, v11 er jeg usikker, v12 tullet han litt med meg bla. v13 vet jeg ikke, v14 vet jeg ikke.

Men som jeg nevnte i mitt innlegg over her, at det er endel av spillets mangen taktikker! Mobbing, utestengelse, uthengelse, personangrep and so on er ikke en taktikk i dette spillet eller andre spill. Men du som vanlig dg, ignorer halvparten av hva folk skriver til deg å svarer bare utav det blå rett å slett uten å tenke deg om.
Du er et prakt eksempel på disse tullekoppene jeg pratet om.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
tenker meg om jeg:) Men du derimot kranglefanten selv :p har fått mange warnings på å ikke snakke med deg akkurat pågrunn av at du ikke klarer å stoppe å krangle om ting og tang:) sondre fcka jo opp konto på v1. Sikkert v`s oppover der. den "meritt" lista er lang skal jeg si deg. Så du kan diskutere til du blir blå men det hjelper ikke deg i det hele tatt ;)

Aldri hengt ut Sondre slik jeg. men rett skal være rett. Kanskje grunnen til at dere funka bra som dualer var den slående likheten :eek:
 

DeletedUser

Guest
Nå ser jeg jo klart å tydelig at du ikke vet forsjellen på en saklig diskusjon og krangling, men det er flott!

Uansett, Alt jeg sa var at det er no need for mobbing av sondre, men inkompetanse på høyt nivå er det tydeligvis flere plasser her på tw.no!

Men fint at du klarer å holde deg såpass on topic da. Jeg sier det igjen for 3 gang i kveld, De tingene sondre har gjort er ren taktikk, sier ikke at taktikken er rett å jeg ville valgt den samme, men til syvende og sist er det en taktikk som er en stor del av ihvertfall tw.no. Mobbingen samtlige driver med mot feks Sondre er uakseptabelt. Til og med 1 viss mod har en fin signatur som henger ut Sondre enda mer.

Så ja dg, www.google.no kan lære deg om diverse definasjoner av ord o.l. Du ikke forstår, som feks. Forsjellen mellom krangling og diskutering.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Vet forskjellen på de 2:) men gjør du ? er mange som sier du bruker å krangle når du ikke får det slik du vil. Taktikk sier du ? den funker svært dårlig :) Kan du ikke bare innse at det finnes mange som ikke liker sondre. man skal ikke skille verdner. men når det skjer som ca hver verden så kan du jo ikke glemme xD
 

DeletedUser

Guest
Skal nok se at tonen får ei anna lyd når han backstabber deg å :)

Sondre har backstabbet meg også, samt. Køddet til endel for meg på samtlige verdner. noen poster lengre oppe så ser du hvilken verden 1 av dem er ihvertfall, men hyggelig at du deltar i diskusjonen uten å lese postene! :D




Vet forskjellen på de 2:) men gjør du ? er mange som sier du bruker å krangle når du ikke får det slik du vil. Taktikk sier du ? den funker svært dårlig :) Kan du ikke bare innse at det finnes mange som ikke liker sondre. man skal ikke skille verdner. men når det skjer som ca hver verden så kan du jo ikke glemme xD

Å jasså ja, du sier du vet forsjellen, men da ser du vell at jeg diskuterer her fremfor å krangle? Ja det kan veldig godt stemme det Dg! Sist verden jeg var en kranglefant var vell på hp7, av rette grunner også, jeg ble backstabbet av 1 jeg så på som en veldig god venn innenfor tw, det ente opp med at jeg vant verdenen, han tapte. Så for min del lønnet det seg! 1 jeg trodde var en god venn viste sitt sanne jeg. Så winwin situasjon for meg.

Ja det er en taktikk, Sondre har bla. Lurt til seg "duals" mot at han får internadle dem, gir dem passord og bytter passordet rett etterpå.
Sondre har vell laget utbryterstammer(?) And so on. Sondre har ikke backstabbet noen som har vært hyggelige mot han, utifra den informasjonen jeg har på lager(mye mulig jeg ikke sitter på alle fakta her, det nekter jeg ikke for i det heletatt, men som du helt sikkert vet siden du kan så mye om diskusjoner så pleier sannheten å komme frem i diskusjoner) Å den har da funket ganske bra for Sondre, han har vært med å vunnet samtlige verdner.

At det er mangen som ikke liker Sondre er såklart aboslutt helt okay, jeg hadde også et stort "hat" for Sondre tidligere, men da var han vell sånn.. 14-16år gammel, jeg var ikke den skarpeste kniven i skuffen da jeg var på den alderen heller.
Så, det er helt menneskelig å misslike en person, aboslutt, men igjen, mobbing, baksnakking, personangrep, uthengelse og utestengelse osv. Er ikke noe som er akseptabelt ingame eller irl.
 

Bacardi Razz

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
245
Sondre har ikke backstabbet noen som har vært hyggelige mot han, utifra den .

Vet ikke hvor mange ganger jeg har prøvd å være hyggelig mot fyren å gitt han sjangser men han har bare funnet på kødd vær forbanna gang siste gangene var på v13/hp6. Du må gjerne forsvare sondre det har du full rett til men han har backstabba så mange her på .no at det hatet han har mot seg er vel fortjent.
 

DeletedUser

Guest
Vet ikke hvor mange ganger jeg har prøvd å være hyggelig mot fyren å gitt han sjangser men han har bare funnet på kødd vær forbanna gang siste gangene var på v13/hp6. Du må gjerne forsvare sondre det har du full rett til men han har backstabba så mange her på .no at det hatet han har mot seg er vel fortjent.

Jeg kan mer enn gjerne gjennta meg selv igjen!
Alle har sin fulle rett til å misslike Sondre så mye de måtte ønske, Sondre har lagt opp til det helt og holdent selv.
Men det er mobbinga, personangrep, uthenging, utestengelse and so on jeg henger meg opp i. Det er rett å slett unødvendig. Synst du ikke? Eller synst du at mobbinga som foregår mot Sondre er fullt akseptert?
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Altså kev e slik at sondre også har med seg dette egoet sitt. Og med alt han har gjort og alle han har backstabba mener eg at ahn bør få høre det. Og e flere som synes dette. Kan selv si at eg har gjort mine feil backstabba også det fleste har det en eller anen gang. Men her e det snakk om tonnevis med ganger då når du en grense. Også kommer han med det doller gliset sitt og egoet etter han har greid og backstabba noen. E litt sånn flut på hans vegne at han ikke greier og skamme seg over det han har gjort. For meg e dette et spill men for sondre må no gudne vite så mye som han backstabber skulle man tro at man vant et livs opphold i USA.

SIer at ahn bør få høre det ja. Og ahn har lagt opp til det selv. Kanjse han burde finne seg et nytt spill starte med blanke ark. Eller så har han mye og vise fremovar for det han har vist no e ikke posetivt.
 

DeletedUser

Guest
Altså kev e slik at sondre også har med seg dette egoet sitt. Og med alt han har gjort og alle han har backstabba mener eg at ahn bør få høre det. Og e flere som synes dette. Kan selv si at eg har gjort mine feil backstabba også det fleste har det en eller anen gang. Men her e det snakk om tonnevis med ganger då når du en grense. Også kommer han med det doller gliset sitt og egoet etter han har greid og backstabba noen. E litt sånn flut på hans vegne at han ikke greier og skamme seg over det han har gjort. For meg e dette et spill men for sondre må no gudne vite så mye som han backstabber skulle man tro at man vant et livs opphold i USA.



SIer at ahn bør få høre det ja. Og ahn har lagt opp til det selv. Kanjse han burde finne seg et nytt spill starte med blanke ark. Eller så har han mye og vise fremovar for det han har vist no e ikke posetivt.

Du som også har blitt endel mobbet, baksnakket, utehengt og utestengt selv er faktisk enig i at sondre fortjener å bli såpass mobbet som han blir? Samt. Personangrep som ikke har noe med ingame å gjøre engang?
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
haha e vel kun pål som har gått kraftig ut mot meg. V 9 blei eg mobba om man kan kalle det de. Dette e spill tar ikke det folk sier her serrøst XD At folk tar seg tid e dems problem ^^ Sondre burde skjønne det også dette e et spill folk kan være så tøffe dem bare vil forand en pc'e skjerm men tro meg dem e ikke like tøffe når du ser dem 1 vs 1 IRL ^^


sondre har også logget mer opp til det en meg. Blei ''mobba'' på grunnlag av forum og måten og ka eg skrev der. Samt mien skrive feil som eg har på rgunn av dysleksi og dialekt.
 

DeletedUser

Guest
haha e vel kun pål som har gått kraftig ut mot meg. V 9 blei eg mobba om man kan kalle det de. Dette e spill tar ikke det folk sier her serrøst XD At folk tar seg tid e dems problem ^^ Sondre burde skjønne det også dette e et spill folk kan være så tøffe dem bare vil forand en pc'e skjerm men tro meg dem e ikke like tøffe når du ser dem 1 vs 1 IRL ^^


sondre har også logget mer opp til det en meg. Blei ''mobba'' på grunnlag av forum og måten og ka eg skrev der. Samt mien skrive feil som eg har på rgunn av dysleksi og dialekt.

Jaja det husker jeg alt om, men du ble også mobbet lenge etter v9. Det er vell bare nå siste tiden når Sondre har blitt "moten" forran deg.

Men uansett, ja det er bra at du ikke tar til deg det folk sier, men du må også huske på at alle er heldigvis ikke like, mangen ting som blir sagt her som ikke har med spillet å gjøre engang kan direkte være sårende for mangen. Internett mobbing har desverre blitt en veldig populær ting de siste årene, men alle tar det ikke like serriøst pga " det er ikke face 2 face" derfor har det ikke samme betydningen, men for personen som får drittet mot seg bak skjermen kan faktisk bli veldig såret uten at andre faktisk vet om det. Sier ikke at Sondre blir det, men mobbing er mobbing uansett hvordan man vrenger å vrir på det.

Feks. Pga jeg var en ekstrem kranglefant før i tiden, spesiellt v12 og litt av og til enda så skal jeg konstant bli påmint på en negativ måte at jeg er glad i å argumentere? Jeg er sikker på at Sondre prøver å skjerpe seg på mangen måter, men når man prøver å ta seg i sammen å bli bedre men møter konstant med motgang er det ikke så veldig lett å ta seg i sammen alltid.

Magnar, du sier at du klarer å la ting ligge, altså du ikke tok/tar til deg mobbinga, kan det ikke være motsatt også da? Altså, at de personene sondre har køddet med på v1, v10,v11,v12,v13,v14,v15 alle hpene ++++ Kan ikke de være de voksne personene i denne situasjonene å tenke som du sier: dette er et spill. Er mobbing virkelig nødvendig for å få frem et poeng? Er folkene her virkelig så dårlige til å argumentere at de ikke har bedre ting å komme med en delvis random mobbing?
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
altså forskjell e no at eg faktisk har en del folk innfor TW som eg e venn med og har ikke så mange folk som du prøver og beskrive i forhold til før ^^ men så blei eg såkalt ''mobba'' på grunnlag av noe annet ^^

og at folk tar til seg noe en 12 år gammal gutt skriver på andre siden av skjermen eller en eldre mann/dame som burde vært med barna eller damen for and TW e litt utroligt egentlig ^^


kan jo st svinet han såkalt ''mobba'' meg på v 9 når han skrev takke talen sin skrev han at eg var en av det han ønsket og spille med igjen ^^ altså mye har skjedd etter v 9 ^^
 

DeletedUser

Guest
og at folk tar til seg noe en 12 år gammal gutt skriver på andre siden av skjermen eller en eldre mann/dame som burde vært med barna eller damen for and TW e litt utroligt egentlig ^^

Som sagt, alle er ikke like, hvis du ikke bryr deg døyten om at folk mobbet deg tidligere så er det helt opp til deg aboslutt. Men poenget mitt står enda, folk er ikke like, å mobbing er ikke akseptabelt uansett grunnlag.
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Citat : "Å den har da funket ganske bra for Sondre, han har vært med å vunnet samtlige verdner" citat slutt

Fint å ta deg i en aldrig så liten overdrivelse i din ellers overdådige fremstilling, av en person som er blevet et "ikon" på TW.
 

Shining wolf

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
68
Jeg har kansje backstabbet noen, sånt som magnar, på hp7,du hadde planer om og adle meg , jeg var på ei natt uten og sove for og ta deg, du ble forbanna,kaller du de backstabbing, når du også ville ta meg, jeg lå bare ett skritt foran deg.

Jeg har vunnet v3 med john, han tok meg, samme de vell, vi greide jo ig vinne
v1, jeg fant ut pw av lykke fordi, gammel dualen tok over pw, endret de fordi bol ikke ville ha meg, når han ble lei ga han meg pw, og ja så klart jeg tok over de igjen , så søkte jeg meg til wic, fikk ja.
v4, jeg spilte ilag med grim og are til jeg ga meg
v7, jeg var på camorra fiksa, merg med nobel og min stamme.
v8, første verden jeg bygget selv med Aslak, de gikk jo bra fikk inn i 3.14 , hvordan endte de , jo vi vant:)
v10- jeg blir tatt inn på igglybuff, med are i ledelsen, hvordan går de da? jo de går bra, kommer inn på 400 til 600k, før are slutter så tar jeg over den selv.
v11-dominator, jeg og r3born
v12-rattus norvegicus, jeg og trond bygget den , helt til 100k, hvordan gikk de med den , kom jo til seier , ikke 1.plass
v13- ble tatt inn på scarecrow
v14- er på WD
v15-er dual med Kev =)

Jeg har kansje gjort noen feile valg, men jeg har vunnet verdner, samme om du bygget den fra 61poeng til 1mill, eller kommer inn på 100k, du er jo vinner, hvor har du da vunnet magnar?
Shining wolf bygget jeg og aslak selv, gikk jo bra der:)

at du fremstår som norgest beste spiller, nei det er du ikke.

Jeg er kansje ikke den beste i tw, men jeg gir meg ikke, samme om jeg må hoppe over en konto, jeg gir 100%.
Om du faktisk kjenner meg tror jeg du ville endret meining, må jo være en grunn til jeg har faktisk blitt dul med folk som sitter i ledelsen,selv om 70-80% hater meg på .no i dont care , dette er ett spill, men som sakt om vi skal se på historie mellom meg og deg er det jeg som har greid de best magnar.

Om du kjenner meg veit at jeg faktisk er en spiller som ikke backstabber, jeg har aldri stjelt en konto i hele mitt liv.

v15, jeg tok på 8,5k pp poof var de bort, noen hadde stjelt de, noen restart kontoen som het henrik.
er flere som har faktisk gjort noe med kontoene jeg har spilt på men som sakt.
Aldri har jeg prøvd og ta over en konto som du sier roger, du sier pass på og ikke ta inn sondre for han stjeler kontoer,hvor har jeg stjelt en konto?
si meg de du

Kjenner du meg veit du hvordan jeg er =)
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Du kan jo nevne alle dine utflykter og backstabbinger? senest v15 da du var på rundtur til Teemo :)
 
Topp