Spørsmålsrunde

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
spørrs hvilke spillere du rekker :p så H/N ot


Pain Train vs Thyreophora
 

DeletedUser

Guest
idk, kjenner ikke begge :p

Når kom stian inn i savant?????????????
 

DeletedUser

Guest
Trudd du ikke spilte v17

Hvor mange er det som spille på savant no?
 

DeletedUser

Guest
jeg vet, men avsløringen skal jeg ikke ta meg av ;)

Svakeste spilleren i stammene topp 5?
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
WySoSe - ser på ingen i stammen som svak, men det er noen kontoer jeg ikke vet om, så valget faller på StillVirgin rett og slett fordi jeg ikke vet hvem du er..

TA - den ekte krull - måtte bare velge en, og har jo sett deg i aksjon på Casual mot meg, er ikke så forferdelig imponert.. er likevel det eneste jeg har på deg, så det kan godt hende du er mye bedre enn det jeg tror.

AuBo - lillazyster - Rett og slett fordi du vokser lite og virker innaktiv til tider.

SPQR-V - Steika Ta - vet hvem få av dere er.. men ut ifra at du ligger sist så regner jeg med du ikke er den mest aktive i den flokken.

EP - 2MeterHøyDverg - fordi du er ny, dermed det svakeste leddet pdd.


2 Sterkeste spillerne i Topp 3 stammer?
 

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
Bumbait og zhell. Kjenner ingen av disse to, men utifra OD så langt, så velger jeg de.

Hvor spiller Gunnar Gås?
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Jeg tror fortsatt at han spiller på Bumblebee :p mulig jeg tar feil..


Koala vs Panda?
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
Deff all the way! Da blir man aldri angrepet og kan adle masse gråbyer.

Hvilken stamme på top 10 blir neste til å forsvinne?
 

DeletedUser

Guest
WySoSe - ser på ingen i stammen som svak, men det er noen kontoer jeg ikke vet om, så valget faller på StillVirgin rett og slett fordi jeg ikke vet hvem du er..

TA - den ekte krull - måtte bare velge en, og har jo sett deg i aksjon på Casual mot meg, er ikke så forferdelig imponert.. er likevel det eneste jeg har på deg, så det kan godt hende du er mye bedre enn det jeg tror.

AuBo - lillazyster - Rett og slett fordi du vokser lite og virker innaktiv til tider.

SPQR-V - Steika Ta - vet hvem få av dere er.. men ut ifra at du ligger sist så regner jeg med du ikke er den mest aktive i den flokken.

EP - 2MeterHøyDverg - fordi du er ny, dermed det svakeste leddet pdd.


2 Sterkeste spillerne i Topp 3 stammer?

Haha, får se hvor lenge det varer. Husk at man også kan bidra med andre ting enn bare poengene på landbyen for å være en ressurs for stammen da (giggle) men du har forsåvidt rett i, på grunn av min forsinka start, at jeg PDD ikke er den mest truende spilleren stammen har å by på :twisted:
Men setter uansett pris på å bli nevnt i forum, selv om det var i nokså negativ kontekst (wasntme)
 

DeletedUser

Guest
Prime bli neste stamme til å eventuelt forsvinne fra topp 10, siden nestemann kun er 400p bak :razz:


Hvilken stamme, som for øyeblikket ligge UNDER topp 10, har en lys framtid i møte, altså en plass på topp 5?
 

leonerdo da winchy

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
12
Prime bli neste stamme til å eventuelt forsvinne fra topp 10, siden nestemann kun er 400p bak :razz:


Hvilken stamme, som for øyeblikket ligge UNDER topp 10, har en lys framtid i møte, altså en plass på topp 5?

:hmm: Den stammen som blir utnyttet mest av de på topp 3 tenker jeg. relax kanskje? med tanke på at det er ganske ofte slike stammer brukes som meatshield ^_^

Hvilken stamme kommer til å stå igjen til slutt som vinnere?:awesome:
 

DeletedUser

Guest
Ingen av de nåværende stammene. Antageligvis kommer noen av toppstammene om en stund til å merge sammen, og lage en superstamme som moser alt annet (kjedelig)

Hvem blir første spiller til 100k poeng? :D
 
Topp