Spørsmålsrunde

Lexington

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
106
Diskusjonen kan si at vi har bedre posisjon osv, men nå som ram er borte og zippy kontoen er aktiv igjen ser vi kanskje snart hvem som er mest aktiv/best. Men vi har iaf farmet mer enn det de har de siste dagene.


Hjelper fint å farme, når dere ikke stopper fienden med å stjele ressurser fra gråbyer, ta en ny kikk på hall of fame, og ODA - ranken, så ser du hvem som fighter mest på frontene.

Greit dere farmer mere, bedre clustert, men vi meier ned mere tropper enn dere farmer ress :)
 

failed abortion

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
73
Hjelper fint å farme, når dere ikke stopper fienden med å stjele ressurser fra gråbyer, ta en ny kikk på hall of fame, og ODA - ranken, så ser du hvem som fighter mest på frontene.

Greit dere farmer mere, bedre clustert, men vi meier ned mere tropper enn dere farmer ress :)

Jeg sa allerede at vi hadde bedre cluster ;) Farm > ODA

Ellers hvordan går dere med dere v18 spillere?
 

Herre Smurfe

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
40
Vi har fighta dem ut fra før av så vi har fightet bare ikke i det siste...

Hahah, really? Etter dere tok Fredrik over på deres konto har den stått uten eier, pluss han viste hvilke byer som var hva. :help:
 

DeletedUser

Guest
Gråbyhoring? Vi har fighta dem ut fra før av så vi har fightet bare ikke i det siste...

Faktisk fikk dere hauevis med gratisbyer..
Alle zippy byene var jo tomme siden alt stod i front mot lex, og Ram var det jo du som hadde spillt på og derfor viste du hvor det var tropper osv. :awesome:
 
Sist redigert av en moderator:

Lexington

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
106
(giggle) Kristian, du glemmer et smiley, dette er vennskapelig mobbing av Mary Kay's adlinger :razz:
 

failed abortion

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
73
Sindre var solo til jeg kom so you get your facts straight bruh.
Meen vi får se hvem som endre på 1 plass innen neste måned er over sirka for da vil vi se hvem som gidder mest (støttes)
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Har jeg forstått det rett, så er DoF ex-Viking.

Hvorfor innadler Fyllesamen PGM, når han likevel har satt kontoen på slett?
 
Topp