Spørsmålsrunde

julebrus

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Ja, OIM adler med deff, det går ikke så bra da :D


f36b960ef1b13ecc5961d5859b3fabd6.png

Nærmeste byen var deffby, så tok en sjanse. Betyr ikke at vi konstant adler med deff. Den der ble tatt litt ut av sammengengen. Hvis du går utifra normalen, blir det helt feil å si at OIM adler med deff.
 

Lexington

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
106
Men, det samme skjedde jo idag (rofl) og det gjentar seg igjen og igjen, masse waste av deff, men så dreper vi jo offet deres i deff også, må jeg legge ut en post som forklarer alt? (bilder kommer når jeg er tilbake fra skolen)
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Men, det samme skjedde jo idag (rofl) og det gjentar seg igjen og igjen, masse waste av deff, men så dreper vi jo offet deres i deff også, må jeg legge ut en post som forklarer alt? (bilder kommer når jeg er tilbake fra skolen)

Hva er forskjellen med å bruke 200 lk og 200 tk? Jo, du får mer styrke av 200 tk!
(ikke om du regner pr gårdsplass, men det tar jeg ikke med ass)
 

julebrus

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
4f2be7c13e89a1eec71ba7b6b5d1c148.png



Kom en sånn en idag :) Bra det kom et og annet prenuke forann


72de6736d8de3df1457afbe348f16908.png
(hug)

Når du våkner opp til at en by i clusteret ditt er adlet sender du det du kan så fort som mulig for å ta den tilbake. Bedre å sende litt deff med adel og kanskje få byen enn å ikke sende noe. Under planlagte adlinger bruker vi såklart ikke deff. Morsomt hvordan du på en måte drar de rapportene ut av sammenhengen.
 

Lexington

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
106
Når du våkner opp til at en by i clusteret ditt er adlet sender du det du kan så fort som mulig for å ta den tilbake. Bedre å sende litt deff med adel og kanskje få byen enn å ikke sende noe. Under planlagte adlinger bruker vi såklart ikke deff. Morsomt hvordan du på en måte drar de rapportene ut av sammenhengen.

Panicattacks against stacks never works (støttes)

Hvem er klar for å se ManU tape ikveld?
 

legenden

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
130
3-2 til united

Hvor hardt kommer Real Madrid til å overkjøre Liverpool på onsdag? (clapping)
 
Topp