Spørsmålsrunde

Mangoo-Imo

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
192
Hva skjer med at Power er tilbake på v18? Og hva er greia med den andre utbryter stammen? Hva skjer på v18 for tiden egentlig?

Noen ble sure fordi Dora ble kicket fra ODA. Og da de ikke fikk viljen sin laget de en ny stamme, Power.
Noen har vel håp for at de skal klare å vinne, hehe! Meeen Power er ikke tilbake på v18, det er bare en ny, wannabe stamme.
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
ååååå? Såvidt jeg vet, så var det Dora som opprettet stammen. Han har ikke vært i styret så lenge jeg har vært på v18
 

super lol

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Ikke whoop nei, men folk i ledelsen i Power nå var også i ledelsen i Power tidligere på v18
 

DeletedUser

Guest
Så søtt da :)
Synes det er en fin måte å vise medynk for enkelte suppegjøker,da slikt i bunnen betyr så mye for dem ;)
 

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
Hva skulle dere gjort mot OIM uten enkelte av kontoene som dro? Dere hadde tapt, for fanken! Vis litt respekt da, please.
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Den respekten bør vel vises begge veier? Noe jeg overhode ikke kan finne, selv om jeg leter med forstørrelsesglass...
 

legenden

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
130
Uten Dora - Decrepitus - MAB1 - Afroki i vest hadde ikke ODA eksistert, vi var utsatt for noe av det mest krevende som var å gjøres gjennom hele early og mid game. Sammen med Magic Dudes initiativ og solo prestasjon i midten er dette noe i ODA som har preget oss meg. Xandor også.

Jeg personlig sørget for å stabilisere hele vest gjennom over 8 måneder med kritisk front. Vi hadde vår egen chat og hele situasjonen utspant gjennom MEG alene. Whoop hadde ikke forsvart Dora uten meg, Afroki hadde aldri holdt fronten uten vårt bidrag og MAB1 ville dermed aldri fått sin trygghet til å vokse. Uten Dora´s og Decrepitus push mot MnM gjennom hele early og mid game ville ikke vi fått vår utbryter i vår seier i vest. Da Xandor forsvarte seg så godt ham kunne, og alt så mørkt ut var det eneste som holdt oss oppe noen enkelt personer i vest.

At jeg med personlig initiativ sto for overgangen til Hvalen fra DOF, Dilligas til ODA og utviklet Pilgrim til en brukbar konto er faktum. Uten meg hadde vi aldri fått Hvalen på vår side, noe som har vært avgjørende. Jeg flyttet også nåværende Jon snow eier ALEKS fra en falleferdig konto i vest, Deathstroke, over til Jon Snow hvor vi virkelig fikk bruk for han.

Du derimot har vært preget av å ligge i en safe sone gjennom hele v18, og du fikk endelig så vidt redda din egen statistikk da du endelig fikk til å adle Bermuda ned - hvor jeg selv måtte hoppe inn på Belzebub for å hjelpe dere. Du har alltid vært prega av å måtte ha oppmerksomhet for den innsatsen du gjorde, og du var så misunnelig på Magic Dude som fikk all credsen, og ikke du. Du hadde lavere ODA enn de fleste spillerne som var under deg på listen, og i forhold til din beliggenhet på kartet hadde du en himmelsk oppgave å gjøre kontra hva spillerne i vest gjorde. Du har slikket ræven til Magic Dude til enhver anledning, men får å markere at du også er selvstendig så klager du på Magic Dude i skjul.

Verden vet hvordan du og Morten er som ledere og personlig. Hva deres personligheter preges av.
Med halvparten av ODA´s medlemmer som var tydelig imot dere ved det dramaet som var har dere fått det tydelig bekrefta at noe dere gjorde var FEIL. Om forstørrelsesglasset ditt ikke klarer å se det er det mye gale med deg.

Den respekten bør vel vises begge veier? Noe jeg overhode ikke kan finne, selv om jeg leter med forstørrelsesglass...
Respekt? Vi lot være å dra til Power da opprøret begynte fordi vi ikke ønsket å adle noen av våre stamme frender. Om du ikke ser respekten i det er du blind. Vi trengte betenkningstid, men nå nektet dere oss tydeligvis å komme tilbake - selv når vi vennlig forlater stammen for å tenke over situasjon. Vi forhold oss nøytrale hele veien, og har enda ikke angrepet en eneste spiller fra ODA.

Du og Morten derimot preges av naiv attidude som er helt uforandrelig uansett hvilke konsekvenser som står.
Dere ble advart mot dette, og dere skal være glad for at vi ikke skapte fullstendig KRIG da opprøret begynte når ODA gjengen som er i POWEr forlot ODA.

Dessverre så er ditt forhold med Aurora forhåndsbestemt. Etter at dere hadde deres latterlig krangel på v14 har dessverre også preget ODA i v18 den dag i dag. Du og Morten takler ikke å ta feil, ikke være best og ikke få oppmerksomhet.
 
Sist redigert:

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Jeg orker ikke den lange varianten.. men Elias, det høres ut som det kun er deg som har gjort noe i ODA. MEd all respekt, det finnes så mange flere enn deg.

Når det gjelder respekten dere på Decrepitus viser, så må jeg si jeg ikke klarer å finne den der heller. Er det respekt i å forlate stammen? Var det å vise respekt, å ta inn en spiller som allerede hadde angrepet ODA, da han ble tatt inn?
Er det respekt i å true stammeledelsen med å lage utbryterstamme. Er det respekt i å backstabbe ODA ved jobbe iherdig med å finne nye spillere til alle ledige kontoer, for å hevne deg på ODA`s ledelse? Er det respekt i å lyve for å få med seg flere ut av ODA?
Bare spør jeg, men kan svare sjøl egentlig. Jeg finner ingen respekt fra deg Elias.

Den latterlige krangelen får Aurora stå til ansvar for sjøl, jeg har aldri hatt noe imot den kontoen, fram til de startet å motarbeide stammen. Var ikke meg som startet den feiden, ved å dra inn v14. Det klarte dualen på aurora, ved å prøve å hive meg ut av ledelsen, pga v14.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Cap? du truet med å forlate om DORA ble tatt inn igjen? går ikke ann å drite mer på leggen enn det du gjør nå, vennen.
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Forskjellen er, at jeg tok meg ei tenkepause, før jeg tok min avgjørelse. En viss forskjell det. Er lov å tenke seg om vettu..samt bruke hue. Behøver ikke forlate stammen av den grunn

Edit: Var ikke pga Dora jeg truet, men pga at valgresultatet ikke ble "godkjent" av utbryterne. Et valg er et valg, og resultatet gjelder. Hva skal man ha valg for ellers. Var rett og slett det min protest gikk ut på. Nevnt dette før, vet jeg.. men, ikke alle som får det med seg tydeligvis.
 
Sist redigert:

legenden

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
130
Jeg orker ikke den lange varianten.. men Elias, det høres ut som det kun er deg som har gjort noe i ODA. MEd all respekt, det finnes så mange flere enn deg.

Når det gjelder respekten dere på Decrepitus viser, så må jeg si jeg ikke klarer å finne den der heller. Er det respekt i å forlate stammen? Var det å vise respekt, å ta inn en spiller som allerede hadde angrepet ODA, da han ble tatt inn?
Er det respekt i å true stammeledelsen med å lage utbryterstamme. Er det respekt i å backstabbe ODA ved jobbe iherdig med å finne nye spillere til alle ledige kontoer, for å hevne deg på ODA`s ledelse? Er det respekt i å lyve for å få med seg flere ut av ODA?
Bare spør jeg, men kan svare sjøl egentlig. Jeg finner ingen respekt fra deg Elias.

Den latterlige krangelen får Aurora stå til ansvar for sjøl, jeg har aldri hatt noe imot den kontoen, fram til de startet å motarbeide stammen. Var ikke meg som startet den feiden, ved å dra inn v14. Det klarte dualen på aurora, ved å prøve å hive meg ut av ledelsen, pga v14.

Med ALL respekt til deg også, så er det ikke det jeg sier. Om du står her å sier at 6-7 spillere som har forlatt ODA har backstabbet dere tar du jaggu feil, for 6-7 stk spillere backstabber ikke en stor, vinnende og hyggelig stamme uten en GOD grunn. Når du sier at jeg har jobbet iherdig for å finne spillere til ledige kontoer så vet du ikke hva du snakker om, og det er en alminnelig og høyst rimelig kamp å ta opp når en ledelse har gjort en dårlig og korrupt jobb. Det er på lik linje med alle ekte hendelser i et samfunn hvor ledelsen ikke har fungert, og dens folk har gjort opprør. Jeg bedriver ikke med løgn, og hvordan mine dialoger er med ODA spillerne vet du ingenting om. Det jeg gjorde for ODA gjennom hele early og mid game ga meg makt, på lik linje med den makten MD har fått for det han har gjort. Hvor spillerne sin lojalitet og troverdighet ligger til har du ingen anelse på - det er spillere i ODA du såvidt har snakket med. Det du har gjort i ledelsen er å nikke og neie til andre spilleres/ledere forslag og jobb. Da vinner man ikke like mye tillitt.

Du skal være glad kampen for alvor mot ledelsen ikke ble tatt opp da det hele gjaldt som mest. Da alle spillerne forlot. Jeg begynte på folkehøgskole den samme helgen som dette skjedde, og var de første 8 dagene uten en PC foran meg.
Tenk deg om noen ganger før du sier at jeg bedriver løgn om hvor lojaliteten til medlemmene i ODA ligger. :)
 
Topp