Spørsmålsrunde

DeletedUser

Guest
ress flagg pga treig farming på verdenen.

Hvor mange spyd må man sende i 1 angrep for å ikke miste noe? (husker ikke startupen)
 

DeletedUser

Guest
Shadow, sjekk ut simulator. Husker ikke i hodet men er 33 eller 34 som regel
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Siden shadow fikk svar men ingen nye spørsmål kom lager jeg et.

Viss du kunne fjernet en pp fordel idag hvilken hadde det vært?
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Siden shadow fikk svar men ingen nye spørsmål kom lager jeg et.

Viss du kunne fjernet en pp fordel idag hvilken hadde det vært?

Tja. For min del ville jeg ha fjernet i denne rekkefølgen (på dette stadiet av verdenen):

PP på marked = Halvering av tid = redusering av kostnad > handelsbonus = kontoadmin = > farmeassistent > 20% ressursbonus > premiumkonto.

De fem første har ikke blitt benyttet enda for min del. Men siden andre benytter seg aktivt av å handle ressurser for PP samt å halvere tid og redusere prisen på bygninger, ville jeg først og fremst ha fjernet disse. Deretter kommer kontoadmin og handelsbonus som selvfølgelig ikke er veldig nødvendig så tidlig. Har ikke regnet ut om jeg får mest ressurser fra farming eller 20%-bonusen.

Denne rekkefølgen vil selvfølgelig forandre seg senere når kontoadmin og handelsbonus blir viktigere, farmeassisten blir mindre viktig siden antallet gråbyer blir mindre (sett at de adles ut, som har en tendens til å skje), og jeg selv eventuelt kan selge PP (ikke kjøpe) - tjente over 20k på få uker ved juletider på v20.

Første til 10k poeng?
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Feil tråd btw. Men ja det vil si at du kun har lov og be maks om 20 pp per 1000 ress

Dette er grunnet at du ikke har lov og ha mer en dobbel ration i forhold til det du seller ^^

istedenfor at det står 2000 så står det 20 siden det er pp så det regnes som det samme
 

DeletedUser

Guest
Feil tråd btw. Men ja det vil si at du kun har lov og be maks om 20 pp per 1000 ress

Dette er grunnet at du ikke har lov og ha mer en dobbel ration i forhold til det du seller ^^

istedenfor at det står 2000 så står det 20 siden det er pp så det regnes som det samme

Generalen bukker og takker
 

DeletedUser

Guest
fortsetter med nicehunter sin,
tror kanskje DON eller noen andre i PMS

Hvem blir først til 20 prestasjoner?
 
Sist redigert av en moderator:

KelTHuzad

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
141
Enten Skandyzz eller Trustie.

Tror dere DON slask kommer til å holde 1.plassen gjennom hele v22?
 

KelTHuzad

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
141
Fordi han ikke klarer å prestere uten hjelpemidler.

Hvordan kommer stammen AA til å gjøre det på v22?
 

Akali

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Muntlig (Hvis det er praksis, skriftlig hvis ikke)

Hvorfor har vi eksamen i det hele tatt?
 
Topp